کد خبر: ۳۸۰۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۵۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
در راستای دستیابی به اهداف کاهش پیک تابستان ۹۸، کولر‌های آبی نصب شده در ۱۷ مجتمع و شهرک مسکونی بزرگ، به همت منطقه برق افسریه، به صورت رایگان، بازبینی، تنظیم و تعمیر شد.

به‌گزارش برق نیوز، در راستای دستیابی به اهداف کاهش پیک تابستان ۹۸، کولر‌های آبی نصب شده در ۱۷ مجتمع و شهرک مسکونی بزرگ، به همت منطقه برق افسریه، به صورت رایگان، بازبینی، تنظیم و تعمیر شد.

بر اساس این گزارش، در مرحله اول اجرای این طرح، شناسایی مجتمع‌های مسکونی و اداری پرجمعیت که دارای کولر‌های آبی فرسوده در پشت بام هستند در دستور کار قرار گرفته و در مرحله بعد، پس از هماهنگی لازم با مدیران مجتمع و مالکان واحد‌های مسکونی، تعمیرات دوره‌ای کولر‌های مذکور به‌صورت رایگان انجام شد.

در حال‌حاضر بیش از ۱۸۰۰ کولر آبی به همت منطقه برق افسریه، بازبینی، اصلاح و تعمیر شده و اجرای طرح مزبور در این منطقه تا دستیابی به اهداف تعیین شده، همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، کولر‌های آبی فرسوده و عدم انجام تعمیرات دوره‌ای این دسته از سیستم‌های سرمایشی، از مهم‌ترین دلایل افزایش مصرف برق در فصل تابستان است و پیش‌بینی می‌شود اجرای این طرح، تاثیر قابل توجهی در کاهش بار شبکه توزیع برق پایتخت در ساعات اوج مصرف داشته باشد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۳
0
0
یک کارشناس بگه چطور این طرح باعث کاهش پیک میشه و چقدر تاثیرگذاره؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار