کد خبر: ۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان گفت:ساختمان اداره در دو طبقه بالا و یک طبقه زیر زمین قرار دارد که این حادثه در طبقه منفی یک اتفاق افتاد و طبق نظرات کارشناسان آتش‌نشانی و اتفاقات برق حادثه بر اثر اتصالات برق صورت گرفته است.
به گزارش برق نیوز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز قبل از شروع یک روز کاری دچار حریق شد.

غلامحسین محمودی امروز  در ارتباط با آتش‌سوزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: صبح امروز برای شروع کار اداری به همراه کارکنان به اداره وارد شدیم که با سانحه آتش‌سوزی مواجه شدیم و بلافاصله با آتش‌نشانی و اتفاقات برق تماس برقرار کردیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان ادامه داد: آتش‌نشانی و اتفاقات برق خیلی زود وارد محل حادثه شدند که با همکاری ماموران آتش‌نشانی، اتفاقات برق و کارکنان شروع به خاموش کردن آتش کردیم که در نهایت توانستیم آتش را مهار کنیم.

محمودی بیان داشت: ساختمان اداره در دو طبقه بالا و یک طبقه زیر زمین قرار دارد که این حادثه در طبقه منفی یک اتفاق افتاد و طبق نظرات کارشناسان آتش‌نشانی و اتفاقات برق حادثه بر اثر اتصالات برق صورت گرفته است.

وی در خصوص خسارات وارد شده تصریح کرد: تاسیسات طبقه منفی یک که شامل سیم‌کشی برق، لوله‌کشی آب و سیستم گرمایشی و سرمایشی بود دچار سوختگی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منوجان خاطرنشان کرد: از آنجایی که تفاهم‌نامه‌ای بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و معین اقتصادی منوجان به منظور برگزاری کلاس‌های آموزشی دیجیتال امضا شده بود، تعداد ۳۷ دستگاه کامپیوتر به همراه میز و تجهیزات کامل در این طبقه نگهداری می‌شد که تعدادی از این دستگاه‌ها دچار سوختگی شد.

محمودی در خصوص میزان خسارت وارد شده، تصریح کرد: میزان خسارات وارد شده در دست بررسی است و به محض مشخص شدن اعلام می‌شود.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار