کد خبر: ۳۵۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷
وزیر پیشین نیرو با اشاره به حضور ۷۰ شرکت خارجی از ۱۸ کشور در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، گفت: حضور این شرکت در این رویداد بین‌المللی آن هم با وجود تحریم‌های تحمیلی به کشور نشان دهنده آن است که شرکت‌های خارجی اهمیت بازار ایران را به خوبی درک می‌کنند و منافع آن‌ها ایجاب می‌کند که همچنان در بازار ایران حضور داشته باشند.

به گزارش برق نیوز، حمید چیت‌چیان ، با ابراز خرسندی از برگزاری هجدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، گفت: با وجود شرایط دشوار اقتصادی و تحریم‌های تحمیلی بر علیه کشور، همچنان صنعتگران برق با کار جهادی کم نظیر فعالیت‌های خود را ادامه داده و در حال توسعه آن هستند.
 
وی تاکید کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی موجود در کشور شاهد به نتیجه رسیدن فعالیت‌های جدیدی در این نمایشگاه هستیم. از این رو دستاورد‌های ارائه شده در این نمایشگاه که هر ساله با تلاش مستمر فعالان صنعت برق به سرانجام می‌رسد جای تقدیر و تشکر دارد.

وزیر پیشین نیرو تاکید کرد: امیدوارم با شرایطی که برای قیمت ارز به وجود آمده و کشور را در چار مشکل کرده است بتوانیم همچنان صادرات این صنعت را به خارج از مرز‌های کشور توسعه بدهیم؛ چرا که ادامه حیات صنایع ما وابسته به این مسئله مهم است و امیدواریم چه در بانک مرکزی، گمرک و سایر بخش‌ها و وزارتخانه‌های مختلف زمینه‌های لازم را برای حل این مسئله فراهم کنند و این مشکل پیش آمده برای کشور را به فرصتی برای توسعه صادرات این صنعت مبدل کنند.

چیت‌چیان با اشاره به حضور ۷۰ شرکت خارجی از ۱۸ کشور در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق، گفت: حضور این شرکت در این رویداد بین‌المللی آن هم با وجود تحریم‌های تحمیلی به کشور نشان دهنده آن است که شرکت‌های خارجی اهمیت بازار ایران را به خوبی درک می‌کنند و منافع آن‌ها ایجاب می‌کند که همچنان در بازار ایران حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های خارجی ایران را یک بازار بسیار بزرگ در منطقه خاورمیانه تلقی می‌کنند، اظهار کرد: با وجود چنین رویه‌ای طبیعی است که این شرکت‌ها به سادگی به بازار ایران پشت نخواهند کرد.

وزیر پیشین نیرو تصریح کرد: حضور کشور‌های خارجی در نمایشگاه فرصتی را فراهم می‌کند تا همکاری مناسبی بین شرکت‌های داخلی و خارجی به منظور پیدا کردن بازار‌های جدید به صورت مشترک، تامین نیاز‌های داخلی و صادارت اقلام تولیدی به خارج از کشور شکل بگیرد.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۳
0
0
خرسندی که رو به توسعه هستیم؟
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
0
0
واقعا همکاران صنعت الان قدر ايشان را ميدانند ولي افسوس که خدمات ايشان ادامه نداشت واينجاست که بايد گفت :هر کجا هست خدايا به سلامت دارش
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
نه متاسفانه دوران ایشان نیز از شایسته سالاری خبری نبود واکثر انتصابها بر اساس رابطه و توصیه انجام شد که الان نتیجه ان را می بینیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
مشکل تولیدبرق حرارتی هم از ... شروع شد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار