کد خبر: ۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۷
ایتالیا قصد دارد به منظور تسهیل و توسعه وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست به خریداران این خودرو‌ها تا سقف شش هزار یورو (۶۸۲۰ دلار) یارانه اختصاص دهد.

به گزارش برق نیوز، با توجه به افزایش محبوبیت و گسترش بی‌سابقه وسائل نقلیه برقی پاک و دوستدار محیط زیست، به نظر می‌رسد که بسیاری از کشور‌های جهان علی الخصوص کشور‌های اروپایی قصد دارند که برنامه‌های تشویقی متعددی را برای شهروندان خود ارائه دهند تا به سمت و سوی خریداری و استفاده از خودرو‌های برقی و پاک گرایش بیشتری پیدا کنند.

ایتالیا که سر مسائل بودجه با اتحادیه اروپا با مشکلات و چالش‌های متعددی روبرو شده بود، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد در بودجه سال ۲۰۱۹ میلادی تا سقف مجموع شش هزار یورو به خریداران، مشتریان و علاقمندان به خریداری خودرو‌های الکتریکی پاک و دوستدار محیط زیست یارانه اختصاص دهد و بدین ترتیب عزم و اراده خود را برای میل به سمت استفاده از خودرو‌های برقی نشان داده و اثبات کند.

با توجه به گسترش روزافزون خودرو‌های برقی که بعنوان وسائل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست شناخته می‌شوند، بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در جهان به دنبال توسعه و تولید انبوه خودرو‌های برقی و الکتریکی هستند تا بتوانند نقش پررنگی را در کاهش آلودگی هوا و آسیب به محیط زیست ایفا کنند و رضایت و توجه خیل عظیمی از مشتریان خودرو را نیز به سمت و سوی خود جلب کنند، چراکه اخیرا بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران فعال در صنعت نفت برآورد کرده‌اند که ذخایر و منابع نفت و گاز و به تبع آن سوخت‌های فسیلی نهایتا تا ۵۰ سال آینده رو به اتمام خواهد رفت.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار