کد خبر: ۳۸۴۴۵
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۸
وزیر نیرو با تاکید بر اینکه در روند انتخاب مدیران ارشد سفارش هیچ فرد و بخشی پذیرفته نخواهد شد، گفت: مسئولیت باید با اختیار تناسب داشته باشد؛ اگر من بیش از اختیاری که دارم زیر بار مسئولیت بروم این نامش ایثار و فداکاری نیست و در یک زمان مشخصی کار مختل خواهد شد. از سوی دیگر اگر بیش از مسئولیتی که پذیرفته‌ام اختیار نزد خود نگه دارم این مسئله نیز منجر خواهد شد تا بخشی از کار مختل شود.

به گزارش برق نیوز، رضا اردکانیان با حضور در برنامه زنده "فرمول یک" شبکه اول سیما اصلی‌ترین ثروث تجدیدپذیر نسل حاضر و آینده این کشور را منابع انسانی آن برشمرد و افزود: کشور ما سرشار از منابع انسانی بسیار مناسبی است که اگر هنر پرورش و نگهداشت این ماده مستعد را داشته باشیم و از آن به درستی استفاده کنیم طبیعتا در آینده دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

وی تاکید کرد: اگر شدت انرژی، مصرف منابع آب، پرت آب در شبکه و تلفات انرژی در کشور بالاست و وزارت نیرو با چالش‌های مشابه‌ای در این بخش مواجه است مطمئنا راهکار اصلاح هر چالشی در صنعت آب و برق با اتکای به نیروی انسانی مناسب امکان‌پذیر است؛ لذا اصلی‌ترین جهت‌گیری خود را بر روی استفاده از این ظرفیت متمرکز کرده‌ایم.

وزیر نیرو افزود: براین اساس کشوری که دارای منابع انسانی سرشاری است نباید با برخی روش‌های سنتی، عادات غلط و نگرانی‌های بی‌مورد خود را گرفتار خودتحریمی حوزه منابع انسانی کند.

اردکانیان با اشاره انتخاب مدیران ارشد وزارت نیرو از طریق اعلام فراخوان عمومی، گفت: عرصه‌های مدیریتی محل خدمت و توفیق است و افراد برای تصدی آن بایستی به رقابت بپردازند؛ نه اینکه انتخاب خود را بر مبنای تکلیف و اصرار دیگران بدانند تا اگر زمانی مشکلی هم در حوزه کاری فرد پیش آمد خود را از پذیرفتن آن معضل مبرا بداند و حضورش در این عرصه را براساس اصرار دیگران بداند.

وی تصریح کرد: در ابتدای راه شروع انتخاب مدیران از طریق اعلام فراخوان عمومی این مهم مورد تاکید قرار گرفت که اجرای این طرح به معنای کمبود مدیران ارشد کافی در وزارت نیرو نیست بلکه این امر یک سطح توسعه یافته‌تر از مدیریت است تا وزارت نیرو به صراحت اعلام کند هر فردی که شرایط احراز این مسئولیت را داشته باشد می‌تواند با آن شخص همکاری داشته باشد.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه تاکنون ۵۲ مدیرعامل استانی و مدیرکل ستادی وزارت نیرو از طریق اعلام فراخوان عمومی انتخاب شده‌اند، اضافه کرد: آخرین فراخوان اعلامی وزارت نیرو نیز که در کشور بی‌نظیر بوده مربوط به معاون وزیر است و در حال حاضر یکی از معاونان این وزارتخانه از طریق فراخوان انتخاب شده است.

اردکانیان تاکید کرد: انتخاب مدیران از طریق اعلام فراخوان عمومی موجب افزایش اعتماد به نفس مدیران منتخب نیز می‌شود. زمانی که فرد صرفا به اتکای توانایی و شایستگی خود و نه سفارش دیگران انتخاب شده باشد طبیعتا در فرایند کار، ایفای مسئولیت و اتخاذ تصمیمات مهم اجرایی از اعتماد به نفس بالایی نیز برخوردار است.

وی یادآور شد: همچنین برای انتخاب ۵۲ مدیرعامل استانی و مدیرکل ستادی وزارت نیرو از طریق اعلام فراخوان عمومی حدود دو هزار فرم تقاضا دریافت شده است که این اطلاعات هم اکنون به عنوان یک بانک اطلاعاتی و آرشیو غنی از ظرفیت‌های انسانی صنعت آب و برق و بخش‌های مختلف کشور گردآوری شده است و این افراد در پست‌ها و موقعیت‌های دیگر نیز می‌توانند معرفی و مورد استفاده قرار بگیرند.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه در روند انتخاب مدیران ارشد سفارش هیچ فرد و بخشی پذیرفته نخواهد شد، ادامه داد: مسئولیت باید با اختیار تناسب داشته باشد؛ اگر من بیش از اختیاری که دارم زیر بار مسئولیت بروم این نامش ایثار و فداکاری نیست و در یک زمان مشخصی کار مختل خواهد شد. از سوی دیگر اگر بیش از مسئولیتی که پذیرفته‌ام اختیار نزد خود نگه دارم این مسئله نیز منجر خواهد شد تا بخشی از کار مختل شود.

وی در تکمیل این بخش از سخنان خود گفت: اینکه مدیر ارشد بخشی از صنعت آب و برق با سفارش دیگران انتخاب شود یعنی اینکه من مسئولیت خود را در قبال تامین آب و برق مردم بر روی دوش دیگری بیندازم و اگر فرد سفارش شده توانایی اجرای مسئولیت را نداشت فرد شفارش کننده را شریک این اختلال بدانم.

اردکانیان خاطرنشان کرد: بنده مسئول زشت و زیبای عملکرد تمام ۱۹۰ مدیر ارشد صنعت آب، برق و فاضلاب در سراسر کشور هستم و لذا طبق عهدی که با رئیس‌جمهور و مجلس شورای اسلامی در زمان کسب رای اعتماد دارم به هیچ عنوان از زیر بار مسئولیتی که بر دوشم قرار گرفته شانه خالی نخواهم کرد و ذره‌ای از اختیارات خود نخواهم گذشت.
انتشار یافته: ۵۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
شما برای ما کنتور نصب کردی و مقدار برقمون رو اندازه میگیری ما هم باید کنتور بزاریم جلوی شما بگیریم. مدیر عامل ...با سفارش نیامده سرکار؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
ظاهرا ... گویی عادت وزرای روحانی شده.
اقای اردکانیان انتخاب مدیرعامل توزیع ... چگونه بود؟
۲ نفر که به مرحله اخر انتخاب رفته بودند چگونه با ورود نماینده ... به دفتر شما به یکباره نفر سوم مدیرعامل شد.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
جناب وزیر شاید فرمایشات جنابعالی در بخشی از انتخاب مدیران صحت داشته باشد که جای قدردانی و خوشحالی دارد با خلاقیتی که به خرج دادید اما نمونه بارز در خصوص مدیر عامل توزیع یکی از استان های نزدیک تهران وجود دارد که جنابعالی به دلیل حمایت یکی از نمایندگان مجلس که در کمسیون خاصی حضور دارند تمام ملاکهای مد نظر خودتان را نادیده گرفته اید مقایسه کنید وضعیت این شرکت را با ۴ سال پیش آن وقت متوجه عرض بنده خواهید بود البته این دید بنده است لطفا قوی عمل کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
اولويت پذيرش در پست هاي مديريتي بدون فراخوان در ...بترتيب داشتن سطح A مداحي از کلاسهاي حاج منصور ارضي ويا داشتن توصيه نامه و سفرش از طرف ... و... و در پست هاي مديريتي ديگر از اهالي يزد و قوم و خويش با
... بودن خودش بتنهايي 100 امتياز داره داداشت نماينده مجلس باشه 100 امتياز توصيه نامه و کارنامه کاري با اصلاح طلب ها داشته باشي 100 امتياز از دوستان و همکاران قديمي ... باشي 100 امتياز از ... سفارش داشته باشي 100 امتياز رشته ات غير مرتبط باشه 100 امتياز تواستخدامت ... باشه 100 امتياز و سر آخر همه چيز ميزان باشه از قبيل اينکه نخبه باشي حقت باشه و تو فرا خوان شرکت کرده باشي10 امتياز و شايان ذکر اينکه با گرفتن اولين 100 امتياز شما به پست مورد نظر دست پيدا کرده وتا باقي دولت دوازدهم از مزايا از قبيل رانت هاي مختلف فوق رفاهي مثل موبايل روز خودرو با راننده خانه سازماني آنچناني و... برخوردار خواهي شد اگر هيچ کدام اينها رو نداشته باشي بايد در فراخوان شرکت کني علي برکت الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
کاش مجري از ايشان ميپرسيد خرج تحصيلون تو کانادارورو از کدام طرحها ي بيت المال دادن آيا تو المان هم ازاين پولها هزينه ميکنن از وضعيت مسکنش ميپرسيدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
تو گفتی و ما باورمان شد ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
ايشان دقيقا معاونش رو از طريق فرا خوان انتخاب کرد به اينصورت که فرصت فراخوان تمام شده بود به دستور ايشان سايت را باز کردن تا فرد مورد نظرثبت نام نمايدتا انتخاب شود وجالب اينکه ايشان به هيچ وجه سابقه منابع انساني ندارد وبراي اينکه اين حرف بنده رد يا تاييد شود و خوانندگان داوري نمايند رزومه ايشان را بدون سانسور در سايت قرار دهيد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
تا زمانی که مسئولین ارشد صادق نباشند و ادعا بمراتب بیش تر از عمل باشد، این مملکت در همین وضع باقی می ماند.اگر راست می گویید چرا تاکنون مدیر عامل گیلان رو انتخاب نکردید؟قضیه بوشهر، مازندران و... جای خود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
اقای وزیر اگر برای مردم کاری نمیکنید حداقل مردم را به سخره نگیرید.
نامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
با سلام خدمت وزیر محترم
شما که ارزش منابع انسانی رو می دونید پس چرا زودتر فکری به حال نیروی های شرکتی که چندین سال سابقه کار و مدرک دانشگاهی و چارت سازمانی خالی و هرگونه شرایطی برای تبدیل وضعیت دارند فکری نمیکند به قول خودتون اینا سرمایه های کشور هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
حرف های اقای اردکانیان بی مسولیت ترین حرفی است که میتوان در فضای عوامفریبانه زد:
1-در همه ی کشورهای توسعه یافته ریس جمهور از طریق معرفی حزب وارد رقابت میشود نه فراخوان.کار حزب، شناسایی و پرورش و اماده سازی فرد یا افراد برای انتخابات است.
2-شرکت های بزرگ دنیا هیچگاه برای انتخاب مدیر فراخوان نمیدهند بلکه مدیران را خودشان ایجاد میکنند مثل ساتیا نادلا مدیر مایکرو سافت.
3-مدیریت کار میدانی است باید در پروسه زمان ایجاد شود 99 درصد مدیران بزرگترین شرکت های جهان سن بالای 45 سال و تجربه کاری بالای 22 تا25 سال دارند. در هر شرکتی یک یا دو نفر را میتوان یافت که از نظر توانایی و دانایی و انجام کارهای نواورانه و خلاقیت سرامد باشند و این افراد در شرکت کاملا شناخته شده هستند و بر اساس سابق و سن مسولیت هایی به انها واگذار میشود تا در پروسه مدیریت رقابت کنند و سرانجام تواناترین فرد شانس مدیر عاملی خواهد داشت.
در سیستم اداری شرکت های برق دقیقا همین رده بندی و ارتقا عمودی برای مدیریت وجود دارد مثلا مدیر دفتر و معاون مدیر عامل وقتی فردی به پست معاون مدیر عامل میرسد بدین مفهوم است که از نظر توانایی و شایستگی سرامد رقیبان در ان حوزه است و توانسته به ان جایگاه برسد و برای مدیر عاملی رقابت بین همین معاونین در یک شرکت و یا در یک صنعت باید وجود داشته باشد توانیر 70 شرکت و 350 معاون دارد اگر ملا ک انتخاب معاون ها بر توانایی و شایستگی باشد در عمل توانیر در هر لحظه 350 فرصت مدیر عاملی دارد.
فراخوان بدین مفهوم است که وزارت نیرو یا این سیستم را نمیشناسد و یا به ان اعتماد ندارد. در هر صورت فراخوان، فرار از مسولیت مدیر پروری در درون سیستم است. و از نگاه دیگر کار عوام فریبانه برای عدم پاسخگویی مسولیتی که اختیار انرا هم داشته است.
ناشناس
|
Singapore
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
0
0
آقای وزیر آیا سفارش در روند تعویض مدیرعاملان توزیع پذیرفته میشود یا خیر ؟ اگر پذیرفته میشود لطفا یک فکری در خصوص مدیر عامل توزیع برق شهرستان اصفهان بکنید
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
باور کنیم اقای وزیر....
ناشناس
|
United States of America
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
اقای دکتر اردکانیان ایا از اختلاس ۳۰ میلیاردی که سال ۹۷ در یکی از شرکت توزیع شمال کشور صورت گرفت باخبرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
البته واقعاْ هم درست می فرمایند سفارش و توصیه هیچ فردی را نمی پذیرند. واقعاْ هم انتخاب معاون منابع انسانی کار بی نظیری بود! ... که فقط در ایران رخ میدهد.
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
خداياااا... اخه چطوري ميتونه اينقدر خوب و طبيعي ... ، خدا شاهده يه لحظه باورم شده بود كه ايشون هيچ مديري رو از روي اصرار و پيشنهاد نمايندگان مجلس انتخاب نكردن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
کذب محض است نمونه اش ابقا مدیر عامل برق حرارتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
هر چقدر تلاش میکنیم که حرف اقای وزیر را باور کنیم نمیتونیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
مسول محترم سایت وزین برق نیوز
با سلام واحترام
لطفا از روابط عمومی وزیر جواب این دو پرسش جهت تنویر اذهان عموم منتشر گردد
1-ایا وزارت نیرو قبلا ساز وکار مشخصی برای شناسایی مدیران در مجموعه شرکتهای اب وبرق نداشته وبعد از چهل سال در پیدا کردن استعدادها تا این اندازه ناتوان،ویا هر مجموعه ای توانایی تربیت چندتا مدیر نداشتندکه جناب اقای وزیر تازه متوجه موضوع شدن بخوان این مشکله با فراخوان حل کنند وفراخوان انتخاب مدیران بعنوان یک افتخار بزرگ در عملکرد خودش ببیند
2-خواهشمند است از افراد متخصص واگاه به علم مدیریت سوال شود که ایا این نحوه انتخاب مدیران از طریق فراخوان که در یک جلسه نیم ساعته چند نفر فنی دور میزی بشینند ومدیری انتخاب کنند انهم در صنعت برق که صنعتی است که تجربه ومهارت در عملکرد پرسنل ان بسیار تاثیر گذار میباشد این روش کار درسته
3- از طریق همین فراخوان مدیرعامل انتخاب شده شاید به لحاظ فنی در حد متوسط به کارش اگاه باشد امااز مهارتهای ارتباطی واجتماعی هیچ گونه اگاهی ندارد علاوه تند خو بد اخلاق حتی در بین اقوام ودوستان به جهت اخلاق زشتی که دارد یک ذره محبوبیت ندارد چگونه میتواندیک مجموعه هماهنگ وهمکار ایجاد کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
ديوار حاشا بلنده بشنو و باور نکن؟!؟
احسان
|
Netherlands
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
انشاالله درست می فرمایند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
اين مصاحبه در كل كشور پخش ميشود و مخاطبان مختلفي از نظر سطح تحصيلي،فرهنگ و اقتصادي انرا ميبينند واقعا براي عموم مردم اين حرف هاي وزير چه مفهومي دارد و كدام مشكل مردم را حل ميكند ؟ مردم فقط ميخواهند برق و اب قطع نشودو خدمات با كيفيت استاندارد باشد.اينكه وزير چگونه مديران را انتخاب ميكند چه ربطي به مردم دارد اينكه در انتخاب مديران توصيه و سفارش را قبول نميكنند چه ربطي به مردم دارد. هر چند كه مردم مي فهمند هيچكس بدون سفارش مدير نميشود. واقعا وزيري كه ادعا ميشود استاد دانشگاه است و مدير بخش اب در سازمان جهاني بوده چرا بجاي بيان دانش هاي علمي و كاربردي و تئوريك سطح خودش را تا اين اندازه پايين اورده كه در موذرد فرزند و سفارش مدير صحبت ميكند.وزيري كه ادعاي فرهنگ سازي در مديريت مصرف ميكند چرا از اين فرصت ها براي بيان تجربه ها و نمونه ها در جهان استفاده نميكنند؟
بنظر ميرسد وزير محترم نيرو بيشتر دوست دارد مصاحبه ها و برنامه هايش در رقابت با برنامه هاي دورهمي اقاي مهران مديري و ... باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
آخرین فراخوان اعلامی وزارت نیرو نیز که در کشور بی‌نظیر بوده مربوط به معاون وزیر است و در حال حاضر یکی از معاونان این وزارتخانه از طریق فراخوان انتخاب شده است.
واقعاً این آقای وزیر پرسنل وزارت نیرو را چه فرض کرده اند؟ انتصاب فامیل همسر شد اتخاب بی نظیر؟ آن وقت انتخاب مدیران عامل بی سواد و مشکل دار و با رابطه .... حکمش چیه؟ امیدوارم هیچ خیر نبینه آنکه وزارت نیرو را نابود کرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
کاملا درست می باشد
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
خدا وكيل چقدر اين آدم رو داره
فكر ميكنه مردم په په هستن
دروغ تا كي
هر چي خدير انتخاب كردي همش با لابي بوده
چرا اينقدر راحت دروغ ميگه
البته خردم ديگه به دروغ گفتن عادت كردن
اگر اينا راست بگن جاي تعجب داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
حرکت ایشان در به اصطلاح شایسته گزینی واقعا نمونه تحریف و بدعته که یک شعار خوب را با عمل خلاف آن به انحراف می کشند.
توزيع فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
با سفارش خود ايشون در سفر اخيرش به فارس آقاي ع شده معاون شركت در حاليمه ايشون اصلا شايستگي پست مديريتي رو هم نداره
خيلي اين شايسته گزيني كه آقاي اردكانيان ميگه و مرتب روش تاكيد داره جالبه !!!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
0
0
مدیران ... انتخاب وزیر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
برق نیوز لطفا کامنتهای مردم را چاپ کن یل نکند سیاست محافظه کاری را در پیش گرفته اید؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
من که گمان نمي کنم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۹
0
0
این آقا کارش فقط شعار در مورد فراخوانه آدمو یاد ملانصرالدین می اندازه که خودش هم باورش میشه آش میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
از مرحله اول انتخاب با سیاسیکاری و سفارش پیش میروید آقای وزیر حداقل ... نگو اینکه دست خودته
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
برق نیوز تو هم میدانی سفارش ناپذیری که وزیر مطرح میکند خواب وخیال است!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
چقدر ...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
سلام
حداقل تو توزیع برق اذربایجان شرقی کاملا تابلو بود که مدیر عامل با رزومه ساختگی اومد بالا.الان هم بخاطر عدم توانایی کل سازمان در رنج است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
تو مملکتي که وزيرش اينقدر راحت واقعيت هارو کتمان کنه ؟!بايد فاتحه ي اون مملکت را خواند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
با سلام برق نيوز عزيزبعد 6 روز انتشار خبر مصاحبه آقاي وزيرنظر خوانندگان رو همراه با سانسور و حذف 60 درصدي چرا زديد؟اين با اخلاق حرفه اي سايت داري منافات داره انتظار اينه اخبار را با کمترين سانسور چنانچه بي ادبانه نيست منتشر نماييد براي روشن شدن موضوع بد نيست به ميان همکاران صنعت بياييد و نظرات آنها رو جويا شويدممنون
مپنايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
شما خودتون آقاي وزير پسرتون رو سفارشي فرستادين سانا و الانهم تومپنا مشغوله نکنه اينها تصادفيه هيچ بعيد نيست داره سربازيشو تو مپنا مگذرونه و حقوق ميگيره و با راننده دولتي خانوادگيتون که حقوقش از محل بيت المال پرداخت ميشه رفت و آمد ميکنه قطعا کاسه جايي رود که باز آرد قدح حداقل بقول امام حسين (ع )دين نداريد آزاده مرد باشيد وبه شعور مردم توهين نکنيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
آیا مدیر عامل برق حرارتی با سفارش نزدیکترین فرد به رییس جمهور انتخاب نشد؟!
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
بهترین نوع انتخاب دعوت از مدیران لایق و با سابقه حداقل 15 سال در داخل همان شرکت است نه از هرجا و هر مکان !.مدیری که از پایین ترین رده شروع کرده و پله پله بالا آمده است.
مثلا یک مدیرعامل توزیع برق باید حداقل مدیر برق شهرستان یا منطقه در رزومه کاری خود داشته باشد.
مختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
برق نیوز چرا بدون نام کامنت درج نکنید ،مرد انست که شفاف وبا نام بگوید
ناشناس
|
France
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
طبق آقای وزیر اگر اختیار بیش از حد داده شود معضل ایجاد میکند و به زبان ساده تر میشود دیکتاتوری ، پس لطفا یه سری به دیکتاتوری موجود در توزیع شهرستان ... بزنید تا با معنای واقعی این کلمه آشنا شوید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
در جواب کامنت مختار ،مرد انست که نامش به نیکی برده شود نه اینکه بدون استثنا همه ... خطابش کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
0
اقدام ایشون توهین به همه همکاران نجیب وزحمت کش صنعت اب وبرق میباشد متاسفم
احسان
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
سلام
جناب وزیر عزیز
نگویید سفارش پذیرفته نمی شود مگر حکم بازنشستگی آقای صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با بیش از ۴۰ سال سابقه و۱۲ سال مدیرعاملی این شرکت در اسفند ۹۷ با سفارش آقای .....لغو نشد؟! وپس از ۵ ماه همچنان محکم بر میز ش تکیه زده؟!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
مسئول ... نمونه بارز این دکتر اردکانیان هست.
ازشون بپرسین لیست مشاغل حاکمیتی برق منطقه ای را به مجلس نمیدن؟
حسین
|
Netherlands
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
اولا" این سبک انتصاب مدیران مغایر قانون است .خوبست ایشان سری به فصل 8 قانون خدمات کشور وآیین نامه آن بزنند .اما این سبک انتخاب که هیات انتخاب کنند آن نامعلوم است با سبک بقیه وزارتخانه ها چه فرقی می کند .ضمنا" شما مدیران کل مجلس ، اموراداری ومنابع انسانی را هم خارج از فراخوان انتخاب نمودید این بیانگر اینست که هر جا که دوستان ورفقا بودند انتخاب کردید ودر جای که آشنایان نبودند شو فراخوان را اجراء نموده اید تا در مقابل فشار نمایندگان یا فشار ها وانتظاراتی که باب میل نبوده این سبک فراخوان را در پیش گرفته اید
عماد
|
Italy
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
جناب متولی زاده عزیز
جناب اردکانیان گرامی
فکر نمی کنید دیگه آخرهای پیک هست ووقت انجام فراخوان برای انتخاب مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه ای ... فرا رسیده است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
انتخاب هر دو معاون شرکت توسعه منابع آب و نیرو که امسال انجام شده صرفا سیاسی بوده و ...
کارشناس ارشد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
جناب اقای وزیر شما بفرمایید کدام مدیر عامل شرکتهای برق وشرکت های توزیع را خارج از باند اقای حائری منصوب کرده ایدما هم اکنون مدیر عامل با سابقه چهل و دوسال داریم ولی چون از مورد فوق حمایت میشودشما نتوانستید اورا بازنشته کنید اقای وزیر این نیز بگذرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
گيريم فرد مناسبی در فراخوان شرکت نکرد؟ آنوقت چه؟ کدام فرد شایسته ای را سراغ دارید که در اين وضعيت به دنبال گرفتن پست و مقام باشد؟ وقت خود را هدر کند که چه بشود؟ مقام بگيرد؟ اگر اينکاره بود که به فراخوان شکا نيازی نبود، تا حالا خودش را در یک باندی چیزی جا کرده بود
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
0
آقای دکتر لطفا به داد برق تهران برسید همه چیز رها شده هیچ کس به فکر کار نیست کارمند دفتری به جای کارشناس کار میکند کارشناس بی انگیزه وبی کار .تاکسیهای اجاره ای با اجاره بالا80 در صدبیکار رانندگان حکومت میکنند ولی از کار خبری نیست وخودروی دولتی 24 ساعته در اختیار انها است مسئول نقلیه شرکت برادر زنهای خود را به عنوان راننده به کار گمارده امور رفا 50 در صد نیرو اضافه داردامور کارگزینی نیرو اضافه دارد روابط عموی نیرو اضافه دارد با هزینه های بالا .هر مدیر یک خودروی شخصی با راننده اجاره ماهی حدود هفت میلیون در اختیار خانواده دارد شما میدانید کارمندان دفتری را در خارج از شرکت جهت کار فنی اعزام نمایند جرم است وچنانچه حادثه برای انها رخ دهدباید جواب گو باشید خلاصه هیچ کس در جای خود نیست بهتر است کارکنان آزمایش سلامتی بدهند از همه نظر شما نمی خواهید نیروهای بالای 35 سال را باز نشته کنید این شرکت به خون تازه وتمیز نیاز دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
یاد فرمایش آیت الله جوادی عاملی به رییس جمهور سابق افتادم
فریب دادن حیوان هم مذموم است، چه به فریب مردم که ولی نعمتان شما هستند.
90 درصد انتخاب شما از فراخوان ها صرفا بر اساس ... بوده است. حاضرم با مدرک نشان دهم
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
از آقای علی ضیا در فرمول یک،ازآقای رشیدی در برنامه حالا خورشید،از باشگاه خبرنگاران و...درخواست کردم که یک ربع به حقیر وقت بدهید تا از سیر تا پیازبگویم که فساد در وزارت نیرو سیستمی است چرا که از سال 1389نامه به وزارتخانه نیرو می زنم در زمینه فساد اداری،اما توجهی نمی کنند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار