کد خبر: ۳۴۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴:۰۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷
مدیر عامل توزیع آذربایجان غربی در جلسه هم اندیشی با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیرگفت: برای تامین برق ۳۵۰۰۰ مشترکی که هرسال اضافه می‌شود، سالیانه حدود ۲۷۰ کیلومتر شبکه احداث می‌شود و این در حالی است که شر کت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نهمین شرکت توزیع برق کشور به لحاظ وسعت شبکه می‌باشد.
به گزارش  برق نیوز،جلسه هم اندیشی با حضور معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیرو هیات همراه در شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی برگزار شد.

 این جلسه با حضور کرم رضایی معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر، قنبرزاده مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره وری، تقوایی مدیرکل دفتر تحقیقات و توسعه فناوری و رجبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات و آمار شرکت توانیر و به منظور بررسی مسائل و چالش‌ها در دفتر مدیرعامل برگزار شد.

اکبر حسن بکلو مدیر عامل شرکت در این جلسه گفت: برای تامین برق ۳۵۰۰۰ مشترکی که هرسال اضافه می‌شود، سالیانه حدود ۲۷۰ کیلومتر شبکه احداث می‌شود و این در حالی است که شر کت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نهمین شرکت توزیع برق کشور به لحاظ وسعت شبکه می‌باشد.

حسن بکلو با اعلام اینکه در بخش تلفات در دو سال گذشته روند کاهشی داشته ایم، افزود: این شرکت وظیفه خدمت رسانی به تعداد ۳۲۳ هزار مشترک روستایی را بر عهده دارد و تعداد ۱۴ هزار و ۸۶۹ حلقه چاه کشاورزی را برقدار نموده است.

در ادامه این جلسه، معاونین و مدیران دفاتر، با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت ها، به بیان مسائل، مشکلات وچالش‌های مربوط به حوزه فعالیت خود پرداختند.

در بخش پایانی این جلسه، معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیریت و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، اهداف سفر‌های استانی و تشکیل جلسات هم اندیشی معاون و مدیران کل حوزه معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر با شرکت‌های توزیع را تشریح کرد و از کسب رتبه هشتم شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ممیزی انجام شده، با ۹۳.۱% انطباق، خبر داد.

وی در ادامه ضمن بیان مفصل انتظارات عمومی شرکت توانیر از شرکت‌های زیر مجموعه، ابراز داشت: حضور وی و مدیران کل دفاتر معاونت منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر به منظور شنیدن بدون واسطه انتقادات، انتظارات به منظور رفع مشکلات است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار