کد خبر: ۳۵۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳:۳۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷
فرمانده بسیج شرکت توانیر با بیان اینکه بسیجیان باید مروجان مدیریت مصرف باشند، گفت: رسالت و مأموریت جدید بسیج توانیر بیشتر ورود به بحث‌های فنی و مهندسی و بهینه‌سازی مصرف است که با ورود بسیجیان موفقیت‌های خوبی نیز داشته است.
به گزارش برق نیوز، علیرضا احمدی‌یزدی در نشست با بسیجیان شرکت توزیع برق استان همدان ضمن تبریک هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: در راستای اهداف مقدس بسیج گام‌های مثبتی برداشته شده است که همچنان ادامه داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص کشور امروز به مأموریت‌های اصلی بسیج اضافه شده است، افزود: در برهه‌ای از تاریخ و در شرایط بعد از انقلاب جنگ بر ما تحمیل شد و وظیفه بسیج دفاع بود و بعد از آن نیز در عرصه‌های اجتماعی و مقابله با فتنه‌ها وارد شد.

فرمانده بسیج شرکت توانیر عنوان کرد: بسیج در تمام عرصه‌ها به خوبی درخشید و از انقلاب و نظام اسلامی به خوبی دفاع کرد و امروز عرصه فعالیت بسیج کمی متفاوت‌تر شده است.

وی با اشاره به بحث اقتصادی و تحریم‌های دشمنان بیان داشت: امروز دنیا با این روش با ما می‌جنگند که رنگ و بوی نظامی ندارد و به فرموده مقام معظم رهبری امروز دشمن وارد جنگ اقتصادی با ما شده است.

احمدی‌یزدی ادامه داد: اگر زمانی وظیفه بسیج اسلحه به دوش گرفتن بود، امروز باید در عرصه اقتصادی وارد شود و به همین دلیل مأموریت‌هایی که برای بسیج تعریف می‌شود در عرصه‌های فنی و مهندسی است تا مشکلی از کشور را حل کند.

وی یادآور شد: در تابستان امسال نیز بسیج با ورود به بحث مدیریت مصرف و کمک در فرهنگ‌سازی بهینه‌سازی مصرف با ارائه آموزش و آگاهسازی توانست تأثیر مثبتی داشته باشد.

فرمانده بسیج شرکت توانیر با بیان اینکه ما ۳۶ میلیون مشترک برق در کشور داریم، گفت: بسیجیان باید مروجان مدیریت مصرف باشند.

وی با اشاره به وجود ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه برقآبی در کشور عنوان کرد: امسال با توجه به شرایط بارندگی بیشتر از ۴ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ مگاوات نتوانستیم از این نیروگاه‌ها استفاده کنیم و اگر بارندگی خوبی داشته باشیم می‌توانیم از ظرفیت این نیروگاه‌ها بهتر استفاده کنیم.

احمدی‌یزدی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز برای عبور از پیک بار سال آینده شده که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و کمبود اعتبارات، ابتدا باید خود ما در جامعه به عنوان عامل به مدیریت مصرف بوده و بعد مروج آن باشیم.

وی با اشاره به پای کار بودن اقشار مختلف بسیج برای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ مدیریت مصرف در جامعه اظهار داشت: باید بخش‌های مختلف شرکت‌ها از جمله دفتر مدیریت مصرف، روابط عمومی و امور بانوان نیز با ارائه آموزش‎ها همکاری لازم را با اقشار بسیج داشته باشند.

فرمانده بسیج شرکت توانیر با بیان اینکه مدیریت مصرف همان امر به معروف و نهی از منکر و جلوگیری از اسراف است، گفت: انتظاری که از بسیج می‌رود این است که در این امر پیشتاز باشد.

وی با اشاره به طرح ۰۹۸ تصریح کرد: صفر به این معنا است که تلاش کنیم در سال آینده هیچ خاموشی نداشته باشیم.

احمدی‌یزدی با بیان اینکه بحث مدیریت مصرف در طول سال باید نهادینه شود اضافه کرد: رسالت و مأموریت جدید بسیج توانیر بیشتر ورود به بحث‌های فنی و مهندسی و بهینه‌سازی مصرف است که با ورود بسیجیان موفقیت‌های خوبی نیز داشته است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار