کد خبر: ۳۶۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
جعبه ترکیبی دستگاهی است که خروجی رشته‌های ماژول‌های PV را به اینورتر در نیروگاه‌های بزرگ تجاری و کاربردی PV (بیش از ۵۰۰ کیلو وات) متصل می‌کند.
به گزارش برق نیوز، جعبه ترکیبی (Combiner Box) مکانی است که پنل‌های خورشیدی به آنجا ختم خواهند شد. کمپانی‌های کمی امروزه در حال عرضه و فروش جعبه‌های ترکیبی پیش ساخته (prewired combiner boxes) هستند که اگرچه شما ناچارید پول بیشتری بابت آن‌ها هزینه کنید، اما شما را از برخی سیم کشی‌ها روی سیستم خورشیدی معاف می‌کند و علاوه بر سهولت استفاده، سومند نیز می‌باشند.
جعبه ترکــیبی (Combiner Box)

با کمک جعبه‌های ترکیبی پیش ساخته، شما تنها نیاز دارید که پنل‌های خود را به سوکت‌هایی که روی این جعبه تعبیه شده است، متصل کرده و سپس کابل را به کنترل کننده شارژ (charge controller) در سیستم‌های مستقل از شبکه و خروجی رشته‌های ماژول‌های PV را برای اتصال به اینورتر در سیستم متصل به شبکه ترکیب می‌کند. جعبه‌های ترکیبی معمولا در نیروگاه‌های بزرگ تجاری و کاربردی PV (بیش از ۵۰۰ کیلو وات) استفاده می‌شود.
 
جعبه ترکــیبی (Combiner Box)
 
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار