کد خبر: ۳۴۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۲۷ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت:شرایط بارگیری شبکه انتقال در پیک تابستان سال ۹۷ نشان می‌دهد که از ۱۲ پست انتقال منصوبه و در حال بهره‌برداری در سطح استان گیلان، ۸ پست بالای ۷۰ درصد بارگیری شده‌اند.
 به‌گزارش برق نیوز، «عظیم بلبل آبادی» مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به وضعیت استان گیلان و وضعیت نیروگاه‌های استان و میزان تولیدشان گفت: شرایط بارگیری شبکه انتقال در پیک تابستان سال ۹۷ نشان می‌دهد که از ۱۲ پست انتقال منصوبه و در حال بهره برداری در سطح استان گیلان، ۸ پست بالای ۷۰ درصد بارگیری شده‌اند. به عبارتی ۶۷ درصد از پست‌های شبکه انتقال در پیک تابستان سال ۹۷، بالای ۷۰ درصد بارگیری شده‌اند. در حالی که مطابق استاندارد‌های تعریف شده نباید بالای ۷۰ درصد از ترانسفورماتور‌ها یا پست‌ها بارگیری داشته باشیم، از پست‌های فومن و سیاهکلده لاهیجان، ۹۰ درصد و بالای ۹۰ درصد بارگیری انجام شد.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل شبکه انتقال، برنامه ریزی‌های لازم انجام شده که احداث یک دستگاه پست ۲۳۰ کیلوولت برای غرب کلان شهر رشت، احداث یک دستگاه پست ۲۳۰ کیلوولت برای شرق شهرستان انزلی و احداث یک دستگاه پست ۲۳۰ کیلوولت برای شهر هشتپر از جمله این اقدامات است.

مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان در خصوص شرایط بارگیری شبکه فوق توزیع مرکز استان گفت: همچنین شرایط بارگیری شبکه فوق توزیع در مرکز استان گیلان در پیک تابستان سال ۹۷ نشان می‌دهد که از ۱۸ پستی که در شهر رشت و اطراف آن وظیفه تأمین انرژی مرکز استان را عهده دار هستند، ۱۲ پست بالای ۷۰ درصد بارگیری شده‌اند. به عبارتی در این بخش نیز، ۶۷ درصد از پست‌های شبکه فوق توزیع، بالای ۷۰ درصد بارگیری شده‌اند. این در حالی است که از پست طالقانی بیش از ۱۰۹ درصد، از پست شهید قلی پور بیش از ۱۰۳ درصد و از پست رشت شمالی بیش از ۸۸ درصد بارگیری شده است.

وی افزود: شرایط بارگیری شبکه فوق توزیع غرب استان در پیک تابستان سال ۹۷ نشان می‌دهد که از ۱۷ پست فوق توزیع، ۹ پست بالای ۷۰ درصد بارگیری شده‌اند. به عبارتی ۵۳ درصد از پست‌های شبکه فوق توزیع غرب استان، بالای ۷۰ درصد بارگیری شده‌اند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار