کد خبر: ۳۵۵۸۲
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷
مدیر توزیع برق شهرستان سنندج گفت: در ۷ ماهه گذشته سال جاری بیش از ۶۰ درصدازمشترکان بدون مراجعه به دفاتر پیش خوان و بانک‌ها به صورت غیرحضوری نسبت به پرداخت قبوض مصرفی خود اقدام کردند که درمقایسه با میانگین استانی سال ۹۶ از وضعیت مطلوبتری برخوردار بوده است.
به گزارش برق نیوز، مدیر توزیع برق شهرستان سنندج  از رشد ۶۰ درصدی پرداخت قبوض برق مشترکین با بهره گیری از شیوه‌های غیر حضوری پرداخت خبر داد.
 
محمد سعید سلطانی در توضیح این خبرگفت: درهمین راستا این مدیریت نسبت به ترویج فرهنگ پرداخت غیرحضوری برق در بین شهروندان از طریق قبض‌های ارسالی اقدام نموده که موجب استقبال مشترکان قرارگرفت به گونه‌ای که در ۷ ماهه گذشته سال جاری بیش از ۶۰ درصدازمشترکان بدون مراجعه به دفاتر پیش خوان و بانک‌ها به صورت غیرحضوری نسبت به پرداخت قبوض مصرفی خود اقدام کردند که درمقایسه با میانگین استانی سال ۹۶ از وضعیت مطلوبتری برخوردار بوده است.

وی افزود: پرداخت به موقع قبوض برق مصرفی و درآمد ناشی ازآن براساس ضوابط سازمان هدفمندی یارانه‌ها به حساب خزانه واریز می‌شود که سهمی ازآن برای امورجاری شرکت توزیع درجهت ارائه خدمت رسانی مطلوب ازجمله سرویس دهی وتعویض شبکه‌های فرسوده واصلاح و بازسازی شبکه برق درنظرگرفته می‌شود.

سلطانی با اشاره به سهولت پرداخت قبوض برق به صورت غیرحضوری اذعان داشت: درحال حاضربا توجه به سهولت پرداخت قبض ازطریق تلفن ثابت و همراه یا ازطریق اینترنت که موجبات سرعت وسهولت درپرداخت را فراهم می‌کند و همچنین از اتلاف وقت و انرژی مشترکان نیز جلوگیری می‌کند.

وی ابراز امیدواری کرد: مشترکان اهتمام بیشتری درپرداخت صورتحساب مصرفی داشته باشند.

وی درپایان با اشاره به اینکه بخش مهمی از فعالیت‌های صنعت برق بستگی به تامین اعتبار به موقع دارد گفت: داشتن شبکه پایدار برق مستلزم وصول به موقع صورتحساب‌های برق دانست. شایان ذکر است، شهرستان سنندج بیش از ۲۰۸ هزار مشترک دارد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار