کد خبر: ۳۷۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، گفت: نشست کمیسیون با حضور وزیر نیرو برگزار شد، کلیت سوالات نمایندگان درباره پروژه‌های نیمه‌کاره در حوزه برق همچون نیروگاه‌ها بود، در این جلسه نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های رضا اردکانیان مشروط به رفع ایرادات تا زمان مشخص قانع شدند.

به گزارش برق نیوز،عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس، گفت: نشست کمیسیون با حضور وزیر نیرو برگزار شد، کلیت سوالات نمایندگان درباره پروژه‌های نیمه‌کاره در حوزه برق همچون نیروگاه‌ها بود، در این جلسه نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ‌های رضا اردکانیان مشروط به رفع ایرادات تا زمان مشخص قانع شدند.
 
 
قاسم ساعدی کمیسیون انرژی مجلس، افزود: این نشست با حضور وزیر نیرو به منظور پاسخگویی به سوالات علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و، ولی ملکی نماینده مردم مشکین‌شهر برگزار شد.

وی اظهار کرد: وزیر نیرو در پاسخ به سوال قاضی‌پور مبنی بر 'توضیح دلایل نیمه تمام ماندن نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه (برق آن از بخار برق تولید می‌شود) درحالی که این نیروگاه می‌تواند برق بخش قابل‌ملاحظه‌ای از این شهرستان را تامین کند، گفت؛ از ابتدای سال ۹۸ با تخصیص بودجه مورد نیاز به تکمیل هرچه سریع‌تر این نیروگاه اقدام خواهیم کرد، لذا نماینده ارومیه تا ۱۸ فرودین به وزیر جهت بازدید از این نیروگاه و آغاز عملیات تکمیل فرصت داد.

ساعدی در توضیح دیگر سوالات نمایندگان و پاسخ‌های وزیر نیرو، بیان کرد: وزیر نیرو در پاسخ به خواسته یارمحمدی مبنی بر احداث هرچه سریع‌تر ایستگاه برق ۴۰۰ در نقطه مرزی استان سیستان و بلوچستان به منظور پایداری برق در این استان، ایجاد امنیت و اشتغال در مناطق محروم شرق سیستان، قول احداث این ایستگاه را تا اوایل اردیبهشت ماه داد، لذا آقای یارمحمدی مشروط به انجام این قول تا زمان مشخص شده از پاسخ‌های وزیر قانع شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس افزود: همچنین ملکی نماینده مردم مشگین‌شهر گسترش نیروگاه زمین گرمایی با هدف استفاده از ظرفیت گرمایی مشگین‌شهر را خواستار شد و دو الی سه ماه برای تحقق این مهم وزیر نیرو فرصت داد چراکه اردکانیان گسترش این مهم را منوط به آغاز فصل گرما دانست.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
با سلام
این همه نیروگاه داخلی داریم ، چرا برق نیوز از تصاویر نیروگاههای خارجی در اخبار داخلی استفاده می کند .
لطفا این رویه را اصلاح بفرمایید .
با تشکر
مدیر پایگاه بله
ممنون از پیشنهاد خوب شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
ماهيت سوالات نمايندگان مجلس: "...گيري مدرن "
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
0
0
نیروگاه شازند طرح توسعه هم فکری بکن لطفا با توجه به پیشرفت زیادی که داشته به لحاظ اجرایی این همه سال هنوز تعیین تکلیف نشده.ودر حال بلاتکلیفی میباشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار