کد خبر: ۳۶۹۶۵
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۴ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
مسئول روابط عمومی بیمارستان امام خمینی ساری گفت: ما هم از سازمان‌های بیمه‌ای مطالبه دارد، آیا مجاز هستیم در این شرایط سخت اقتصادی نسبت به قطع خدمات اقدام کنیم؟

به گزارش برق نیوز، عبدالله سوادکوهی ، از قطع برق ساختمان اداری بیمارستان امام خمینی (ره) بدون هماهنگی قبلی خبر داد و با اعلام اینکه به‌دلیل عدم هماهنگی انجام شده بسیاری از سیستم‌های ما دچار ایراد شده است، گفت: جدای از مشکلات تأسیساتی بسیاری از بیماران برای دریافت خدمات اداری با مشکل مواجه شدند.

مسؤول روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) ساری یادآور شد: این مرکز هم از سازمان‌های بیمه‌ای مطالبه دارد، آیا مجاز هستیم در این شرایط سخت اقتصادی نسبت به قطع خدمات اقدام کنیم؟

وی با اعلام اینکه میزان هزینه بدهی این مرکز به توزیع برق چندان زیاد نیست، گفت: این اقدام بدون هماهنگی اداری انجام شده است.

* میزان بدهی بیمارستان حدود ۹ میلیون تومان است

کرامتی مسؤول روابط عمومی توزیع برق مازندران ، اظهار کرد: قطعی برق مربوط به ساختمان اداری بیمارستان بوده و ارتباطی به مرکز درمانی ندارد، به هیچ وجه نسبت به قطع برق بیمارستان‌ها اقدام نمی‌کنیم.

وی با اعلام اینکه میزان بدهی ساختمان اداری بیمارستان حدود ۹ میلیون تومان است، گفت: در حال رایزنی برای حل مشکل هستیم.

شاید این مدل رفتاری میان ادارات دولتی نوعی بدعت‌گذاری در بروکراسی اداری است که ادامه یافتن آن باعث بهم‌خوردگی نظم اجتماعی می‌شود.

اداره برق خیلی راحت مدعی است که برق بخش اداری بیمارستان را قطع کرده‌ایم، اما واقعاً درک این مسئله سخت است که قلب یک بیمارستان بخش اداری آن بوده و همه خدمات درمانی باید از طریق این بخش صورت گیرد؟
منبع: فارس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یوسف سرافراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
0
1
بایدتوجه کنیم ادارات وشرکت های توزیع برق برای امکان مستمرارائه خدمات نیازبه منابع دارندوهزینه بهای برق مصرفی به حساب خزانه کشورواریزمیشودوتامین منابع شرکت های برق ازپروسه مربوطه تامین شده ودرصورت کوتاهی دروصول بهای برق مصرفی هم به شرکت توانیروهمچنین به دستگاههای نظارتی بایستی پاسخگوباشند.توجه به این موضوع مهم است که بیمارستانهادرصورت عدم پرداخت نقدی هزینه های درمان ازارائه هرگونه خدمات به مراجعین ومریض هاخودداری میکنندلذابایستی بهای برق مصرفی رابموقع پرداخت نمایندوحاشیه پردازی ننمایند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار