کد خبر: ۳۷۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۱ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
تکنولوژی منحصر بفرد پنل‌های خورشیدی پاناسونیک این است که از فناوری لایه‌های سیلیکونی آمورفی فوق العاده نازک استفاده می‌کند و این لایه‌های دوبل، تلفات سیستم را کاهش می‌دهد، در نتیجه خروجی انرژی بالاتری از پنل‌های معمولی دارد.
به گزارش برق نیوز، شرکت پاناسونیک از سال ۱۹۷۵ به عنوان یک تولید کننده مهم در صنعت پنل خورشیدی در کشور ژاپن محسوب می‌شود. پاناسونیک از ابتدا شروع به ساخت پنل‌های خورشیدی آمورفی (تکنولوژی قدیمی نواری) کرد تا سال ۱۹۹۷ زمانی که به گستره HIT پنل خورشیدی منتقل شد (سلول‌های کریستالی با لایه‌های نازک سیلیکون آمورفی). فرایند‌های ساخت و تولید این ماژول‌ها در شرکت بومی پاناسونیک ژاپن صورت گرفت تا همین اواخر که با شرکت تسلای در شهر بوفالو (یکی از شهر‌های نیویورک) که در زمینه انرژی یک غول به شمار می‌رود قرارداد بست تا پاناسونیک سلول‌های خورشیدی جهت سرمایه گذاری تسلا در زمینه سقف خورشیدی و پنل خورشیدی برای پروژه خورشیدی تسلا تولید کند.
 
پنل خورشیدی پاناسونیک
 
پاناسونیک با ۲۵ سال گارانتی محصول و گارانتی عمکرد پنل‌های خود در کنار سازندگان پنل خورشیدی بهینه دیگر قرار می‌گیرد. ماژول‌های HIT پاناسونیک ۹۰/۷ ظرفیت تولیدی شان را تا ۲۵سال پس از نصب نگه می‌دارند. کارخانه امریکایی پاناسونیک که با همکاری مشترک تسلا در شهر بوفالو تاسیس شد این اطمینان را به شما می‌دهد که شما یک پنل ساخت آمریکا با گارانتی قابل ساپورت در این شرکت دریافت خواهید کرد. دز این همکاری با تسلا که روز به روز در حال تداوم و تقویت است در صنعت پنل و سلول خورشیدی پاناسونیک یک پایداری و ثبات را به شما اطمینان می‌دهد. اگر سیستم خورشیدی شما به یک پنل بهینه نیاز دارد جهت برتری بر رقبا، پاناسونیک نسبت به سیستم‌های LG و SunPower این انتظار می‌رود که از امتیاز قیمت مناسب برخوردار باشد.
تکنولوژی منحصر بفرد پنل‌های خورشیدی پاناسونیک این است که از فناوری لایه‌های سیلیکونی آمورفی فوق العاده نازک استفاده می‌کند و این لایه‌های دوبل، تلفات سیستم را کاهش می‌دهد، در نتیجه خروجی انرژی بالاتری از پنل‌های معمولی دارد.
دیتاشیت پنل‌های خورشیدی پاناسونیک سری N۳۲۵ و N۳۳۰ وات در فایل زیر ارائه شده است.
 
پنل خورشیدی پاناسونیک
اندازه فایل: ۲.۳۷ مگابایت
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار