کد خبر: ۳۶۶۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷
در اجلاس استانی نماز، شرکت برق منطقه ای خوزستان موفق به کسب لوح تقدیر ویژه نماز در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز شد.
به گزارش برق نیوز، اجلاس استانی نماز با عنوان شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در سالن هاشمی نژاد استانداری خوزستان با حضور استاندار خوزستان، مدیر ستاد اقامه نماز خوزستان، فعالین و خادمان نماز برگزار گردید.

در این همایش از بین ۱۳۰ دستگاه اجرایی استان، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان جزء ۱۰ دستگاه برتر در امر توسعه و ترویج نماز در سال ۹۶ شناخته شد و لوح تقدیر ویژه نماز را دریافت کرد.

در این لوح تقدیر آمده است، بر اساس شاخص‌های نظام جامع برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی نماز، عملکرد هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه ترویج و توسعه فرهنگ نماز مورد بررسی قرار گرفت و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

بدینوسیله این موفقیت معنوی را به مدیریت، شورای اقامه نماز، دبیرخانه اقامه نماز و سایر کارکنان محترم آن دستگاه تبریک گفته و مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام نموده و به پاس تلاش‌های و اهتمام ویژه‌ای که به امر نماز داشته اید این لوح تقدیر تقدیم می‌گردد.

شایان ذکر است، دریافت این لوح تقدیر به واسطه عملکرد ستاد نماز شرکت با حمایت‌های بی دریغ مدیرعامل، در تجهیز و توسعه نمازخانه‌های شرکت در نواحی بهره برداری، پست‌های برق خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و ساختمان‌های مختلف شرکت و همچنین اقامه نماز با حضور ائمه جماعات در ۴ محل شرکت بوده است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار