کد خبر: ۳۷۱۸۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷
استاندار بوشهر گفت: از سال آینده بخاطر آغاز فصل گرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق تعطیلی پنجشنبه‌ها دراین استان از سرگرفته می‌شود.

به گزارش برق نیوز، عبدالکریم گراوند در نشست شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت مقام شهیدان افزود: آب به عنوان یکی از چالش‌های اصلی در استان بوشهر است که باید با استفاده ازتجهیزات کاهنده مصرف، زمینه صرفه جویی آن فراهم شود.

وی بیان کرد: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها پیشگام صرفه جویی در مصرف آب باشند و ۲۰ درصد مصرف خود راکاهش دهند.

گراوند ادامه داد: این میزان صرفه جویی میزان قابل توجهی است که می‌تواند به تامین و پایداری هر چه بیتشر آب شرب مصرفی استان بوشهر کمک کند.

وی یادآور شد: در استان بوشهر درحوزه آب اقدام‌های بی نظیر صورت گرفته که از جمله آن‌ها می‌توان دریافت مجوز احداث ۱۵۰ هزار مترمکعب آب شیرین کن، چهار سد در دست احداث که ۲ مورد آن در آستانه تکمیل است، اشاره کرد.

وی گفت: دستگاه‌های اجرایی درارتباط با اضافه کاری و مطالبات کارکنان خود نیز پیگیری لازم را انجام دهند.
 
در چند سال اخیر روزپنجشنبه برای ادارات دراستان بوشهر تعطیل بود که از ۲۰ مهرماه سال جاری این تعطیلی لغو شد و از این تاریخ تاکنون ادارات بوشهر پنجشنبه‌ها فعال هستند.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
0
0
والله اگر ملت هفت روز هفته 365 روز سال تعطیلی نداشته باشند بهتر است چون در تعطیلات همه اونها خونه باغی دارند یکی دو ماشین دارند باید ماشین ها را بشویند باغهای خود را آبیاری کنند این چه صرفه جویی است این ترفند را هر کس به آقای گراند داده به نفع خودش بوده
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار