کد خبر: ۳۵۲۲۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی گفت:نمایشگاه صنعت برق به عنوان بزرگترین رخداد صنعت برق فرصتی جهت برقراری تعاملات هرچه بیشتر بین تولید کنندگان، سرمایه گذاران و پیمانکاران صنعت برق جهت شکوفایی بیشتر این حوزه و حل مشکلات موجود است.

به گزارش برق نیوز، "محسن طرزطلب" ، در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه صنعت برق اظهار داشت: صنعت برق به عنوان یکی از مهمترین صنایع تاثیرگذار در زندگی مردم شناخته می‌شود و از این حیث لازم است تا با برگزاری نمایشگاه‌های گوناگون در حوزه برق، علاوه بر معرفی دستاوردهای این صنعت بزرگ همگان در جریان پیشرفتهای چشمگیر کشور در این زمینه قرار گیرند.

وی افزود: نمایشگاه صنعت برق به عنوان بزرگترین رخداد صنعت برق فرصتی جهت برقراری تعاملات هرچه بیشتر بین تولید کنندگان، سرمایه گذاران و پیمانکاران صنعت برق جهت شکوفایی بیشتر این حوزه و حل مشکلات موجود است.

طرزطلب ادامه داد: اهمیت برگزاری این گردهمایی موجب حضور بسیاری از شرکتهای خارجی با هدف گسترش تعاملات تجاری شده است.

مدیرعامل شرکت برق حرارتی در خصوص ویژگی اصلی نمایشگاه صنعت برق گفت: با توجه به انتخاب شعار حمایت از کالای ایرانی توسط مقام معظم رهبری در سال 97، نمایشگاه هجدهم صنعت برق می‌تواند جایگاهی برای عرضه توانمندی متخصصان نیروگاهی کشور باشد.

وی افزود: این مهم، توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی و متعاقب آن اشتغال زایی و ارزآوری، به همراه خواهد داشت که در شرایط کنونی بین المللی در جهت گسترش روابط تجاری با سایر کشورها اهمیت ویژه‌ای یافته است.

مدیرعامل شرکت برق حرارتی در ادامه درخصوص تاثیر بخش خصوصی در صنعت برق گفت: در حال حاضر نمایشگاه‌هایی نظیر نمایشگاه صنعت برق فضای بسیار خوبی را برای رقابت فعالان این صنعت فراهم می‌کند.

طرزطلب ادامه داد: این نمایشگاه بهترین مکان برای معرفی فرصتهای ساخت نیروگاه به بخش خصوصی جهت سرمایه‌گذاری در این صنعت نمایشگاه صنعت برق است چرا که در فرصتی چند روزه تمامی امکانات فراهم است تا همه سرمایه‌گذاران با حضور در این گردهمایی با بخشهای مختلف صنعت برق آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت برق حرارتی ادامه داد: نمایشگاه را می‌توان تبلیغ زنده نامید، چرا که در نمایشگاه عواملی چون تولیدکننده، توزیع‌کننده و مصرف‌کننده کالا و خدمات در یک زمان و مکان مناسب گردهم می‌آیند.

وی با بیان اینکه هرساله درایران چندین نمایشگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود افزود: هریک از این نمایشگاهها، بخشهای ویژه ای از اقتصاد کشور را مدنظردارد، اما هدف اصلی در برگزاری نمایشگاههای تخصصی، ارائه توانمندیهای صنعتی، انتقال دانش فنی، ارتقای علوم دانش‌پژوهان و بهبود فضای کسب و کار است، از این رو سرمایه‌گذاران با آشنایی هرچه بیشتر با این دستاوردها می‌توانند با طیب خاطر بیشتری در این راه سرمایه گذاری کنند.

وی درپایان ابراز امیدواری کرد تا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق کشور دستاوردهای درخشان این صنعت بزرگ به خصوص در حوزه ساخت داخل به دست توانمند متخصصان ایران اسلامی که تبلور شعار حمایت از بخش خصوصی و فعالان صنعت برق است، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و این گردهمایی فرصتی باشد تا صنعت برق شکوفاتر و مستعدتر از گذشته در جهت خدمت به مردم عزیز کشورمان گام بردارد.
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
0
0
خدایا این شعارها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
0
سفارشی حسام الدین آشنا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۵
0
0
سلام آقای طرز طلب بجای این شعارها بچسبید به این وضعیت اسفبار شرکتهای زیر مجموعه برق حرارتی که همه پرسنل بسیار ناراضی هستند. مثلاً این قانون منع بکارگیری بازنشستگان در شرکتهای زیر مجموعه شرکت برق حرارتی مطمئناً اجرا نخواهد شد چون در بسیاری از شرکتهای زیر مجموعه برق حرارتی مدیران عامل و معاونین بازنشسته یا با ۳۳ یا ۳۴ سال سابقه کار اکثرا مریض و بیمار قلبی هستند ولی چنان به پُست و میز چسبیده اند که حالا حالا ول کن نیستند تازه میگن شرکت ما درسته زیر مجموعه وزارت نیرو است اما بلحاظ ساختاری خصوصی محسوب میشه!!! همکاران شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو خیلی خوش خیال تشریف دارند که فکر میکنند این بازنشستگان یا در شرف بازنشستگی ها حقوق های چند ده میلیونی را ول میکنند میروند. الآن در نیروگاهها مدیران عامل ۳۷ یا ۳۸ سابقه کار بازنشسته داریم با در سایر شرکتهای زیر مجموعه برق حرارتی مثل تعمیرات ..... و توربین ..... و حتی خود شرکت مادر تخصصی برق حرارتی مدیران بازنشسته داریم که حالا حالا می تازند اخوی!!!درست کنید این وضعیت را. فقظ شعار ندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
0
انوقت همین اقای ... بالای منبر می رود و از شایسته سالاری صحبت می کند ای بابا همش شعاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
0
0
دنبال ... باش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
0
0
آقا یه حدیث بگو حالشو ببریم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار