کد خبر: ۳۶۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۷ - ۱۸ دی ۱۳۹۷
نیروگاه ۱۲ مگاواتی شهرک صنعتی محمودآباد استان مازندران دارای ۶ دستگاه مولد کاترپیلار هر یک به قدرت دو مگاوات با راندمان بسیار مطلوب است که با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برق نیوز،نیروگاه مقیاس کوچک شهرک صنعتی محمودآباد استان مازندران با سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.
 
این نیروگاه ۱۲ مگاواتی دارای ۶ دستگاه مولد کاترپیلار هر یک به قدرت دو مگاوات با راندمان بسیار مطلوب است که با اعتباری بالغ بر ۴۸۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوص احداث شده است.

کمک به تولید برق شبکه سراسری و جلوگیری از اعمال خاموشی، کاهش تلفات شبکه توزیع و فوق توزیع، افزایش مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیر ساخت‌های استان در راستای اصل ۴۴ و افزایش پایداری شبکه و تامین برق مستمر از جمله اهداف ساخت این مولد مقیاس کوچک به شمار می‌رود.

همچنین تقویت پدافند غیر عامل، بهبود ولتاژ مشترکین منطقه و ایجاد اشتغال از اهداف و اثرات اجرایی این نیروگاه محسوب می‌شود.

نیروگاه مقیاس کوچک شایگان محمودآباد با مجوز شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان توسط شرکت خصوصی در زمینی به مساحت هزار و ۲۵۰ مترمربع به اجرا در آمده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار