کد خبر: ۳۴۷۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت توزیع  برق استان چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای پایداری شبکه‌های برق رسانی، کاهش خاموشی‌ها، رفع حریم تاسیسات برق رسانی، بهبود روشنایی معابرو. پنج پروژه برق رسانی این شرکت در نیمه اول سال جاری در شهرستان اردل افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش برق نیوز،  مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع  برق استان چهارمحال وبختیاری با اعلام این خبر افزود: در راستای پایداری شبکه‌های برق رسانی، کاهش خاموشی‌ها، رفع حریم تاسیسات برق رسانی، بهبود روشنایی معابرو. پنج پروژه برق رسانی این شرکت در نیمه اول سال جاری در شهرستان اردل افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با اعلام اینکه برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۳۸۵۰ میلیون ریال هزینه شده است تشریح کرد: احداث روشنایی معابر مسیر جدید بیمارستان شهر اردل، اصلاح و بهینه سازی تاسیسات برق رسانی ورودی شهر کاج، اصلاح و بهینه سازی بخشی از روستای ارجل و روستای ممسنی و تعویض تابلو‌های توزیع فرسوده در سطح شهرستان از جمله این پروژه‌ها می‌باشند.

گفتنی است شهرستان اردل دارای ۱۶۳۰۰ مشترک برق در تعرفه‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، و سایر مصارف می‌باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار