کد خبر: ۳۵۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۴ - ۰۲ آذر ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی ، در مراسم کلنگ‌زنی نیرگاه سیکل ترکیبی زاهدان و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه گازی ۴۲ مگاواتی ساخت داخل در زاهدان، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بخش بخار نیروگاه ایرانشهر تا قبل از سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی خواهد شد و پس از آن بخش بخار نیروگاه برق چابهار در دستور کار است.

به‌گزارش برق نیوز، "محسن طرزطلب"، در مراسم کلنگ‌زنی نیرگاه سیکل ترکیبی زاهدان و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه گازی ۴۲ مگاواتی ساخت داخل در زاهدان، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بخش بخار نیروگاه ایرانشهر تا قبل از سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی خواهد شد و پس از آن بخش بخار نیروگاه برق چابهار در دستور کار است.

وی با بیان اینکه حدود ۱۳۵۰ مگاوات برق به صورت دقیق و عملی در بخش دولتی و خصوصی راه‌اندازی کرده‌ایم، ادامه داد: شرکت تولید نیروی برق حرارتی باید هر ساله ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سال در استان سیستان و بلوچستان هزینه کند که در شرایط موجود پیش بردن این موضوعات از نظر مالی و اجرایی کار ساده‌ای نیست.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی عنوان کرد: برنامه‌های دیگری برای توسعه سیستان و بلوچستان در حال مذاکره و برنامه‌ریزی است و شرکت برق حرارتی نگاه ویژه‌ای به برق و انرژی در منطقه دارد.

طرز طلب خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم به لطف خدا و با حمایت مسئولان شرمنده مردم استان نشویم و به وعده‌هایمان عمل کنیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار