کد خبر: ۳۴۹۷۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت:با بررسی اولیه صورت گرفته از ۵۶ فیدر برق که شامل بار ساختمان‌های دولتی و موسسات عمومی غیردولتی می‌باشد، کاهش توان ۱۵ مگاوات از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در مصرف ادارات تحقق یافته است.

به گزارش برق نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی از کاهش ۱۵ مگاواتی مصرف برق ادارات آذربایجان غربی در تابستان ۹۷ خبر داد.

 اکبر حسن بکلو افزود: با بررسی اولیه صورت گرفته از ۵۶ فیدر برق که شامل بار ساختمان‌های دولتی و موسسات عمومی غیردولتی می‌باشد، کاهش توان ۱۵ مگاوات از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در مصرف ادارات تحقق یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به اولویت و اهمیت خاص بهینه سازی و پیاده سازی الگوی مصرف برق و کاهش پیک مصرف استان در تابستان، کارشناسان این شرکت، نسبت به بازدید، کنترل و راهنمایی مشترکین برق بخصوص دستگاه‌های دولتی و عمومی غیردولتی اقدام نمودند.

حسن بکلو عنوان کرد: در این راستا طی هفته گذشته از ادارات کل آموزش پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حفاظت محیط زیست، هواشناسی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ورزش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ثبت احوال، ثبت اسناد و املاک، صنعت، معدن وتجارت (صمت) استان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک توسعه تعاون بازدید و توصیه‌های لازم در خصوص مدیریت مصرف برق به مسئولین و معاونین مالی و پشتیبانی و یا معاونین فنی ادارات ارائه شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار