کد خبر: ۳۴۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷
جلسه معرفتی با حضور مدیرعامل، اعضای شورای پایگاه بسیج و معاونین و مدیران در سالن جلسات دکتر حسابی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان برگزار گردید.
به گزارش برق نیوز، در این جلسه  طالب پور نماینده، ولی فقیه در لشگر ۸ نجف اشرف استان اصفهان در خصوص تاثیر واقعه عاشورا مطالبی بیان کرد.

طالب پور افزود: قیام امام حسین (ع) از دو منظر قابل بررسی است. اول اینکه این قیام یک عملیات گسترده برای دفاع و بقاء دین بود که مرحله اولش در کربلا شروع و ختم آن با ظهور امام زمان (ع) است. دومین منظر اینکه قیام امام حسین (ع) باعث تشکیل یک مکتب برای تربیت انسان‌های مومن در طول تاریخ شده است.

نماینده، ولی فقیه در لشگر ۸ نجف وظیفه امروز بشر را محک زدن در چهارچوب این مکتب دانست وگفت: اگر امروز کربلایی اتفاق می‌افتاد کجا بود.

وی دو درس بزرگ عاشورا که امام حسین (ع) به ما یاد داد اینکه دین نیاز به هزینه و دفاع دارد و دوم دشمن علیرغم همه توان هیچ غلطی نمی‌تواند بکند برشمرد.

طالب پور یکی از نقاط قوت امت اسلامی و یکی از راه‌های غلبه بر استکبار جهانی را پیاده روی اربعین و حضور میلیون‌ها شیفته ابا عبدالله الحسین (ع) دانست و تلاش دشمنان را در راستای کم رنگ نشان دادن این دست حرکت‌ها تشریح کرد.

وی در ادامه به بیان قیام امام حسین (ع) و تاثیر و الگوپذیری جوانان مومن و انقلاب در جهت دفاع از انقلاب و حریم ائمه اطهار پرداخت و در پایان جلسه به سوالات همکاران پیرامون موضوع جلسه پاسخ داده شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار