کد خبر: ۳۷۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
استابلایزر‌های ستونی از سه عدد ترانس ستونی و یا همان واریاکی تشکیل شده اند و همچنین در برخی از آن‌ها از یک عدد ترانس تقویت وجود دارد که کار اصلی این ترانس ایتدا برق ورودی را گرفته و فیلتر می‌کند سپس برق را به سه ترانس واریاکی می‌دهد و در هنگامی که ولتاژ ورودی با نوسان همرا باشد خروجی را تنظیم می‌کند و بدون پرش در خروجی اعمال می‌نماید.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، استابلایزر‌های ستونی از سه عدد ترانس ستونی و یا همان واریاکی تشکیل شده اند و همچنین در برخی از آن‌ها از یک عدد ترانس تقویت وجود دارد که کار اصلی این ترانس ایتدا برق ورودی را گرفته و فیلتر می‌کند سپس برق را به سه ترانس واریاکی می‌دهد و در هنگامی که ولتاژ ورودی با نوسان همرا باشد خروجی را تنظیم می‌کند و بدون پرش در خروجی اعمال می‌نماید همچنین این نوع استابلایزر‌ها بیشتر در آمپر‌های بالا مورد مصرف قرار می‌گیرد
 
استابلایزر‌های ستونی ا از سیستم امنیتی بسیار بالای برخوردار هستند از قبیل: سیستم دتکتور دود و آتش سیستم کنترل فاز، سیستم افزایش ولتاژ، سیستم افزایش جریان و دارای استاندارد جهانی مانند ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰ می‌باشد.
 
معرفی استابلایزر‌های ستونی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار