کد خبر: ۳۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۹ - ۰۹ تير ۱۳۹۸
وزیر نیرو در اولین برنامه سفر به استان قزوین، پست ۴۰۰.۶۳ کیلوولت دشت‌آبی و خطوط ارتباطی قزوین را با ۸۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رساند.
پست ۴۰۰ کیلوولت دشت‌آبی و خطوط ارتباطی قزوین افتتاح شدبه‌گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان صبح امروز پست ۴۰۰ کیلوولت دشت‌آبی و خطوط ارتباطی قزوین را با ۸۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری رساند.

این پست برق در تعدیل بار پست ۲۳۰ کیلوولت البرز، بهبود پروفیل ولتاژ ۶۳ کیلوولت در پست‌های صنعتی البرز ۱، البرز ۴، البرز ۵، الوند، گمرک، صنعتی لیا ۱ و لیا ۲، ایجاد بستر لازم جهت توسعه سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی منطقه تاثیرگذار بوده و علاوه بر تغذیه پست‌های ۶۳ کیلوولت آتی از جمله پست خاکعلی، افزایش قابلیت اطمینان و کاهش تلفات شبکه را به دنبال دارد.

بر اساس این گزارش، این پست با دو بی خط ۴۰۰ کیلوولت و دو بی ترانس ۶۳ کیلوولت با ظرفیتی در مجموع ۴۰۰ مگاولت آمپر و ۶ بی خروجی ۶۳ کیلوولت احداث شده است.

پست دشت‌آبی در زمینی به مساحت ۱۴۶ هزار و ۲۱۴ متر مربع و ۷۵۶ متر مربع بنا در ۲۵ کیلومتری جاده قزوین به بوئین‌زهرا واقع شده است.

این گزارش حاکی است، خطوط ارتباطی احداث شده برای این پست شامل؛ خط دو مداره ۴۰۰ کیلوولت نیروگاه شهید رجایی به دشت‌آبی به‌صورت باندل دو سیمه کرلو و به‌طول تقریبی ۲۵ کیلومتر با ۷۲ دستگاه برج مشبک فلزی و ورود و خروج خط چهار مداره ۶۳ کیلوولت البرز- لیا در پست دشت‌آبی به‌طول تقریبی هشت کیلومتر با دو دستگاه برج مشبک فلزی و ۴۳ دستگاه برج تلسکوپی فلزی است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار