کد خبر: ۳۴۸۰۰
تاریخ انتشار : ۰۰:۲۸ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷
در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا طی سخنانی ضمن نکوداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و ۳۳ شهید والامقام نیروگاه، به تشریح ابعاد مختلف توطئه¬¬های مذبوحانه مخالفان خارجی انقلاب اسلامی برای شکست نظام اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش برق نیوز، به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس مراسمی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد.

در این مراسم فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نکا طی سخنانی ضمن نکوداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و ۳۳ شهید والامقام نیروگاه، به تشریح ابعاد مختلف توطئه¬¬های مذبوحانه مخالفان خارجی انقلاب اسلامی برای شکست نظام اسلامی ایران پرداخت.

 مهدی متوسلی از اسلام آمریکایی به رهبری عربستان سعودی، صهیونسیم بین¬الملل به رهبری رژیم اشغالگر قدس و غرب مسیحی با محوریت کشور آمریکا به عنوان سه جریان اصلی معاند جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: کشور‌های مذکور بدلیل تضاد آرمان¬های انقلاب اسلامی با منافع زیاده¬خواهانه خود از ابتدای پیروزی انقلاب در پی ضربه¬زدن و شکست انقلاب هستند.

وی با اشاره به اهمیت منطقه خاورمیانه در معادلات بین-المللی، جمهوری اسلامی ایران را مهمترین مانع تحقق اهداف آمریکا در منطقه دانست و افزود: آمریکا در عرصه¬های مختلفی برای ضربه¬زدن و براندازی نظام اسلامی ما تلاش ¬می¬کند، ولی با مشاهده پیشرفت¬های حاصل شده در زمینه افزایش توان تدافعی ایران، امیدی به موفقیت در رویارویی نظامی ندارند و شرایط را برای حمله نظامی مهیا نمی¬بینند، به همین دلیل استراتژی و دکترین مقابله با ایران را حول سه محور مهار قدرت و نفوذ منطقه¬ای و بین¬المللی ایران، نبرد رسانه¬ای و نافرمانی مدنی متمرکز نموده¬اند، ولی تا کنون حضور هوشمندانه مردم در صحنه، نقشه¬های آنان را نقش بر آب کرده است.

در پایان محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه با اهداء لوح تقدیر به مختار محمدی و فرهاد خانی ۲ نفر از کارکنان رزمنده و ایثارگر دوران دفاع مقدس، از حضور آنان در عرصه¬های جهاد و شهادت تجلیل نمود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار