کد خبر: ۳۵۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۴ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷
در مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کارکنان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو که با حضور ۳۵۲ نفر از کارکنان شرکت‌های تابعه وزارت نیرو از سراسر کشور و همسران آن‌ها در جوار آستان مقدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان اصفهان به مقام نخست این دوره از مسابقات دست یافتند.
به گزارش برق نیوز، در این مسابقات طی سه روز در پنج رشته مفاهیم قرآنی، قرائت تحقیق، ترتیل، زبان آموزی، حفظ قرآن کریم و تحقیق موضوعی در دو بخش خواهران و برادران رشته‌های قرائت، حفظ، زبان آموزی، مفاهیم و تحقیق موضوعی در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد از استان اصفهان نیز ۱۴ نفر شرکت نمودند.

بنابر این گزارش از بین شرکت کنندگان این مسابقات مهدی شیرازی از برق منطقه‌ای اصفهان و سکینه رئیسیان ازشرکت آبفای روستایی به ترتیب مقام‌های اول و دوم رشته حفظ، علی فاتحی از توزیع برق استان اصفهان و فائزه ربانی ازشرکت آب منطقه‌ای اصفهان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم رشته زبان آموزی، نجمه جعفریان از شرکت آبفای استان اصفهان مقام سوم رشته قرائت و انسیه محمدی فرد از شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در رشته مفاهیم به مقام سوم دست یافته و در مجموع استان اصفهان با ۶ برنده مقام اول این دوره از مسابقات قرآن کریم را کسب نمود.

این گزارش حاکیست: وجه تمایز این دوره با دوره‌های پیشین حضورنه چندان چشمگیر فرزندان دانشجوی همکاران بود که در سه رشته قرائت، مفاهیم و زبان آموزی به رقابت پرداختند و باید نسبت به حضور حداکثری این عزیزان در سال‌های آتی اقدام مناسب صورت گیرد.

شایان ذکر است مرحله شرکتی این دوره از مسابقات تیرماه گذشته در شرکت برق منطقه‌ای و آبفای استان اصفهان با حضور شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع برق استان و شهرستان، نیروگاه اصفهان، آب منطقه‌ای و آبفای استان و روستایی برگزار شد و مرحله استانی به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان در مرداد ماه صورت پذیرفت که در ادامه نفرات اول این مرحله به مرحله کشوری راه یافتند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار