کد خبر: ۳۶۶۵۶
تاریخ انتشار : ۰۳:۴۱ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
چهار مجموعه جذاب و پرفروش آموزش نرم افزار PVsyst در یک پکیج جمع آوری شده است تا نیازهای آموزشی شما در این زمینه پاسخ داده شود.تاب مرجع آموزش نرم افزار PVsyst ، فیلم آموزش نرم افزار PVsyst ، نرم افزار PVsyst با فایل کرک کامل، فایل‌های شبیه سازی انواع نیروگاه های خورشیدی با این نرم افزار به همراه ده ها فیلم آموزشی مکمل در این بسته جمع آوری شده است.
سرویس آموزش برق نیوز: چهار مجموعه جذاب و پرفروش آموزش نرم افزار PVsyst در یک پکیج جمع آوری شده است تا نیازهای آموزشی شما در این زمینه پاسخ داده شود.

۱-کتاب مرجع آموزش نرم افزار PVsyst۶.۸:
در این کتاب که بیش از ۳۵۰ صفحه است تمامی جزئیات و آیتم‌های مختلف نرم افزار PVsyst بصورت کامل توضیح داده است. این کتاب کاملترین مرجع اموزشی ایران در زمینه نیروگاه‌های خورشیدی است در مقایسه با نمونه‌های قبلی بیش از دو برابر اطلاعات و توضیحات فنی داشته و تقریبا تمامی آیتم‌های پنچره‌های مختلف نرم افزار را بصورت کامل شرح داده است. کتاب به چاپ سوم رسیده و به تازگی نیز همراه با انتشار آخرین نسخه نرم افزار، ویرایش شده است.
از لینک زیر فهرست مطالب کتاب را دانلود کنید:
 
توجه ۱: در پیوست کتاب تمامی تجهیزات و فرمول‌ها و دیتاشیت‌های فنی و... برای درک بهتر اضافه شده است.

۲- فیلم آموزش نرم افزار PVsyst که از روی لپ تاپ با کیفیت بالا ضبط شده است
برای اولین بار در ایران فیلم آموزش فارسی بالاترین نسخه نرم افزار PVsyst (نرم افزار اصلی شبیبه سازی نیروگاه‌های مختلف خورشیدی خانگی و بزرگ) با معرفی بخش‌های مختلف و نحوه وارد کردن دیتا‌های فنی و شبیه سازی‌های اصولی تهیه شده است. در این فیلم ضمن ارائه نحوه مدل سازی سیستم‌های on-grid و off-grid به شیوه گزارش گیری کامل برای ارائه در طرح‌های توجیهی پرداخته شده است.

توجه ۲: علاوه بر فیلم آموزشی فارسی این نرم افزار، تعدادی از بهترین فیلم‌های آموزشی PVsyst دیگر نیز به همراه این فیلم ارائه خواهد شد.

۳- نرم افزار PVsyst با کرک کامل
علاوه بر کتاب و فیلم آموزشی، برای اولین بار در ایران نسخه جدید نرم افزار PVsyst به همراه کرک آن ارائه می‌گردد. این کرک بر خلاف نمونه‌های قبلی که دارای باگ‌های متعدد بود به درستی عمل کرده و ضمن اتصال به اینترنت برای تعیین محل احداث نیروگاه و دیتابیس‌های لازم، محدودیت ظرفیت شبیه سازی را برداشته است و هر نیروگاهی با هر ظرفیتی را مدلسازی می‌کند.

۴-فایل‌های شبیه سازی انواع نیروگاه
همراه با پکیج کتاب+فیلم+نرم افزار با کرک، چند فایل آماده شبیه سازی شده نیروگاه‌های خورشیدی مختلف بزرگ، متوسط و کوچک با سایه اندازی و وارد کردن تمامی اطلاعات و جزئیات، با امکان گرفتن گزارش کامل و نمودار‌های تولید در این پکیج ارائه می‌گردد تا این پکیج به تنهایی همه نیاز‌های شما را برآورده سازد.

امکان خرید این کتاب به همراه فیلم آموزش زبان فارسی (6 ساعت) نرم افزار + خود نرم افزار با کرک نسخه جدید + فایل های آماده شبیه سازی شده نرم افزار+ فیلم های دیگر آموزشی نرم افزار فراهم شده است. برای خرید از لینک زیر اقدام نمایید:

خرید پکیج شامل کتاب+فیلم+نرم افزار(با کرک)+فایلهای شبیه سازی (کلیک نمایید)

توجه: دوره های آموزشی حرفه ای و کاربردی نرم افزار PVsyst به صورت نیمه خصوصی و خصوصی توسط نویسنده کتاب آموزش نرم افزار PVsyst که دارای سوابق اجرایی و آموزشی کاملی در حوزه نیروگاه های خورشیدی است به صورت محدود برگزار می گردد. برای اطلاع از جزئیات و ثبت نام به سایت لیدوپارس به نشانی www.lidoras.com مراجعه کرده و یا مستقیما از لینک زیر اقدام نمایید:
 
پکیج کامل آموزش نرم افزار PVsyst / فیلم، کتاب، فایلهای شبیه سازی و نرم افزار PVsyst با کرک
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
هاني اميري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
0
با سلام / لينک دانلود pvsyst را که فرستاديد باز هم نرم افزار نصب نشد//بفرماييد کجا بيام تا حضوري نرم افزار را دريافت کنم؟
مدیر پایگاه مجددا لینک نسخه جدید نرم افزار PVsyst8.1 با فایل کرک به ایمیل شما ارسال شد.
محمود داودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
0
0
ارادت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار