کد خبر: ۳۵۰۴۵
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۵ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷
رئیس اداره برق باغین گفت: ر. در شش ماهه اول امسال اداره برق باغین با تلاش بی وقفه و همت جهادی پرسنل بخش توسعه و احداث، نسبت به روشنایی ورودی روستا‌های اسلام آباد رباط و تامین برق متقاضیان فاقد شبکه روستای کوه باداموئیه اقدام و افت ولتاژدر برخی از مناطق شهر باغین نیز با تامین اعتبار موردنیاز درحداقل زمان انجام شده است.
به گزارش برق نیوز، منصور اسدی رئیس اداره برق باغین در حاشیه جلسه ایمنی همکاران با تقدیر از مردم و مسئولین ادارات شهر باغین به خاطر همکاری در گذر از پیک بار تابستان گفت: قطعا تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی در صنعت برق برای گذر از پیک بار بدون همکاری مردم میسر نخواهد شد.

وی همچنین گفت: در این جامعه اسلامی توفیق خدمتگزاری به مردم را باید شکرگزار باشیم.

اسدی با بیان اینکه تاکنون شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان سعی کرده است خدمات مطلوبی به مردم مناطق روستایی ارائه دهد، اظهار داشت: به همین منظور در شش ماهه اول امسال اداره برق باغین با تلاش بی وقفه و همت جهادی پرسنل بخش توسعه و احداث، نسبت به روشنایی ورودی روستا‌های اسلام آباد رباط و تامین برق متقاضیان فاقد شبکه روستای کوه باداموئیه اقدام کرده است.

اسدی یکی دیگر از فعالیت‌های اداره برق باغین را به حداقل رساندن مدت زمان خاموشی‌ها از طریق بالابردن ضریب اطمینان شبکه ذکر کرد و گفت: با توجه به افت ولتاژدر برخی از مناطق شهر باغین نیز این مشکل را با تامین اعتبار موردنیاز درحداقل زمان انجام داده و بحمدالله در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در این زمینه نداریم.

رئیس اداره برق باغین به جمع آوری انشعابات غیرمجاز در روستا‌ها و سطح شهر باغین اشاره کرد و گفت: با مشارکت همکاران لوازم اندازه گیری صاحبان این انشعابات شناسایی و از طریق مراجع ذیصلاح نسبت به جمع آوری ۹۰ درصد این انشعابات اقدام شده است.

اسدی عنوان کرد: با توجه به فرسودگی و قدمت زیاد بخشی از تیر‌های برق درسطح شهر نسبت به تعویض تعداد ۳۰ اصله پایه فرسوده اقدام شده که از این طریق نیز ضریب اطمینان شبکه افزایش پیدا کرده است.

وی پیگیری تامین روشنایی مسکن مهر شهرباغین را از اولویت‌های این اداره دانست و گفت: با توجه به اینکه بخشی از این واحد‌های مسکونی درحال استفاده است، در نظر داریم که درصورت تامین اعتبار موردنیاز هرچه سریعتر نسبت به تامین و احداث روشنایی این مجموعه مسکن مهر اقدام شود تا عزیزان بتوانند با خیال آسوده سکونت پیدا کنند.

رئیس اداره برق باغین در پایان به آزادسازی ورفع حریم شبکه برق در برخی مناطق روستایی مانند رباط اشاره کرد و از مردم خواست تادر زمان ساخت منازل مسکونی نسبت به حریم شبکه برق دقت نظر لازم را داشته باشند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار