کد خبر: ۳۵۳۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷
سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق کردستان گفت: از ابتدای امسال تا آخر مهر گذشته، ۸۴۵ دستگاه کنتور برق هوشمند در استان نصب شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۵۰ درصد بیشتر است.
به گزارش برق نیوز، سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از ابتدای امسال تا آخر مهر گذشته، ۸۴۵ دستگاه کنتور برق هوشمند در استان نصب شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۵۰ درصد بیشتر است.

هیوا خرم اظهار داشت: سال ۹۶ در همین مدت ۵۶۰ دستگاه کنتور برق هوشمند در استان نصب شد.

وی به مصرف یک هزار و ۱۵۳ مگاواتی برق در هفت ماه منتهی به مهر سال ۹۶ اشاره کرد و افزود: مصرف برق کردستانی‌ها در سال جاری به یک هزار و ۱۴۷ مگاوات کاهش یافت یعنی نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۵۲ صدم درصد کمتر است در حالیکه امسال فروش انشعاب ۱۰ درصد بیشتر بود.

خرم از کاهش ۶ درصدی مصرف برق ادارات در مدت گذشته از سال جاری خبر داد و اضافه کرد: بازرسی‌های مستمر از ادارات و بانک‌ها و توصیه‌های مدیریت مصرف توسط نمایندگان شرکت، برگزاری سمینار‌های آموزشی و فرهنگی مدیریت مصرف در سطح شهر‌های استان (بویژه کارمندان و رابطان انرژی ادارات) در این امر تاثیرگذار بوده است.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق کردستان در ادامه بر لزوم تعویض کنتور‌های مکانیکی و نصب کنتور‌های هوشمند تاکید کرد و یادآور شد: تلاش می‌کنیم این امر با جدیت و سرعت بیشتری انجام شود.
وی به تست ۴۲ هزار و تعویض و اصلاح یک هزار و ۷۳۲ دستگاه کنتور برق در هفت ماه منتهی به مهر امسال اشاره کرد و گفت: از جمله اهداف شرکت در مدیریت منابع و استفاده بهینه از اعتبارات در زمینه تست لوازم اندازه گیری، تعریف روش غربالگری است که با هدف کاهش هزینه‌های شرکت انجام می‌گیرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار