کد خبر: ۳۵۵۱۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷
مجری طرح پست سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی طراز ناهید ساوه گفت:پست سیار مذکور، از یک بی سیار ۶۳ کیلوولت به همراه یک ترانسفورماتور ۶۳ کیلوولت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و یک دستگاه سوئیچگیر سیار ۲۰ کیلوولت تشکیل شده است.
به گزارش برق نیوز، پست سیار ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی طراز ناهید ساوه پس از نصب و استقرار تجهیزات به طور کامل آماده بهره برداری شد. محمدرضا مسلمی مجری طرح مذکور ضمن اعلام مطلب فوق افزود: با راه اندازی پست مذکور ضمن ایجاد ظرفیت برای مشترکان آینده، خدمات برق رسانی به مشترکان صنعتی شهرک صنعتی طراز ناهید ساوه انجام شد.

وی افزود: پست سیار مذکور، از یک بی سیار ۶۳ کیلوولت به همراه یک ترانسفورماتور ۶۳ کیلوولت به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر و یک دستگاه سوئیچگیر سیار ۲۰ کیلوولت تشکیل شده است.

وی در پایان افزود: این ایستگاه دارای یک دستگاه فیدر ورودی به همراه سه دستگاه فیدر خروجی ۱۵ کیلوولت است که مجموعاً درون یک کانکس سیار استقرار یافته و هم اکنون آماده بهره برداری است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار