کد خبر: ۳۷۵۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در شهرستان بویین زهرا با دستیگری یک سارق حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش برق نیوز، سرهنگ مهدی حاجیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق هوایی در شهرستان بوئین‌زهرا و ایجاد جو ناامنی، کارگروه ویژه‌ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی سرنخ‌هایی از سارق به دست آوردند.

وی افزود: در خصوص دستگیری سارق یا سارقان گشت‌های مضاعف و مراقبت‌های نامحسوس در سطح شهرستان فعال و مأموران فرماندهی انتظامی بخش شال حین گشت‌زنی به یک دستگاه پژو ۲۰۶ مشکوک که راننده به‌محض رؤیت واحد کشت با سرعت‌بالا متواری شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران بلافاصله با هماهنگی سایر واحد‌های گشتی طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو را در روستای «خیارج» متوقف و راننده خودرو را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان بوئین‌زهرا منتقل کردند.

وی عنوان کرد: متهم در بازجویی فنی مأموران به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در سطح شهرستان بوئین‌زهرا اعتراف کرد.

حاجیان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با توانمندی که دارد به افراد هنجارشکن اجازه جولان نخواهد داد و بااقتدار با مجرمان و کسانی که قصد دارند با اعمال بزهکارانه امنیت مردم را خدشه‌دار کنند برابر قانون قاطعانه برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیس در پیشگیری از جرائمی، چون سرقت هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار