کد خبر: ۳۵۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۴۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷
مانور مدیریت بحران وپدافند غیرعامل با رویکرد اصلاح و سرویس شبکه‌های توزیع برق به منظور مقابله موثر با تهدیدات طبیعی و بحران‌های احتمالی و با هدف ارتقاء سطح آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در مواقع بحرانی در حضور مدیرعامل توزیع ومسئولین ارشد سیاسی واجرایی شهرستان زنجان انجام شد.
به گزارش برق نیوز، مانور مدیریت بحران وپدافند غیرعامل با رویکرد اصلاح و سرویس شبکه‌های توزیع برق به منظور مقابله موثر با تهدیدات طبیعی و بحران‌های احتمالی و با هدف ارتقاء سطح آمادگی اکیپ‌های عملیاتی در مواقع بحرانی در حضور مدیرعامل این شرکت ومسئولین ارشد سیاسی واجرایی شهرستان زنجان انجام شد.
 
 علیزاده مدیرعامل این شرکت درخصوص علت برگزاری مانور‌های واقعی بحران و پدافند غیرعامل گفت: همانطور که می‌دانیم امروزه صنعت برق یکی از حیاتی‌ترین صنایع یک کشور و منطقه به حساب می‌آید، در این میان، شبکه‌های توزیع برق، محل تلاقی مشترکان برق بوده و پایداری شبکه‌های توزیع برق در تمامی لحظات سال بویژه در فصل سرد زمستان اهمیت دوچندان دارد، در همین راستا این شرکت با برگزاری مانور‌های متعدد واقعی در نقاط مختلف کوهستانی و برفگیر شبکه‌های برق نسبت به اصلاح وساماندهی اقدام می‌کند.
 
نیکخواه مدیر امور برق شرق زنجان به عنوان راهبر مانور مذکور قبل از فرمان آغاز عملیات ساماندهی شبکه‌های توزیع برق گفت: به منظور پیشگیری از بروز خاموشی برق در مناطق صعب العبور و درمعرض برف و کولاک زمستانی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، مانور خروجی ۲۰ کیلوولت چشمه سار و دادفر جاده زنجان-تهران با همت ۶۵ تن از پرسنل زبده و ماهر امور‌های برق شرق، برق غرب شهرستان زنجان، توزیع برق شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه وایجرود در قالب ۱۶ اکیپ عملیاتی بطول ۵ کیلومتر برگزار می‌شود.
 
گفتنی است در مانور یادشده عسگری فرماندار شهرستان زنجان ضمن تقدیر از مدیرعامل، قائم مقام مدیرعامل در امور‌های اجرایی، معاون بهره برداری ودیسپاچینگ، مدیر دفتر حراست این شرکت و نیرو‌های امداد رسان اعم از اورژانس، آتش نشانی، پرسنل نیروی انتظامی و اکیپ‌های عملیاتی شرکت توزیع برق بخاطر اینکه در شرایط مختلف جوی و در مناطق مختلف استان نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق اقدام می‌کنند، گفت: طراحی و اجرای مانور‌های مدیریت بحران فرصت مناسبی جهت ارتقائ آمادگی در راستای مقابله با بحران‌های احتمالی است.
 
شایان ذکراست به منظور اجرای مانور خروجی مزبور تعداد ۹۰ عدد مقره کششی وثابت چینی و سلیکونی، ۸۰ عدد رکاب گیرنده و کلمپ بیمتال، یک دستگاه تابلوتک سلولی ۲۰ کیلو ولت، ۲۶۳ متر کابل رو کشدار، ۶ عدد فیوزکات اوت و برقگیر تعویض ونصب و ۱۵۰ نقطه از شبکه‌های توزیع برق که دچار اتصالات سست شده بودند اصلاح شد. همچنین برای بهره بردای از این پروژه ۷۶۰ میلیون ریال اعتبار صرف شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار