کد خبر: ۳۷۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
به گفته یک مسئول دولتی، رئیس جمهور با طرح وزارت نیرو مبنی بر افزایش تعرفه برق مشترکین پرمصرف و ثابت ماندن نرخ برق برای مشترکین کم مصرف مخالفت کرده است.
به گزارش برق نیوز، یک مسئول آگاه دولتی در گفتگو  در خصوص طرح وزارت نیرو برای اصلاح تعرفه برق گفت: وزارت نیرو بنا دارد به منظور رعایت عدالت و حذف یارانه پنهان، به جای اینکه تعرفه برق را برای همه مردم به صورت یکسان افزایش دهد، نرخ برق مشترکین پرمصرف که همان پردرآمد‌ها هستند را بیشتر افزایش دهد و در مقابل، قیمت برق مشترکین کم مصرف را ثابت نگه دارد یا مقدار کمی نسبت به حالت معمول افزایش دهد.

وی افزود: با این وجود، رئیس جمهور با این اقدام مخالفت کرده است و می‌خواهد مانند سنوات گذشته، نرخ برق را به صورت یکسان برای همه مشترکین افزایش دهد.

این مسئول آگاه دولتی اضافه کرد: این مخالفت به معنای توسعه بی عدالتی است و به اقشار کم مصرف که همان کم درآمد‌ها هستند فشار وارد می‌کند.

وی در پایان گفت: در شرایطی که وزارت نیرو، مجلس شورای اسلامی و کارشناسان با این موضوع موافق هستند، رئیس جمهور نباید با دغدغه‌های پوپولیستی و برای اینکه ثروتمندان و پرمصرف‌ها مخالفت نکنند، جلوی این اقدام را بگیرد.
 
منبع: مقاومتی نیوز
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
0
0
اینجاست که می‌گن «بد آدمی رئیس‌جمهور شده».
اکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
این عنوان خبری را جستجو کنید "دولت روحانی ثروتمندان را ۱۵ برابر ثروتمندتر کرد"، علت مخالفت را در این زمینه و خیلی موارد دیگر را متوجه می شوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
0
0
من نمي دانم چرا دولت فقط و فقط به فكر افزايش دريافتي از ملت مي باشد و هيچگاه بر سر اينكه حقوق كاركنان را افزايش دهد و يا رفاه اجتماعي بوجود آورد اصلا بحث نمي كند شايد مردم در رفاه هستند و ما خبر نداريم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار