کد خبر: ۳۵۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۶:۳۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷
طبق تقویم ورزشی هیات ورزش همزمان با روز ورزش درصنعت آب وبرق مراسم پیاده روی مدیر عامل، معاونین وپرسنل شرکت توزیع برق زنجان در مسیر چند کیلومتر مانده به هفت باغ مهربانی (خانه سالمندان زنجان) آغازشد و با اهدای گل از پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی عیادت کردند.
به گزارش  برق نیوز، طبق تقویم ورزشی هیات ورزش همزمان با روز ورزش درصنعت آب وبرق مراسم پیاده روی مدیر عامل، معاونین وپرسنل این شرکت در مسیر چند کیلومتر مانده به هفت باغ مهربانی (خانه سالمندان زنجان) آغازشد و با اهدای گل از پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی عیادت کردند.

علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با تاکید بر لزوم تکریم بزرگتر‌ها در خانواده و همچنین جامعه، دیدار با پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی رو یک روز خاطره انگیز و بسیار با انرژی عنوان کرد و اظهار داشت: وظیفه همه ما است تا با تکریم این عزیزان فرهنگ توجه به سالمندی را ترویج دهیم.

وی اضافه کرد: جامعه و خانواده‌ها باید همیشه احترام به این عزیزان را در اولویت قرار دهند و جامعه ما نیازمند استفاده از تجربیات گرانبهای این افراد است.

بخش بعدی این مراسم دیدار چهره به چهره با پدربزرگ‌های هفت باغ مهربانی بود که در این دیدار صمیمی پدربزرگ‌ها خاطره‌هایی از سال‌های گذشته را برای حضار نقل قول کردند. شعرخوانی پدربزرگ‌ها برای مهمانان و همچنین توسل به سید الشهدا (ع) با قرائت زیارت کربلا نیز از دیگر بخش‌های این دیدار بود.

در پایان مسئولان موسسه خیریه هفت باغ مهربانی زنجان از پرسنل این شرکت که با هماهنگی هیئت ورزش شرکت توزیع برق زنجان موجبات شکل گیری این حرکت فرهنگی -ورزشی و خدا پسندانه را فراهم آوردند تشکر کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار