کد خبر: ۳۶۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
توزیع برق گیلان پیرو انتشار خبری با عنوان "افتتاح تیر برق در رشت!" جوابیه‌ای به برق نیوز ارسال کرد.

به گزارش برق نیوز،توزیع برق گیلان پیرو انتشار خبری با عنوان "افتتاح تیر برق در رشت! " جوابیه‌ای به برق نیوز ارسال کرد.. متن جوابیه توزیع برق گیلان به شرح زیر است:

باسلام احتراماً عطف به مطلب مندرج مورخ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ در آن پایگاه خبری با عنوان " افتتاح تیر برق در رشت " بدینوسیله گزارش کامل پروژه تامین برق منطقه بوم گردی سقالکسار بشرح ذیل اعلام می‌گردد:

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تامین برق پروژه بوم گردی منطقه سقالکسار با احداث ۴ دستگاه ترانسفورماتور و ۳۶۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و ۱۹۷۴ متر شبکه فشار ضعیف خودنگهدار، از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۲۴ میلیارد ریال احداث و در ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ به بهره برداری رسید.

شایان ذکر است منطقه گردشگری سقالکسار یکی از مهمترین پروژه‌های گردشگری در سطح استان گیلان می‌باشد که تامین برق آن با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال انجام گرفته است و شبکه ۲۰ کیلوولت آن کاملا بصورت زمینی بوده و دارای ۴ دستگاه ترانسفورماتور می‌باشد.

همچنین در دهه مبارک فجر سالجاری و در سطح استان گیلان ۶۱۳ پروژه برق با اعتباری معادل ۴۷۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید و در شهرستان رشت نیز تعداد ۱۰۷ پروژه با اعتباری حدود ۲۴۰ میلیارد ریال مورد افتتاح قرار گرفت.

حالیه در روز افتتاح این پروژه مهم (تامین برق منطقه سقالکسار) که تاثیر چشمگیری در رونق گردشگردی و کمک به اقتصاد منطقه و استان را بهمراه دارد و باتوجه به فشردگی برنامه‌های افتتاح در دهه مبارک فجر، مراسمی در نزدیکی بخشی از شبکه و تاسیسات احداث شده برگزار شد که عکس‌های کامل افتتاح این پروژه بپیوست ارسال می‌گردد. 
جوابیه توزیع برق گیلان به خبر منتشر شده در برق نیوز
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسف سرافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
0
0
سلام وخداقوت جناب آقای مهندس طالبی عزیزوبزرگوار.موفق باشید.سرافراز
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار