کد خبر: ۳۶۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
وزیر برق عراق به منظور توسعه همکاری در زمینه تبادل برق و راه اندازی بازار برق در کشور عراق،بازدیدی از مرکز راهبری شبکه برق کشور در شرکت مدیریت شبکه برق ایران انجام داد.
به گزارش برق نیوز،"لوی خطیب" وزیر برق عراق بعد از ظهر پنچ شنبه پس از ورود به تهران از مرکز راهبری شبکه برق ایران بازدید کرد.
 
از اهداف این سفر توسعه همکاری در زمینه تبادل برق و راه اندازی بازار برق در کشور عراق است که وزیر برق عراق به همین منظور، بازدیدی از مرکز راهبری شبکه برق کشور در شرکت مدیریت شبکه برق ایران انجام داد.

بازدید وزیر برق عراق از این مرکز با همراهی "همایون حائری" معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی صورت گرفت و "داود فرخزاد" مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، با ارائه گزارشی به تشریح چگونگی فعالیت‌های این مرکز در زمینه حفظ امنیت و پایایی شبکه برق کشور پرداخت.

فرخزاد با اشاره به ساختار، دورنما و توانمندی‌های بازار برق ایران، زمینه‌های همکاری صنعت برق عراق با این بازار را تشریح کرد.
 
گفتنی است پیش از این یک دوره آموزشی توسط معاونت بازار برق شرکت مدیریت شبکه برق ایران با محوریت بازار برق در عراق برگزار شده که دوره بعدی آن نیز در ایران برگزار خواهد شد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار