کد خبر: ۳۶۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۳ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی مدیریت توزیع برق شهرستان مرند ،شبستر ،کلیبر و هریس منصوب شدند.

به گزارش برق نیوز، طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی  فرهاد فرخ نیا به مدیریت توزیع برق شهرستان مرند و  رضا زاهدیان به مدیریت توزیع برق شهرستان شبستر  و ابوالفضل بشیری  مدیریت توزیع برق شهرستان هریس  منصوب شدند.

در مراسم جداگانه‌ای که  در محل فرمانداری‌های دو شهرستان ترتیب یافت ابتدا  فرخ نیا بعنوان مدیر برق شهرستان مرند و سپس  زاهدیان بعنوان مدیر توزیع برق شهرستان شبستر معرفی شدند. در مراسم معارفه اول که در فرمانداری شهرستان مرند برگزار شد، گرشاسبی فرماندار این شهرستان استفاده از توان بخش خصوصی در ارتقاء اقتصاد و توسعه شهرستان مرند را بسیار مهم دانسته و تاکید کرد: ادارات و دستگاه‌ها می‌بایست با بخش خصوصی ارتباط و تعامل موثر داشته و برنامه‌های خود را در راستای حمایت از بخش خصوصی و تسهیل گری در حل مشکلات آنان تنظیم کنند.

 فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی در ارتباط با اهمیت بخش صنعت و سرمایه گذاری در ایجاد زیر ساخت‌های صنعتی در شهرستان‌های استان، هدف شرکت توزیع برق استان را حمایت از سرمایه گذاران صنعتی و همچنین بخش خصوصی دانسته و افزود تعامل و همکاری تنگاتنگ با این بخش‌ها و رفع موانع جهت احداث صنایع مختلف از نظر حل مشکل اشتغال و بیکاری نیز بسیار حائز اهمیت و امری ضروری می‌باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چندین ساله  زاهدیان لوح تقدیری از سوی فرماندار این شهرستان به وی اهداء شد.

سپس  فرج نیا به همراه معاون منابع انسانی و مدیر دفتر روابط عموی با حضور در مدیریت توزیع برق شهرستان مرند  فرخ نیا را به همکاران این مدیریت معرفی نمود.

در ادامه با برگزاری مراسم دیگری در فرمانداری شهرستان شبستر  زاهدیان بعنوان مدیر برق این شهرستان به فرماندار و مسئولین ارشد این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم  مستفید فرماندار شهرستان شبستر ضمن تشکر از خدمات ارزنده  فرخ نیا خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع را یکی از وظایف مهم مسئولین قلمداد نمود وی همچنین برای مهندس زاهدیان نیز در مسئولیت جدیدش آرزوی موفقیت نمود. در پایان  فرج نیا تغییرات مدیریتی را یک امر واجب و بدیهی برای ایجاد انگیزه و رفع روزمره گی دانسته و ابراز امیدواری کرد که انشااله این تغییرات مدیریتی منشاً خیر و برکت برای شرکت توزیع برق و همچنین موجب ارتقاء روند خدمت رسانی به مردم منطقه گردد.

در پایان مدیر عامل و همراهان وی با حضور در مدیریت برق شبستر زاهدیان را به کارکنان مدیریت برق شهرستان شبستر معرفی و مدیران دو شهرستان یاد شده فعالیت خود را بصورت رسمی آغاز کردند.


با صدور حکمی از سوی  فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی ابوالفضل بشیری سکان مدیریت توزیع برق شهرستان هریس را برعهده گرفت

طی مراسمی که در محل فرمانداری شهرستان هریس و با حضور  علی محمودی فرماندار،  فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی و معاون منابع انسانی شرکت برگزار شد  ابو الفضل بشیری به طور رسمی به سمت مدیر توزیع برق این شهرستان منصوب و معرفی شد در این مراسم محمودی فرماندار هریس با اظهار رضایت از خدمات ارزنده و تعامل خوب  امینی مدیر اسبق برق هریس و تلاش‌های بی شائبه و بیدریغ وی در راستای حمایت از جذب سرمایه گذار در این شهرستان تقدیر و تشکر نمود، محمودی همچنین برای  بشیری نیز ضمن آرزوی موفقیت، خدمت خالصانه به مردم را توام با تعامل سازنده با سایر مسئولین شهرستان مورد تاکید قرار داد.

 فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی نیز با معرفی بشیری بعنوان مدیری مجرب و کار بلد و تشریح سوابق وی در مشاغل قبلی گفت: اطمینان دارم با مدیریت خوب وی شاهد رشد و شکوفایی خدمات قابل ارائه به مردم منطقه هریس خواهیم بود وی همچنین خدمات  امینی را در زلزله ارسباران ستودنی دانسته و از خدمات قابل توجه وی در امر خدمت رسانی به مردم این شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه با اهدا لوح تقدیری از سوی مدیر عامل شرکت از خدمات  امینی تجلیل به عمل آمد.

پس از این مراسم  فرج نیا با حضور در مدیریت توزیع برق این شهرستان مدیر جدید توزیع برق را به کارکنان مدیریت توزیع برق هریس معرفی و  بشیر‌ی فعالیت کاری خود را در این شهرستان آغاز نمود.

مدیر جدید برق کلیبر منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی مدیر برق شهرستان کلیبر معرفی و منصوب شد.

در مراسمی که  با حضور  فرج نیا مدیر عامل شرکت، خدابخش فرماندار شهرستان کلیبر، سرداری معاون منابع انسانی و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،  احد چلبیانلو بعنوان مدیر جدید توزیع برق این شهرستان معرفی شد.
 
در ابتدای این مراسم خدابخش فرماندار کلیبر ضمن تقدیر و تشکراز زحمات چندین ساله و تعامل و همکاری خوب و تنگاتنگ  نعیمی تقدیر و تشکر نمود وی برای  چلبیانلو نیز که به تازگی مدیریت توزیع برق را عهده دار شدند آرزوی موفقیت کرد پس از سخنان ابتدایی فرماندار  فرج نیا نیز ضمن تشکر از زحمات نعیمی تغییرات مدیریتی را امری لازم و ضروری دانسته و گفت: عدم تغییرات مدیریت در سیستم باعث روزمره گی و احساس خستگی و افت انگیزه کاری می‌گردد وی افزود دادن فرصت به نیرو‌های تازه نفس پویایی و شادابی را به سیستم بخشیده و باعث تزریق تفکرات جدید به سیستم می‌گردد.
 
فرج نیا در خصوص خدمات  نعیمی با اشاره به اینکه وی مدیر سیستمی بود گفت: ایشان با مدیریت خوبشان تغییرات بسیار خوب و ارزنده‌ای را در این مدیریت به وجود آورده است مدیر عامل شرکت در بخش دیگر سخنان خود با معرفی  چلبیانلو بعنوان مدیر جدید این مدیریت گفت: وی مدیر کار بلد و آشنا به شبکه‌های برق بوده و از نظر فنی فردی کار بلد و با تجربه می‌باشدو با توجه به اینکه طی دوره‌ای نیز در ستاد شرکت مشغول بکار بوده لذا به تفکرات و شاخص‌های مد نظر حوزه ستادی نیز کاملاً آشنا می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد با تجارب خوب  چلبیانلو شاهد رشد و شکوفایی خدمات ارائه شده به مردم در منطقه باشیم.در ادامه با اهداء لوح تقدیر‌های جداگانه از سوی فرماندار کلیبر و  فرج نیا از خدمات  نعیمی تجلیل بعمل آمد.

در همین ارتباط طی مراسم جدا گانه‌ای  چلبیانلو توسط مدیر عامل شرکت در جمع کارکنان مدیریت توزیع برق این شهرستان معرفی و فعالیت خود را درپست جدید آغاز کرد.
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسف سرافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
0
0
ضمن عرض تبریک .برای هرسه مدیروهمکارمحترم سلامتی وتوفیق روزافزون آرزومندم.سرافراز
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار