کد خبر: ۳۸۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۸
وزیر نیرو در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت:وزیر نیرو مسئول عملکرد مدیران صنعت آب و برق است لذا باید افراد شایسته انتخاب شوند تا جوابگوی مردم باشند به همین دلیل در مراسم معارفه همه مدیران عامل آب منطقه‌ای و برق شرکت می‌کنم و خود را مسئول عملکرد آن‌ها میدانم.

به گزارش  برق نیوز، رضا اردکانیان ظهر یکشنبه در مراسم معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین که در سالن اجتماعات شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: وزارت نیرو از نظر خدمت رسانی در شهر‌ها و روستا‌ها منحصر بفرد است و مسئولیت سنگینی در حوزه آب و انرژی و تصدی این امور برعهده دارد.

وزیر نیرو گفت:با دادن فراخوان و ایجاد فرصت‌های مساوی برای نخبگان کشور از افراد شایسته و توانمند در پست‌های مدیریت صنعت آب و برق استفاده می‌کنیم تا کار‌ها شتاب گیرد و رضایت مردم جلب شود.
 
وی بیان کرد: آنچه قانون بر عهده ما گذاشته باید درست انجام دهیم و وزیر مسئول‌ترین فرد در این بخش است و با اختیاراتی که دارد باید بتواند با استفاده از ابزار‌های لازم از جمله نیروی انسانی متخصص به ماموریت خود عمل کند.

اردکانیان بیان کرد: دنبال پذیرش مسئولیت و اختیارات بیشتر نیستیم، زیرا این امور موجب اختلال در کار‌ها می‌شود و ما با اتکا به منابع انسانی دنبال ماموریت‌های خطیر خود هستیم.

وی اضافه کرد: آب و انرژی از منابع مهم و ارزشمند کشور محسوب می‌شود که در این زمینه هم با خشک سالی مواجهیم و هم در انرژی‌های فسیلی با کمبود و کاهش آن‌ها درگیر هستیم که باید برای آن‌ها تدبیر کنیم.

مدیریت‌ها به افراد شایسته سپرده می‌شود

وزیر نیرو اضافه کرد: در ۴ دهه گذشته توانسته ایم انقلابی بزرگ را در عرصه این صنعت رقم بزنیم و خدمات خوبی را به مردم ارائه کنیم که در این راستا در وزارت نیرو بدنبال شایسته‌ترین افراد برای مدیریت‌ها هستیم و با فراخوان تلاش کرده ایم تا فرصت مدیریت برای همه افراد لایق مهیا شود.

اردکانیان گفت: مدیریت وزارت نیرو از ۲۰ ماه گذشته برای انتخاب مدیران خود فراخوان گذاشته که در این راستان ۵۰ مدیر را برای امور ستادی و سایر بخش‌ها با فراخوان انتخاب کرده ایم تا فرصت مناسب برای همه توانمندان ایجاد شود.

وی اظهارداشت: برای معاونت وزیر نیرو هم فراخوان دادیم و از ۱۷۰ داوطلب که اعلام آمادگی کرده بودند یکی از اساتید برجسته دانشگاهی انتخاب شده و مشغول به کار در این معاونت است.

وزیر نیرو بیان کرد: یک سری اساس نامه و ضوابط داریم و مدیران عامل از این پس به عنوان نماینده وزیر در استان تلقی می‌شوند و از نگاه مردم و قانون مدیرعامل نماینده وزیر است و باید توجیه شود.

اردکانیان گفت: وزیر نیرو مسئول عملکرد مدیران صنعت آب و برق است لذا باید افراد شایسته انتخاب شوند تا جوابگوی مردم باشند به همین دلیل در مراسم معارفه همه مدیران عامل آب منطقه‌ای و برق شرکت می‌کنم و خود را مسئول عملکرد آن‌ها میدانم.

مدیران ضعیف جابجا می‌شوند

و زیر نیرو تصریح کرد: اگر مدیری ضعیف باشد مهم نیست چند ماه یا چند سال از انتصابش گذشته باشد و اگر اصول اعلام شده رارعایت نکند و نتواند ماموریت‌های محوله را بخوبی انجام دهد جابجا خواهد شد، زیرا بشدت دنبال تعمیم این موضوع هستیم که افراد شایسته به کار گرفته شوند.

ویزیر نیرو اضافه کرد: نقش شرکت‌های آب منطقه‌ای در حفاظت از منابع آبی بسیار مهم است و از دستگاه قضایی تشکر می‌کنیم که همکاری دلسوزانه‌ای در حفاظت از منابع آبی دارند و باید این روندتداوم یابد.

وزیر نیرو با تشکر از خدمات ۷۵ ماهه حمید پویا مدیرعامل سابق، یداله ملکی را به عنوان مدیرعامل جدیدئ شرکت آب منطقه‌ای قزوین معرفی کرد و گفت: آقای ملکی بیش از ۱۳ سال است که در حفلظت آب خدمات خوبی ارائه کردند و تسلط خوبی بر اوضاع دارند و از ایشان انتظار داریم به موضوع صیانت از منابع آبی توجه کنند و ضمن رعایت حقوق کشاورزان و عامه مردم مراقب باشند تا طرح‌های توسعه متوقف نشود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ۷۵ ماهه حمید پویا مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین که به افتخار بازنشستگی نایل شده است، یدالله ملکی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای قزوین معرفی شد.
منبع: مهر
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
با سلام
جناب وزیر فرمودند مدیران ضعیف جابجا میشوند
توزیع قزوین در انتظار است
وزیر جان تا اینجا اومده بودی زحمت این یکی رو هم میکشیدین
راضی به زحمت مجدد نیستیم..
همکار به نظرم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
سلام به نظرم شعار گونه باشد حرفها ی جناب وزیر چون توزیع قزوین ب قهقرا رفته خبری از کار و خلاقیت نیست و آقایان هنوز به فرمانروایی خود ادامه می دهند و سرمایه های مادی ومعنوی شرکت هدر میرود کار بزرگ آدم بزرگ می خواهد جناب اردکانیان توزیع قزوین نیاز به خانه تکانی دارد یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
ایشان فقط یک طرفه حرف می زند از دید ایشان آدمهای بله قربان گو شایسته اند و لی افراد آزاده ای که انتقاد می کنند باید بروند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
شعارهای بی پایه به جای اینکه عملکردش را با عدد رقم اعلام کند و بگذارد منتقدین حرف بزنند ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
یعنی اینهایی که جابجا نمی شوند یعنی خیلی کارشناس اصلحند و اونایی که جابجا شدن همهشون ناسالم! همه ما تو توانیر کذب گفتار این آقا پسر یزدی را با گوشت و پوست احساس می کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
حائری جای فلاحتیان
متولی زاده جای کردی
اسماعیل نیا جای منظور
رجبی جای فرمد
رخشانی مهر جای حقی فام

ببینید ادعای وزیر چقدر درسته
به نظرم یک هشتک برای وزیر راه بیندازیم اسمش رو بذاریم...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
سلام اقای وزیر
فرمودید مدیران ضعیف جابجا می شوند واقعا جای تشکر دارد
ولی یک سوال مهم
اگر انتصاب افراد ضعیف به دست حضرتعالی و با لابی انجام شود چه کسی پاسخگو می باشد؟
با پوشش فراخوانی که شما به راه انداختید تا مشکلات گذشته حل شود و از فشارهای سیاسی و اجتماعی در انتصابات کاسته شود ولی متاسفانه شاهد انتصاب افراد ضعیف تر بجای مدیران ضعیف می باشیم.
برای نمونه در شرکت توزیع ... یک انتصاب در خور توجه و تامل انجام شده است. که امیدوارم عمر مدیریتی حصرتعالی بقدری باشد که از نتیجه ان حداکثر بهره ببرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
اول خود وزیر باید جایش را به بهتر از خود بدهد....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
طیدر این 30 سال گذشته ما وزیران نیروی زیادی را تجربه کرده ایم ، ولی آقای دکتر اردکانیان متاعی دیگر است ! چراکه هر آنچه ایشان میگوید عکسش انجام میگردد ( انتخاب مدیران بر اساس شایستگی و...) ، ظاهرا باید فرمایشات ایشان را برعکس ترجمه نمود، پس نتیجه میگیریم مدیران نالایق ابقاع گردیده و مدیران منتقد و صاحبنظر برکنار خواهند گردید. منتظر این تغییرات باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
جناب آقای دکتر اردکانیان ، شما که اینقدر به شایسته گزینی و ... اعتقاد دارید ، چرا در خصوص بررسی عملکرد مدیران عامل شرکت های توزیع و نحوه رفتار ایشان با پرسنل زحمتکش این شرکتها تحقیق نمیکنید ، اگر شما واقعا به گفته های خود ایمان داشتید حداقل در این سفرهای پرهزینه ، یک کمی وقت جهت ملاقات بدون واسطه با پرسنل خدوم شرکتهای توزیع و اطلاع از وضعیت ایشان قرار میدادید ، لیکن متاسفانه ما در زمان بازدید شما از توزیع برق شهرستان اصفهان شاهد چنین رویکردی نبودیم و قطعا بقیه همکاران در شرکتهای توزیع دیگر نیز تا پایان دوره شما شاهد این موضوع نخواهند بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
0
وزیر محترم گفتند مسئول عملکرد مدیران عامل آب و برق منطقه ای هستند و در مراسم تودیع و معارفه ایشان شرکت مینمایند ، شرکت های توزیع هم که مشکلی نداشته لذا به امان خدا سپرده میشوند(خوش بحال مدیران عامل شرکت های توزیع ، هر کاری دلشان بخواد میکنند ، به این میگند مملکت داری، همه برید خوش باشید.)
شبگرد توزیع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
جناب آقای وزیر محترم نیرو
درتمامی ادیان الهی بعد از توحید سلوک و روش زندگی در تمامی این مکاتب مد نظر قرار میگیرد تا انسان به جایگاه واقعی خود در زندگی بشری برسد . شاخص های زیادی در تمامی ادیان مطرح است که بالاترین وزن در این شاخص ها راستی و درستی و پرهیز از دروغ به خود تخصیص داده است . دومین مشخصه برای کمالات انسانی وفای به عهد است . در بحث شاخص اول سعدی شیرازی میگوید " راستی موجب رضای خداست کس ندیدم که گم شده از ره راست " یا قرآن مجید در سوره صف آیه 2 می فرمایند :"يا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لِمَ تَقُولُونَ ما لا تَفْعَلُونَ" ( اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد! چرا چيزى مى‌گوييد كه عمل نمى‌كنيد) یا در آیه 3 همین سوره میفرمایند :"كَبُرَ مَقْتاً عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا ما لا تَفْعَلُونَ " (نزد خدا بسيار مورد غضب است كه چيزى را بگوئيد كه عمل نمى‌كنيد). جناب آقای وزیر این نص قرآن است به انسانها در این دنیای فانی نباید حرفی را بگویند یا بزنند که به آن عمل نکنند . از فراخوان عزل نصب تو (مدیر کل دفتر فناوری و فراخوان مدیرعاملها و......)
که به حرفهای خود عمل نمی کنی و دنبال تشویش اذعان عمومی هستی مشخص است که نه تنها به وعدهای الهی عمل نمی کنی بلکه تحقیر کردن دیگران را دوست دارید .
در بحث مشخصه دوم وفای بعهد که از پیامبر رافت و مهربانی چندین جا حدیث های را نقل قول کرده اند ولی نص سریع قرآن در سوره ماِئده آیه 1 تبلور می نماید که میفرمایند :"1یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا أَوْفُوا بِالْعُقُودِ " (اى کسانى که ایمان آورده اید! به پیمان ها (و قراردادها) وفا کنید!) جناب آقای وزیر محترم به حرفهای که می گوئید باید بیشتر تفکر نمائید . در یک سخنرانی ر مقام معظم رهبری یکبار ندید ه ام بدون پیش نویس کوچک که سرتیتر فرمایش خود را در آن نوشته تا محور صحبت از دستشان بیرون نرود لذا پیشنهاد من به جنابعالی این است که حتما قبل از سخنرانی یاداشت برداری نمائید تا وعده غذایی چین و ایران را مقایسه ننمائید و سوژه خبرها و فضای مجازی نباشید تا مردم ما کارمندان توزیع را مورد مضحکه قرار ندهند .
نامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
با سلام
لطفا آقای وزیر مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای استان سیستان و بلوچستان هم یک فکری بکنید کسی با ... بازی مدیر عامل شده و ائم از .... مالی و اداری ، کسی هم جلو دار ایشون نیست در تازه ترین ... و خلاف آیین نامه انتصاب مدیران ، فردی که با ... و .... استخدام شده و با دو سال سابقه کار به سمت مدیر کارکنان می ذارد و بعد از چند سال همون فرد به سمت معاونت منابع انسانی انتخاب می کند در صورتی که آیین نامه انتصاب مدیران فردی که به عنوان معاونت برگزیده می شود یکی از گزینه های انتخاب اون فرد باید 13 سال سابقه پست مدیریتی داشته باشد که این فرد تنها 5 سال سابقه مدیریتی دارد ، نمونه تخلف مالی ، دادن وامهای میلیون از صندوق اداره به دوستان و فامیلها با کارمزد 2% و خیلی چیزهای دیگر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
آقای وزیر کمی هم به وضعیت آب وفاضلاب های شهری رسیدگی نمایید .مدیرعامل آب وفاضلاب شهری استان البرز آقای رضایی فردر مدت 6 سال مدیریت در کرج خون همه همکارا رو کرده تو شیشه هرکسی هم اعتراض کنه در شرایط اقتصادی حال حاضر با کاهش شدید حقوق ومزایاروبرو میشه . با وجود این همه نارضایتی از عملکرد ایشان چرا هیچ اراده ای از طرف مسئولین جهت برکناری نامبرده از سمت مدیرعاملی وجود ندارد.
توانيري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
يه مشت حرفي زده كه كوچكترين اعتقادي بهش نداره!!! متاسفم براي اين صنعت و وزيرش....جناب وزير، شما تنها بازوي توانمند نمايندگان مجلس براي دخالت در امور وزارت نيرو هستيد... همين!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
سلام متاسفانه در برخي شركتها شايسته سالاري به قهقرا رفته بطوريكه مديران توانمد همسو با اهداف اصلاحي را صرفا بجهت انچه عدم بله قربان گويي و يا صداقت در عملكرد ورفتار است جابجا ميكنند واين مخالف با اصل مديريت وگفتمان نقام محترم وزارت است بگونه اي كه امروز متاسفانه ساختارها بگونه اي است كه. در ستاد هاي شوكتهاي تخصصي ضعفهاي مشهود در اقناع افكار و صرفا توجه بر اصل بقا خود موجبات تضعيف مديريتهاي عموما اجرايي و نهايت جابجايي كاردانها و صادقين است وهيچگونه ملاك ارزيابي ولقعي هم وجود ندارد و از اين جهت هزينه فرصت از دست رفته بسيار خواهد شد الان اصل مديريت بر لابي گر قوي وروابط عمومي زيان و راضي نگه دار و بله قربان گوي قوي (مديريت ترس)جايگزين اقتدار ودانش وتجربه و اجرايي مقررات شده است انشالله مجموعه ها بر اساس فرمايشات وزير محترم صداقت رفتار وعملكرد در در منار ارزيابيعملكرد ونه گفتمان بدون سندمتفعت طلبان درون هر سازمان را نيز ملاك در پيشگاه ملت و الله قرار داده تا موجبات تحكيم و قوام ساختارها در انجام وظايف مربوطه شوند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
جناب وزیر ایکاش شما و همکاران وزیرتان درکابینه دولت اول مسئول اعمال و عملکرد خودتان می بودید.
شماها بخاطر وضعی که برای این مملکت بوجود آوردیدوفشاراقتصادی ودیگرناهنجاریهایی که بطورمستقیم شماها مسئول آن هستید باید درپیشگاه خداوند جوابگو باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
همیشه ادعا بتوان2 عکس عملکرده این ثابت شدس
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
ادم جابجايي اين اسامي رو ميبينه بجز متولي زاده متوجه حکومت کوتولوها بر صنعت برق ميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
سخنان اردکانیان سرشار از واژه ها و عباراتی است که نمیتوان از انها یک گزاره منطقی بدست اورد، اینکه وظیفه تکلیفی را در برق و اب نتوانی بدرستی انجام دهی ولی بگویی "انقلابی بزرگ" انجام داده ایم این شیوه سخنرانی فقط ادم را با خنده به تعجب وا میدارد که این سخنران کیست و چه میگوید؟!.
نکته بعدی که باز هم حکایت عاقل اندر سفیه را دارد در حکایت "فراخوان انتخاب مدیران" است. بطور حتم جناب اردکانیان کارکرد شرکت های مادر تخصصی را نمیداند، وظیفه ذاتی این شرکت ها سهامداری و کنترل مدیریتی است، بعبارت دیگر شرکت مادر تخصصی وظیفه دارد برای بهبود سیستم مدیریتی و عملکرد، ذخیره مدیریتی داشته باشد و زمینه رقابت را ایجاد کند، مدیران سایه اوج عملکرد مدیریتی مادر تخصصی است، لازمه ان برنامه ریزی در سیستم منابع انسانی و رصد نیروها است ولی وقتی وزیر میگوید فراخوان یعنی هیچیک از موارد بالا انجام نشده است، بعبارتی وزارت نیرو در هیچ زمینه ای برنامه ریزی و راهبرد ندارد. با نگاه به عملکرد اردکانیان در این مدت هیچ نکته اموزشی و عملکردی که بتواند برای اینده و ایندگان چراغ راه باشد دیده نشده است.
نکته مهمتر اینکه ایشان وظیفه خود را کنار گذاشته و فقط با استفاده از قدرت وزارت وظایف مدیران شرکت های مادر تخصصی و معاونین وزارتخانه و گاها مدیران شرکت ها را انجام میدهد و از تفکر و برنامه ریزی سراغی حتی در دور دست هم دیده نمیشود.
خلاصه اینکه علت و اساس همه ی نابسامانی ها محصول این نوع کارکرد و نگاه است. حتی اگر چنین نگاهی در دانشگاه هم اموزش شود خروجی ان نافرجام مدیریتی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
مدیران ضعیف برکنار می شوند!!!! ... ترین وزیر دولت وزیر خودمونه. ده ها مدیر عامل ... و .... در سیستم وزارت نیرو در حال کار هستند که بهترین عنوان براشون آتقی است. مثلاً مدیر عامل ...... که وقتی راه میره دیدنیه!!! من نمی دونم وزیر هم نمی دونه که خبرها درز پیدا می کنه و مردم متوجه می شوند که 170 نفر نه و 168 نفر برای فراخوان معاونت شرکت کردند 22 نفر تایید صلاحیت شدند. 6 نفر گزینه به وزیر معرفی شد و در نهایت یک نفر فامیل ....سر وزیر خارج از لیست بدون شرکت در فراخوان بعنوان گزینه فامیل نهایی انتخاب شدتد؟ به همین سادگی!!!! دیگه چرا جار و جنجال می کنید. بقول امیر جعفری وزیر زحمت کشیده عرق زیخته و سختی کشیده، آیا حق نداره معاونش را از فامیلهای ....سرش انتخاب کنه؟ برق نیوز لطفا لیستی از ده ها مدیر بازنشسته و در شرف یازنشستگی و آتقی وزارت نیرو تهیه کن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
یکی از بهترین کارهای وزیر نیرو استفاده از فراخوان برای پست های مختلف وزارت نیرو هست. قبلا هر کی مدیر میشد میگفت به من اجبار کردند و این وظیفه را به من محول کردند در صورتیکه برای کسب منصب زمین و زمان را بهم می دوخت.
باید شیوه استفاده از فراخوان طبق نظر رییس جمهور در سایر وزارتخانه ها نیز اجرا شود تا برای کسب یک پست دست مافیای پشت پرده بیشتر قطع بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
0
جناب اردکانیان اگر مشاور رسانه ایی شما کامنت های گذاشته شده برای هر مصاحبه و سخنرانب جنابعالی را رصد میکرد متوجه می شدید انتقادهایی که از شما میشود بسیار بیشتر از مدیران ضعیف است. وجود مدیران ضعیف که شمار انها داد همه را هم دراورده حاصل مسولیت شما است.
حرفی که شما در مورد وعده غذایی ایرانی ها گفتی اگر این حرف را هر مقامی در اروپا و المان گفته بود هم اخرتج میشد و هم محاکمه؛ ولی شما چی؟ مردم خاطره قدرتمندی دارند .
مهندس بهادیوند چگینی
|
Finland
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
مدیران ضعیف منتج نتیجه تفکرات ضعیف هستند امید است با تغییر نگرش جناب وزیر و توجه به اصل شایسته سالاری ما حصل گزینش ها در شایسته گزینی نمود کند هر چند در پهنه وزارت نیرو کم نیستند مدیران سفارشی اما اینبار با تأکید وزیر محترم و هیئت همراه امید این تغییرات در بطن استان تبلور تازه پیدا کرد و شمیم صفری تازه در مشام استان قزوین انشاءاله..
بوشهري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
آقاي وزير شعار نده
ديگه همه شناختنت
چطور روت ميشه اين حرفها رو بزنه
خدايي توزيع بوشهر خودش تو منجلاب بود
داغون ترش كردي
ميشه توضيح بدي سابقه مديريت آقاي مذكوري چقدره
بيچاره نميدونه چطور فرار كنه
واقعا بايد به حال صنعت گريست
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
احتمالا برق نيوز توسط وزارت نيرو خريداري شده كه نظرات رو در مورد وزير انتشار نميده!!!به هر حال سرنوشت همه رسانه ها در ايران همين هست...
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
احتمالا برق نيوز توسط وزارت نيرو خريداري شده كه نظرات رو در مورد وزير انتشار نميده!!!به هر حال سرنوشت همه رسانه ها در ايران همين هست...
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
آقای وزیر
این همه مدیر عامل و مدیر دانشکاه آزاد انتخاب کردی خود شما و راسا اونم از بین هفت گزینه در چندین شرکت.
به همشونم یاد آوری کردی بیسوادن.
پس چرا انتخاب کردی
خود شما هم.می دونید شایسته نیستند و نبودند.
پس.نفرمایید شایسته سالاری
بفرمایید بازی بازی

شماها کاری دارید می ونید که مردم ناراضی شوند.
چرا?
مشکلاتان با کیست
با رهبری مشکل دارید
مت مطمئنم در انتخابات سرویس های جاسوسی بیگانه دخیل هستند.
مدیران و مدیران عامل و معاونینتان را ببینید که چطور حذف می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
جناب آقای اردکانیان؛
با سلام :
زمین و زمان، توانیر و استانداری و وزارت نیرو، و مراجع مختلف و حتی تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ... از عدم کفایت و مدیریت ضعیف مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ... آگاهند، ولی صرفا چون نماینده مشگین شهر از ایشان به دلایلی کاملاً مشخص حمایت می کنند فعلاً در پست خود حضور دارند، لطفاً قبل از تخریب کامل سازمان نسبت به این شرکت بررسی واقع بینانه، صادقانه و بدور از فشارهای سیاسی انجام داده و تصمیم لازم اتخاذ فرمایید در حال حاضر نماینده مشگین با کلید و ارتباطی که از طریق آقای حائری برقرار کرده و حمایت از این فرد عملاً مدیر عامل شرکت توزیع ... بوده و هر تصمیمی اعم از ارتقاء مدیران و استخدام را در سطح استان انجام می دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
سلام به نظرم این حرفهای جناب وزیر فقط وفقط درحدشعارمی باشد چون توزیع برق .... به قهقرا رفته خبری از کار و خلاقیت درشرکت نیست و آقایان هنوز به فرمانروایی خود ادامه می دهند و سرمایه های مادی ومعنوی شرکت هدر میرود کار بزرگ آدم بزرگ می خواهد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
سلام و عرض خدا قوت. متاسفانه باید خدمتتون صادقانه عرض کنم خود وزیر نیرو با توجه به اینکه زوری تشریف آوردند و علاقه ای به تصدی سمت وزارت را نداشتند چون فرزندانشان همه در خارج از کشور سکونت دارند می دانستند با نماینده ها و مراجع امنیتی و نظارتی مشکل پیدا خواهند کرد بنا بر این رویه ای را در بر گرفتند تا لااقل با نماینده ها چالشی نداشته باشند این شد که در هر استان تابع و پیرو فشار نماینده ها و مراجع ارشد استانی قرار گرفتند و تفرات آنها را در مناصب مدیریت عاملی منصوب می کنند. تنها اختیاری که به ایشان داده شده انتصاب فامیل نزدیک خانوادگیشان به سمت معاونت منابع انسانی وزارت است و مطمئن باشید تا پایان دوره وزارت ایشان هیچ تغییری در مدیران وزارت خانه نمیدهند. فراخوانی که هم داده اند متاسفانه برای همان اقناع نماینده های مجلس بوده و لاغیر. در حال حاضر در وزارت نیرو ده ها مدیر عامل بازنشسته و فرتوت یا بالای 30 سال سابقه کار مشغول کار هستند که به حکم قانون ضعیف منع بکارگیری همه باید بروند اما چون وزیر در خصوص جایگزینی آنان با نماینده ها به مشکل بر خواهد خورد چون باید افراد جوان دارای مدارج عالی و با انگیزه جایگزین شوند ولی نماینده ها دنبال سر کار گذاشتن بستگان خود هستند پس وزیر بهتر می بیند که همین بازنشسته ها بمانند فعلا تا پایان این ذوره ریاست جمهوری تا نفر بعدی فکری بکند وزیر نیرو هم که بمجرد اتمام دوره وزارت تقاضای بازنشستگی و خروج از کشور و سکوتنت در ویلای زیبا و ییلاقی خود در حومه وین خواهد کرد بنا بر این وضعیت همینطور خواهد ماند. انتظار بیشتر هم نداشته باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
نهادهای نظارتی ساکتند چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
تو جوابگوی ... های خودت باش بقیه پیش کش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
0
0
با وجود کارهای بو دار مالی ... و اطافیان در توانیر و ساتکاب و ... فکر کنم سال آینده شما ها تو صف ورود به دادگاه باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
جناب آقای وزیر ، این صحبت شما کاملا صحیح است - که شما مسئول عملکرد مدیران صنعت آب و برق میباشید، لیکن فقط مدیران ضعیف نباید جابجا گردنند ، بلکه مدیران مستبد و متکبر و... نیز باید برکنار گردنند ، چرا که ایشان بجز نابود کردن سرمایه های انسانی که بالاترین سرمایه هر شرکتی میباشد کار دیگری انجام نمیدهند ، و اگر در این راستا موفقیتی نیز بدست آید موقتی بوده و پس از اتمام دوره آنها حتما از بین خواهد رفت ، زیرا پرسنل با اعمال فشار و زور و تهدید به انجام این کارها اقدام نموده اند نه از سر رضایت و وظیفه ، نمونه واقعی این مورد را میتوان در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان مشاهده نمود ، لیکن جای بسی تاسف است که با وجود انتقادات زیاد پرسنل به نحوه رفتار و عملکرد مدیرعامل و علی رغم حضور و بازدیدهای آقای وزیر و معاون برق و مدبران ارشد توانیر از این شرکت طی هفته های گذشته ، حتی ایشان کوچکترین فرصتی جهت شنیدن صحبتهای پرسنل زحمتکش این شرکت را به آنها نداده و اصفهان را ترک نمودنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
0
آقای وزیر،لطفا بفرمایید مسول پیگیری و رسیدگی به شکایات و درخواستهای پرسنل شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو کیست؟ تاکی پرسنل باید تاوان انتخاب نابجای مدیران عامل شرکتهای توزیع توسط شما را پس بدهند؟ تا چه زمانی باید رفتار و کردار توهین آمیز ایشان را تحمل نماییم؟ آیا واقعا در این کشور هیچ دادرسی وجود ندارد و برای شنیدن صدای افراد ضعیف هیچ گوش شنوایی وجود ندارد؟لطفا بررسی عملکرد مدیران عامل توزیع را در اولویت قرار دهید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
اقای وزیر شعار
کارنامه ارایه کنید فقط حرف و حرف
ضعیفترین وزیر طول تاریخ صنعت اب و برق
جالبه نقل شده مدیرعامل جدید ... را لیدر اصلاح طلبان بشدت حمایت کرده، بعد اقا حرف شایسته سالاری میزنه
ناشناس
|
France
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
باتوجه به عدم درج برخی نظرات توسط برق نیوز عزیز، وبالاتر از آن عدم پیگیری و اصلاح امور توسط وزیر نیرو و مسئولین توانیر بنده پیشنهاد میکنم دوستان نسبت به ثبت وارسال مستندات به شبکه های فارسی زبان اقدام عاجل نمایند ، حداقل مدیران سازمان ملل از بکارگیری وسپردن پستهای مدیریتی به آقای دکتر اردکانیان تجدید نظر کنند.(برق نیوز عزیز اگر در راستای
ناشناس
|
France
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
0
0
برق نیوز عزیز سلام، با توجه به مشکلات مطروحه توسط دوستان آیا این نظرات به سمع و نظر وزیر محترم و معاونین و مسئولین توانیر رسانده میشود یاخیر؟اگر جواب مثبت میباشد پس چرا هیچ حرکت مثبتی انجام نمیشود؟همکاران ما در توزیع برق شهرستان اصفهان بارها و بارها از نحوه رفتار و عملکرد نامناسب مدیرعامل شرکت آقای مهندس پیرپیران با پرسنل انتقاد داشته واین نظرات را بروشهای مختلف ابراز نموده اند و تاوان آنرا نیز با کسر حقوق و مزایا و تنزل مقام و بایکوت شدن و... پرداخت نموده اند ، لیکن جای بسی تاسف است که هیچ مسئولی به این درخواستها کوچکترین توجهی نکرده و هیچ پیگیری در این خصوص صورت نگرفته(حتی از طرف وزیر محترم نیرو که خود را مسئول عملکرد مدیران میداند کمترین اقدامی انجام نشده چه رسد به دیگران که این هیچ اعتقادی به این موضوع ندارنند).
مدیر پایگاه کامنت ها را می بینند و حتی در جایی به ما غیرمستقیم گفته شد که ایشان فردی قانون مدار هستند و افرادی که خلاف قاعده و قانون رفتار می کنند را بایکوت میکنند و همین ها هستند که نظرات منفی می فرستند.
خواستیم بدانید اولا نظرات خوانده می شود دوما در اغلب موارد مدیران ما خود را حق می دانند و به تظرات خلاف آن وقعی نمی نهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
0
0
برق نیوز
لطفا به خانم صدیقه ببران روابط عمومی شایسته اقای وزیر بفرمایید حداقل درصدی ازنظرات خوانندگان برق نیوز به اقای وزیر منعکس نمایندکه بداند هنوز یک نظر مثبت از میان تمام نظرات به ایشان نداشتن دریغ از یک نفر که خوبی وزیر گفته باشد
مدیر پایگاه در اینکه کامنت ها را می خوانند و می بینند شکی نیست و در جریان خیلی از اعتراضات هم هستند اما اینکه چرا همچنان بر رویه های قبلی خود اصرار دارند را می توان در رفتار مدیریتی خیلی از ایرانی ها جست و جو کرد که پذیرفتن اشتباه براشون سخته
احسان
|
Netherlands
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
بابا همش باند بازیه آقای وزیر اگر راست میگید آقای صباغزادگان مدیر عامل شرکت برق منطقه ای یزد وهمشهری خودتون با بیش از ۴۰ سال سابقه و ۱۲ سال مدیرعاملی ضعیف را باز نشست میکردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
مظنه تو یزد چقدره؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
0
سلام
آقایان صنعت برقی لطفا شرکت توزیع اذربایجان شرقی را هم مورد بازررسی قرار دهید روز بروز اوضاع شرکت خراب و نارضایتی به اوج رسیده در جدید ترین عمل مدیر عامل کلیه مزایای کارکنان را کاهش داده تا با سالی حدود ده میلیارد صرفه جویی خودش رو توانمند جلوه بدهد
تشکر ویژه ازبرق نیوز که مشکلات ما رو نشر میده .
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
0
با سلام
لطفا وزیر محترم نیرو به داد منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هم برسند.آقای ...معاون محترم منابع انسانی این شرکت گر چه انسان اخلاق مدار و شریفی می باشند اما در حوزه منابع انسانی نه تنها تخصصی ندارند بلکه تا به امروز بسیار ضعیف و نا کارآمد عمل کرده اند چنانکه موجب نارضایتی اکثریت پرسنل بلاخص پرسنل شرکتی شده اند و با کمال تاسف نیز هیچ محل اعتراضی وجود ندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
0
با سلام برق نوز تو رو خدا حرفای کارکنان شرکتهای دیگه وزارت نیرو را منعکس کن. ما در شرکت قطات توربین شهریار ماه هاست که حقوق باتاخیر می دن و در پرداخت حقوق مواجه هستیم. به حراست هم منعکس شده اما فایده ای نداره. مدیر عاملمون هم مریضه شدید و توان برای کار نداره تازه بازنشسته هم است. این آقا هر کس چند دقیدقه پیشش باشه متوجه میشه چه خبره چطوریه که توانیر و وزارت نیرو و مسئولون حراست متوجه نشدند که مشکلشان چیه؟ ما هر ماهها حقوقامون را 17 یا 18 برج می گیرم. کارکنان میگن مدیر عامل تعمیرات و شخص وزارت توانیر آقای طرزتلب از این آقا حمایت می کنند. حراستمون هم رفیقش هست و کاری نمی کند. جند تا از بچه ها رفتند جاهای دیگه سر کار و به ما میگویوند شما هم بیایین چرا انجا نشستین. دوباره مرتبه همان اتفاقیات سال 92 اتفاق می اوفتد. سال 94 خیلی خوب بیود اما وسط 95 دوباره مشکل پیش آمد. چرا جابجا کردند مدیر عامل را ؟ جابجایی اشتباه صورت گرفت حق ما را بگیرید. برق نیاز لطفیا پیگیری نماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
ضمن تشکر از شما بابت انعکاس نظرات دوستان ، پیشنهاد میشه در خصوص رفتار و عملکرد وزیر محترم نیرو ، معاونین و بخصوص مدیران صنعت برق را به نظر خواهی گردیده تا منتقدان نظراتشان را ارسال نموده شاید نهادهای نظارتی چاره ای اندیشیده و جلوی برخی از تندروی ها گرفته شده و بی جهت به کسی تهمتی زده نشود . ضمنا اگر فضایی مناسب ایجاد گردد تا امکان ارسال فایل های صوتی ، تصویری و اسناد مکتوب وجود داشته باشد شفاف سازی بیشتری خواهد شد.( تجربه ثابت کرده بیشترین آسیب به کشور موقعی بوجود آمده که مسئولین سعی در جلوگیری از ارائه نظرات مخالف و خاموش نمودن صدای منتقدان نموده اند)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
سلام
با تشکر اززحمات برق نیوز باید عرض کنم در توزیع برق آذربایجان شرقی علاوه بر اینکه تمامی حقوق و مزایا کارکنان پایمال شده است جو غیر اخلاقی نیز در سطح شرکت در حال گسترش است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار