کد خبر: ۳۶۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۵:۵۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
این مقاله به یکی از این مسائل یعنی کاهش اثر نویز در مدار‌های الکترونیکی پرداخته است و دیدگاه خاص این مقاله یعنی عرضه روش‌های عملی برای کاهش نویز می‌باشد.

سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، به جرئت می‌توان گفت که طراحی منطق یک مدار الکترونیکی تنها قسمت کوچکی از کل کاری است که برای تولید صنعتی آن مدار صورت می‌گیرد.

نکاتی از قبیل: در نظر گرقتن اثر قطعات بکار رفته در مدار، طراحی محافظ برای قسمت مختلف مدار، بکار بردن روش‌هایی برای کم کردن اثر نویز در مدار‌ها، طراحی مدار چاپی با رعایت استاندارد لازم (برای کاهش تداخل الکترومغناطیسی) انتخاب نوع آی سی‌های به کار رفته در مدار، طراحی فیلتر برای قسمت‌های مختلف مدار، وجز آن، همه و همه از مسائلی هستند که در کارامد بودن مدار اثر سرنوشت سازی دارند. شاید به همین علت است که کمتر کسی پس از طراحی مدار روی کاغذ، جرئت می‌کند اقدام به ساختن آن کند.

این مقاله به یکی از این مسائل یعنی کاهش اثر نویز در مدار‌های الکترونیکی پرداخته است، آن هم از دیدگاهی خاص یعنی عرضه روش‌های عملی برای این مقصود……..
 
حجم:628 کیلوبایت
 
منبع:melec
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار