کد خبر: ۳۵۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۷
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: به صورت متوسط هزینه مصرف برق اردبیلی‌ها در یک دوره ۱۰ هزار تومان است.

به گزارش برق نیوز، حسن محمدی صبح دوشنبه در جلسه توسعه برنامه‌های خدماتی شرکت برق اردبیل تصریح کرد: طبق آئین‌نامه ابلاغی، چنانچه بدهی مصرف برق مشترکین به ۵۰ درصد حق انشعاب برسد، اجازه سلب امتیاز وجود خواهد داشت هر چند با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات احتمالی که در پیش‌روی همشهریان قرار دارد نهایت همکاری با مشترکین به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه هزینه درنظرگرفته شده برای مصرف برق در مقایسه با قیمت تمام شده و زحمات آن ناچیز است، افزود: بهای مصرف انرژی در کشور بسیار پایین است، اما این موضوع نباید دلیلی بر کوتاهی در صرفه‌جویی حامل‌های انرژی شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اضافه کرد: با وجود هزینه‌بر بودن خدمات ارائه شده در شرکت توزیع نیروی برق از کمترین منابع مالی استانی تخصیص شده بهره می‌گیریم تا هزینه‌ای بر دوش جامعه تحمیل نشود و در این راستا در تلاش هستیم تا قسمت عمده نیازمندی‌های مالی را از طریق خدمات ارائه شده به دست آوریم

محمدی افزود: از تمامی مشترکین تقاضامندیم تا با پرداخت به موقع هزینه مصرف برق خود، کارکنان شرکت توزیع نیروی برق را در ارائه خدمات بیشتر و مناسب یاریگر شوند.

به گفته وی اردبیل جزو استان‌های کم مصرف برق در کشور محسوب می‌شود و دلیل اصلی آن عدم برخورداری از تولید و صنعت و قرارگیری قسمت عمده انرژی‌های مصرف شده در بخش مصرف خانگی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مصرف برق این استان در بخش خانگی است، ادامه داد: برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان نظارت رایگان بر طرح‌ها، فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نیاز و پرداخت قبض واحد‌های مشکل‌دار به صورت تقسیط‌بندی شده انجام می‌شود.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار