کد خبر: ۳۸۵۹۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۲ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سخنگوی صنعت برق گفت: دستگاه‌های ماینر‌ها ضبط نمی‌شوند، بلکه متوقف می‌شوند، یعنی برق‌شان قطع می‌شود و باید بابت شرایط اتصال رسمی به شرکت توزیع نیروی برق مربوطه و اگر مصرف بالا باشد به شرکت برق منطقه‌ای مراجعه کنند.اگر پروانه بهره برداری و اجازه انجام فعالیت داشته باشند و تعرفه هم مشخص شود، برق‌شان وصل شده و می‌توانند فعالیت داشته باشند.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی ، درباره نرخ برق برای استخراج کنندگان بیت کوین اظهار داشت: مقرر شده نرخ برق صادراتی برای ماینر‌ها تعیین شود، نرخ برق صادراتی ثابت نیست و متاثر از خیلی عوامل از جمله توافقات، نوع قراردادها، و زمان استفاده است، بنابراین با توجه به این موارد باید در هیات دولت تعیین تکلیف شود.

وی افزود: هنوز نرخ برق تعیین تکلیف نشده و فعلا در حد پیشنهاد است، باید صبر کنیم تا هیات دولت در این خصوص تصمیم گیری کند.

سخنگوی صنعت برق درباره تعداد ماینر‌های کشف شده گفت: بیش از ۳۵۰ مرکز استخراج بیت کوین شناسایی شده که بیش از ۱۵۰ مگاوات مصرف برق دارند و همچنان این آمار در حال افزایش است.

وی در ادامه درباره ضبط دستگاه‌های تولید رمزارز خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ماینر‌ها ضبط نمی‌شوند، بلکه متوقف می‌شوند، یعنی برق‌شان قطع می‌شود و باید بابت شرایط اتصال رسمی به شرکت توزیع نیروی برق مربوطه و اگر مصرف بالا باشد به شرکت برق منطقه‌ای مراجعه کنند. اگر پروانه بهره برداری و اجازه انجام فعالیت داشته باشند و تعرفه هم مشخص شود، برق‌شان وصل شده و می‌توانند فعالیت داشته باشند.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار