کد خبر: ۳۸۸۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
وزیر نیرو با اشاره به اینکه نظام‌نامه انتصابات وزارت نیرو به زودی به تمامی شرکت‌های صنعت آب و برق ابلاغ خواهد شد، گفت: براساس این نظام‌نامه بایستی فراخوان عمومی برای تمامی پست‌های مدیریتی در نظر گرفته شود.
به‌گزارش برق نیوز، "رضا اردکانیان" در همایش روابط عمومی‌های وزارت نیرو و نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق طی سخنانی روابط عمومی را پل ارتباطی بین ارباب‌رجوع و سازمان برشمرد و گفت: ما امروزه نیازمند تقویت هر چه بیشتر مبانی ارتباطی خود با جامعه هستیم، چرا که اعتماد عمومی مهم‌ترین سرمایه ماست.

اردکانیان با تاکید بر اینکه روابط عمومی تمامی شرکت‌ها نیازمند یک بازبینی کامل در وظایف خود هستند، ادامه داد: در دوران مدیریت توامان عرضه و تقاضا انتظار داریم همفکری مناسبی صورت بگیرد تا نقش روابط عمومی‌ها در این دوران مشخص گردد.

وی با تاکید بر اینکه در دوره مدیریت مصرف، روابط عمومی‌ها تخصصی‌ترین بخش را بر عهده دارند، بیان کرد: این مجموعه نیازمند داناترین، با انگیزه‌ترین و فعال‌ترین نفرات هر سازمان است تا پست‌های روابط عمومی را پر کنند.

اردکانیان خاطرنشان کرد: دوره آنکه مدیران بدون پست را راهی روابط عمومی کنیم گذشته است. در روابط عمومی‌ها نیازمند متخصص‌ترین افراد هستیم چرا که اصلی‌ترین جبهه کار ما با مردم است و این دفاتر نقش مهمی را در ارتباط بین این دو بخش ایفا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه نیازمند بازبینی عمیق ارتباط با مردم هستیم، ادامه داد: مسئولیت مشترک تمامی ما افزایش احساس رضایت‎‌مندی در مردم است که نقش روابط عمومی در این عرصه بسیار بالاست و امکان تدوین و طراحی فعالیت‌های بسیار زیادی در این بخش وجود دارد.

وزیر نیرو استمرار یک مسئولیت در شرایط بی‌انگیزگی را خیانت دانست و افزود: وزارت نیرو جریان پویای مداوم است و هر لحظه به وزیر و مدیر باانگیزه، فعال و پویا نیاز دارد.

اردکانیان با تاکید بر اینکه آماده اصلاحات ساختاری در روابط عمومی‌ها هستیم، بیان کرد: در دوره جدید فعالیت وزارت نیرو مرکز امور اجتماعی آب و انرژی در این وزارتخانه شکل گرفته است و روابط عمومی‌ها می‌توانند با یک تجدیدساختار شاخه استانی این مراکز اجتماعی را دنبال کنند.
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
وزیر خارج نشین محترم پس چرا برای برق حرارتی فراخوان نذاشتی و با سفارش نزدیکان رییس جمهور ابقا کردین؟!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
بازم اين مزه ريخت
خدايي غير از فروخوان حرف ديگه اي نداره بزنه !!!!؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
خواهش ميكنم در متن فراخوان حتما يكي از بندها قيد گردد كه به يك (شومن) تمام عيار نياز منديم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
آقاي اردکانيان انگليس خوش گذشت
موسی فخرالدینی
|
France
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
به به
چ خبر مسرت بخشی
با فراخوان در قزوین امید ها زنده و تدبیر ها جاری خواهد شد
با رفتن بهادیوند خون تازه ای در رگ های برق استان قزوین به جریان خواهد افتاد
در چند. روز آینده منتظر این خبریم
ممنونم از عوامل برق نیوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
اقای وزیر ، روابط عمومی دو وظیفه دارد یک ارتباط درون سازمانی که بتواند بین همکاران وهمکاران با سازمان یک ارتباط صمیمانه همراه با تعامل وتعهد بوجود اورد 2-ارتباط سازمان با خارج از جمله رسانه ها ،مردم و.....که این دو وظیفه زمانی محقق خواهد شد که مدیران ارشد سازمانها بخواهند وهمراه باشند ان هم با این مدیران بی انگیزه وفرسوده وکهنه وسنتی غیر ممکنه ودر پایان به عرض حضرتعالی برسانم که 1-سیمبانان عملیات 2-مامورین قرایت کنتور 3-اپراتورهای فروش انرژی مشترکین 4-اپراتورهای فروش انشعاب مشترکین5-مامورین نصاب کنتور6--مسولین خدمات مشترک7-روسای ادارات خدمات فنی وتعمیرات ونگهبانان.....مستقیما با مردم در ارتباطند وجهت اطلاع حضرتعالی روابط عمومی ها مگر افتتاح پروژه ای اگر باشد ان هم بیان 4تا عکس بگیرن ارتباطی با مردم ندارندشاید شاید به عنوان اخرین واحدها در صنعت برق غیر مستقیم با مردم ارتباط بگیرن
علیرضا
|
Netherlands
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
فقط فیلم بازی است
در مورد فراخوان برای شرکت توزیع برق یزد که من خبر دارم اصلا پاکتها وسوابق فراخوان ... نشد فقط وفقط فشار یک نماینده باعث انتخاب یک نفر شدووالسلام.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
فامیل همسر که شد ... دیگه بقیه اش حل است و استرسی ندارد. بی خیال برو جلو وزیر جان بقیه فامیل مخصوصاً قامیل همسر منتظر هستند.
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
0
0
آقای گودرزی عزیز کامنت را درج کنید،
مبارزه با مفسدان باید همدوش با رئیس قوه قضائیه جدید شروع شود در تمام ادارات و وزارت خانه ها و وزیر هم باید شروع کند،
بساط دهقانیم اپراتور برق 230 کوهدشت دوعهم مدیر امور انتقال برق لرستان وحراستش،هم به مدیر عامل برق باختر ومدیر حراست اسبقش نامه زدم وهشدار دادم از باند مفسد پست برق 230 کیلوولت کوهدشت دو حمایت نکنید ،اما همچنان حمایت می کنند،
اینستاگرام از این سایت شما که برای مردم روشن تر است ، حقیر در آنجا با پیچ بساط دهقانی بر ملا می کنم بی تقوایی این مدیران برق باختر را،برای حراست از خون هزاران شهید این انقلاب ونظام ،بر علیه مفسدان قیام کنید که به امید خدا در حال نابودی وفرارند.
مدیر پایگاه این کامنت شما چون خطاب به آقای گودرزی بود ایشون گفتند منتشر کنیم و گفتند مطالبی که شما اینجا عنوان می کنید اولا شخصی است دوما ما اینجا امکان اثبات آن نیست و ثانیا آنها هم چنین مطالبی را علیه شما عنوان کرده اند و برق نیوز نمی تواند مطالبی که صحت آنها تایید نشده است را منتشر کند. ما هم بیش تر از بقیه تلاش کرده ایم در شفاف سازی و جلوگیری از فساد ولی نمی توان به بهانه مبارزه با فساد دست به هر کاری زد. شما هم می توانید مثل بقیه نظرات خودتون رو ارسال کنید ولی کامنت هایی که در خصوص شکایت و دعوای شما با مدیران و مسئولان منطقه است منتشر نخواهد شد چون به اندازه کافی قبلا منتشر شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0
0
سلام كفتمان جناب وزير كاملا صحيح است بطوريكه. امروز بسياري مشكلات و حتي مهمترين. كه اقتصاد مهندسي در اب وبرق است عملا ريشه مديريتي دارد واكر در كنار نظام نامه ها انتخابات بدور از رانت وسياسي باشد قطعا موجبات ارتقا سازمانها خواهد بود الان تصميمات منطقي در شركتهاي مادر بهيچ وجه گرفته نمي شود وهمچنان ديدكاهها سنتي است ولذا نحميل هزينه به جامعه ميشود ضرورتا بايد خود مديران ومديران كل ومعاونين در مجموعه وزارت و شركتهاي مادر تخصصي مورد پايش وارزشيابي عملكردي ودانش مديريتي قرار گيرند بطوريكه اگر ساختار بالا دستي سالم و صلاحيت داشته باشد نمود ان در پايين بيشتر خواهد بود امروز شاهدين ساختار بالا دستي هيچ راهبرد وبرنامه ندارد و بخصوص بسياري در گير ملاحضات نفي داخل سازماني حتي هم ردههاي خود هستند و لذا ساختارههاي بالز دستي ضعيف هستند در حوزههاي منابع انساني فارغ از موضوعات سياسي در تمام ردهها بسيار ضعيف و ناهماهنگي وجود دارد تشكيل برخي شركتهاي مياني بجاي لصلاح نواقص گذشته جز تحميل هزينه بر جامعه عايدات نداشته وتنها مديريت ساختاري شير ومورچه را بيان نيكند ارزيابي عملكردي در سطح مديران بهيچ وجه وجود ندلرد وچه بسا مديراو با عملكرد مديريتي متاسب تر حذف و متاسفانه تحت رانت و زور و توجيه غير عادلانه بجاي واقع گرايي اقراد ضعيف تر بكار گمارده كه. اين ووع تغييرات صرفا برنامه هاي راهبردي وكلان سازمان را دستخوش برگشت ويا ركود وافزايش هزينه ميكند لذا بسبار ضروري اسر بر تقويت بدنه مديران بهصوص در كلان وخلق انگيزه پرداخته تا متافت او عايد كل سازمان انشالله گردد البته اگر واقعا با ساختارهاي فلش ايراني امكان پذير گردد
بساط دهقانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
از آقای گودرزی واز تمام افراد ی که به هر نحوی در این سایت در جهت شفاف سازی وآگاهی بخشی مردم خدمت می کنند بسیاز تشکر می کنم واز اینکه کامن تهای حقیر را منتشر کردید بسیار بسیار متشکرم،اگر همه ی ما صادق باشیم و بخوص مسئولین با مردم صادق باشند،اکنون این همه اختلاس دزدی ورانت نبود،وقتیکه رانت ودزدی به نمایندگان آن هم قوه قانون گذاری می رسد دیگر باید به حال این ملت گریه کرد،
هنوز هم دیر نشده ،اکنون که آقای رئیسی آمده وبا مفسدان وبا خیانتکاران به این ملت وانقلاب برخورد می کند،اگر منافق نیستیم ،اگر ضد انقلاب وضد این ملت نیستیم،اگر سرباز ترامپ نیستیم برای از بین بردن فساد در کشور مردانه وشرافتمندانه به میدان بیائید چرا که هنوز احتمال اینکه رئیسی در مقابل مفسدان کم بیارد ،بسیاز زیاد است،زیرا هنوز لیست ابر بدهکاران بانکی مانده واینها شاید کسانی باشد که احتیاج به حمایت ملی از رئیسی باشد برای مقابله با آنها،کسیکه شانزده سال با لوله کشی از مخازن نفت ،نفت را می دزد ونامی از او نمی برند؛سوگند به خدا این مفسدان دانه درشت به این راحتی تسلیم نمی شوند ،چون بویی از برخی از آنها به مشام می رسد که حقیر به دینم هم شک می کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
0
برق نیوز محترم، بارها از همین رسانه نام بساط دهقانی و درخواست ایشان مطرح شده لازم است شرکت توانیر یا هر مقام مسول مربوطه یک بار برای همیشه در این زمینه اطلاع رسانی نماید.
با تاسف باید گفت رسانه ها در سطح وزارت نیرو و مخصوصا در توانیر کاملا یک سویه است در رسانه برق نیوز انتقادات و پیشنهادها و مطالب خواننده ها نوشته میشود ولی تا کنون هیچ پاسخی از سوی مجموعه توانیر به انها داده نشده است و این "نقض رژیم پاسخگویی " است. بنابراین نمیتوان از توانیر انتظار شفافیت داشت چون لازمه شفافیت پاسخگوی است. هر جا پاسخگویی نباشد یعنی شفافیت نیست و هر جا که شفافیت نباشد ریسک عدم اطمینان و فساد بالاست.
مدیر پایگاه کلا مدیران و مسئولین وزارت نیرو خود را قائل به پاسخ گویی نمی دانند و اگر فشار افکار عمومی نبود حتی وزیر نیرو هم حاضر نمیشد نسبت به یک وعده غذا خوردن مردم ما نسبت به چینی ها پاسخ دهد. حتی نوع پاسخش رو هم اگر بررسی کنید یه جورایی تاکید دوباره بر اظهارات قبلی بود و حاضر به عذرخواهی نشد. این رویکرد موجب شده تا وزازت نیرو جزو دستگاه های غیرمحبوب و نچسب از سوی افکار عمومی دیده شود. همین وزارتخانه را با وزارت ارتباطات که ایشون هم برقی است مقایسه کنید.
تاسف بار تر این است که تنها پاسخی نمی دهند که حتی در پی خاموش کردن سوالات نیز هستند
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
سلام برق نیوز شما کی می خواهید وظیفه رسانه بودن و صدای بحق کارمندان بودن را ایفا کنید؟ متاسفانه چه بپذیرید و چه صحبتهای بنده و سایر کارکنان را به بهانه های واهی تهمت و منافع و عقده شخصی و غیره نپذیرید و درج و منتشر نکرده و از همه بدتر پیگیری نکنید، هیچ فرقی نمی کند.سیستم منابع انسانی در وزارت نیرو در حال به قهقرا رفتن و نابودی است! نظام مدیریتی دوستی و صمیمیت و لاپوشانی را نمی پذیرد و جایی این ضعفها بیرون خواهد زد و آنجاست که دیگر کاری از دست کسی بر نمی آید، ولی وظیفه والای شما بعنوان یک رسانه که حمایت بی نظیر هزاران کارمند و کارگر زحمتکش اما مورد تبعیض و ناراضی از پایمال شدن حقوق حقه خود را به همراه دارد ایجاب می کند که محکم و مقتدرانه پیگیر خواست ها و نارضایتی های پرسنل شاغل در صنعت باشید نه اینکه صدای رسای مدیریت سازمان باشید. متاسفانه سرمان را مانند کبک به زیر برف کنیم فرقی نخواهد کرد و وضعیت منابع انسانی وزارت نیرو چنان اسفناک شده که پرسنل ذره ای انگیزه ندارند و متاسفانه تر اینکه وزیر نیروی بی مسئولیت و بی قید که با بی خیالی اش به این وضعیت اسفناک دامن زده و این شائبه را به ذهن می رساند که خودش از پشتوانه های رانت خواری و بی قید و بندی و ضعف عملکرد مسئولین صنعت آب و برق است، چنان شیرازه کار از دست داده که دیگر اهمیتی نمی دهد در وزارت نیرو چه می گذرد!! وزارت نیرو و مخصوصاً صنعت برق شده جولانگاه مدیران بی صلاحیت و فسیل با سابقه های نجومی که اصلاً نمی دانند منابع انسانی چیست؟ مدیری که در صنعت برق در هفته دو روز آنهم ساعت 9 صبح تا حداکثر 2 بعد از ظهر سر کار است و مابقی روزها را به بهانه های واهی جلسات در مادر تخصصی و پیگیری کارها بدون هیچ کنترل و نظارت و بازرسی بر سر کار حاضر نیست، مدیری که مجموعه مدیران زیر دستش را افراد فاقد تخصص قرار داده و بهانه اش اینست که اینها منصوب مدیران قبل از من هستند و من برای تصمیمات مدیران قبل از خودم احترام قائلم!!! آیا امیدی به اصلاح سیستم و بهبود عملکردش هست؟ سوالی که از شما دارم این است که این دور پوسیده و باطل تا کی ادامه خواهد داشت؟ چرا کسی در وزارت نیرو در رده مسئولین ارشد پیگیر بکارگیری سرمایه های ناب منابع انسانی که در تمام شرکتهای زیر مجموعه به وفور یافت می شوند و دارند خاک می خورند و در بدر بدنبال رفتن از مجموعه وزارت نیرو به صنایع دیگر یا حتی مهاجرت به خارج از کشور هستند نیست؟ آیا نباید حراست وزارت نیرو در این زمینه ورود کند یا نکند آنها هم درگیر بازی های سیاسی شده اند؟ صنعت برقی که مدیر عاملش از آب می آید با تخصص فقه!!! باید مدیران زیر دستش ناکارآمد دارای مدارک غیر مرتبط و یا بازنشسته و فسیل باشند. شما که توانش را دارید لطفاً پرس و جو کنید ببینید آیا بنده نوعی راست می گویم در کدام مجموعه از صنعت برق مدیر بازرگانی مداح اهل بیت است آنهم با مدرک فقه و معارف اسلامی؟ ببینید در کدام شرکت در صنعت برق مسئول کارگزینی با لیسانس فقه و معارف اسلامی بیشتر به بیرون از شرکت خدمت کند تا به داخل شرکت و کارکنان آن شرکت حضور گاه به گاهش در شرکت را معجزه ای تلقی می کنند؟ با پرسنل آن سیستم بطور نامحسوس صحبت کنید ببینید آیا از عملکرد چنین مدیرانی راضی هستند؟ آیا چنین سیستمی درست عمل می کند؟ برق نیوز درد بسیار است اما ظاهراً گوش شنوایی وجود ندارد. اما از درخواست های پیگیری پرسنل ناراحت نشوید. وظیفه شما بعنوان یک رسانه آزاد اندیش سازمانی و بی گرایش به محافل قدرت و البته امید پرسنل زحمتکش، ایجاب می کند که بی مهابا و بدون هراس پیگیر نارضایتی های پرسنل و بعضاً نشانی های داده شده توسط پرسنل از فساد و سوء مدیریت موجود در وزارت نیرو و ارجاع آن به مراجع نظارتی از جمله حراست و بازرسی باشید. شاید اینطور وضعیت به سمت بهبود برود. مزید استحضارتان در غرب وحشی وحشی رسانه های آزاد یکی از مراکز شفافیت و مراقبت و پیگیری مطالبات جامعه از مجموعه های سازمانی هستند. حق نگهدارتان باد
مدیر پایگاه تا الان تلاش کرده ایم به این وظیفه بپردازیم و همه این مطالبی که شما عنوان کرده اید با عناوین مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. واقعیت این است که خیلی از شرایط فعلی ناشی وضعیت اقتصادی سیاسی کشور است و صرفا در محدوده وزارت نیرو قابل حل نیست ولی با این وجود موارد خیلی زیادی هم وجود دارد که به دلیل ضعف مدیریتی و برنامه ریزی وزارت نیرو ایجاد شده و هنوز حل نشده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
همين عدم پاسخگويي و حمايت توانير از مديران بي عرضه و ناكارامد باعث شده برخي مديران عامل رفتار قلدرمابانه در پيش بگيرند مثل مدير عامل ....انگار ما برگشته ايم به دهه 30 و فيلم هاي كيميايي .
همه اين شرايط و رفتارها و افزايش نارضايتي ها دقيقا متوجه اردكانيان است .وزير ارتباطات با اينكه 20 سال كوچكتر از اردكانيان هستند و مدرك دكترا ندارد و در المان استراحت نكرده و بچه هايش هم در المان و فرانسه نبوده اند امااز نظر شخصيت و مديريت بسيار فراتر از وزير نيرو است. اقاي اردكانيان نشان داده به هيچ عنوان چه از بعد شخصي و علمي و مديريتي اصلا در حد و اندازه مدير يك شهر هم نيست چه رسد به وزارت.تا زمانيكه اردكانيان است اميدي به بهبودي نيست . بگذاريد ايشان از وزارت بركنار شود انگاه خواهيد فهميد وزارت نيرو چقدر تخريب شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
سلام البته من خودم شخصاً فکر نمیکنم این مواردی که دوست و همکار نویسنده مطلب بالا که ظاهراً برقی هم باید باشند مطرح کرده صحت داشته باشد چون با تخصص فقه نمیشود بحث بازرگانی را مدیریت کرد چرا که دانش این کار کاملاً متفاوت است و یا با تخصص فقه و معارف اسلامی کار کارگزینی و منابع انسانی را نمی توان رتق و فتق کرد. اما احتمال هم دارد صحیح باشد. در خصوص عملکرد مدیران عامل اما کاملاً می پذیرم زیرا که بنده هم معتقدم فساد رفتار مدیریت در حوزه برق خیلی بالاست. بهر حال با توجه به اینکه موراد مطرح شده سوء برداشتهایی نسبت به متخصصین رشته های وزین فقه و معارف اسلامی در ذهن همکاران بر جای خواهد گذاشت و ایشان هم آدرس دقیق نداده اند، بنظرم یا ایشان مجدداً آدرس دقیق بدهند در کدام شرکت یا مجموعه صنعت برق یا آب چنین وضعی وجود ذارد و یا اینکه مدیران محترم سایت برق نیوز موضوع را به حراست وزارت نیرو انعکاس داده تا صحت آن را ارزیابی نمایند. فکر نکنم پیشنهاد بدی هم باشه که بر اساس کامنتهای همکاران در خصوص شائبه های فساد و سوء مدیریت و موارد خلاف قانون در شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو با کمک رسانه برق نیوز مجموعه حراست و حالا دوایر دیگه مانند بازرسی و شکایات این موارد را بررسی و به مراکز تصمیم گیری منعکس نمایند. شاید بشود استارت شفافیت و بهبود مدیریت را از همین جا در وزارت نیرو زد. نظر شما چیست؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
سلام مواردی که بنده نشانی دادم دقیقاً در یکی از شرکتها زیر مجموعه برق حرارتی در محدوده جاده ملارد و بلوار مپنای کرج وجود دارد. می توانید بررسی و به صحت گفتار و نوشتار بنده پی ببرید. ضمن اینکه مدیر عامل این شرکت نیز در حال بازنشستگی، عمل قلب باز انجام داده و توان مدیریت که چه عرض کنم حتی نای حرف زدن را ندارد ولی صرفاً بلحاظ ارتباط خاص با ... در این شرکت تشریف دارند. لطفاً بدون بررسی متهم به دروغ نکنید.
اپراتور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
با سلام و احترام
در شرکت برق حرارتی در معاونت منابع انسانی موضوع کاهش هزینه های نیروی انسانی و تنزل چارتهای سازمانی بخشهای نیروگاههای دولتی که تابع قوانین خدمات کشوری نیستند دنبال می شود در حالیکه پستهای دولتی فرمایشی و پر هزینه برای کارمندان بدون تخصص نیروگاهی در ابن شرکت دولتی ایجاد شده است و این ناشی از تعارض منافع و تناقص در اجرای سیاستهای کوچک سازی دولت مبباشد و این معاونت نیاز به تفکر جوان و متناسب با نیازهای صنعت برق دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۵
0
0
وای مگر میشه؟ لیسانس فقه مدیر بازرگانی؟ لیسانس معارف مدیر منابع انسانی؟ شوخی میکنید؟ وای بر وزارت نیرو. وای بر حرارتی ها. وای بر حراست و وای بر توانیر و وزیر برای خرابکاری‌های الی ماشاا...
تولید برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
با سلام و احنرام
در فراخوانهای وزارت نیرو و انتخاب مدیران شرط اصلی کارمند دولت بودن است در حالیکه بسیاری ار متخصصین با تجربه حوزه توزیع و تولبد برق در سیستم کارگری تامین اجتماعی سابقه کار دارند و ایجاد این محدودیت منجر به جذب نیروهای بدون تجربه کاری در ستاد های مهم در شرکت برق حرارتی شده است در حالیکه در گذشته متخصصین شاخص نیروگها پس از سالها تجربه عملیاتی برای سیاست گزاری و نظارت به ستادهای دولتی منتقل می شدند.
عبدالهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
0
سلام برق نیوز سوالی برایم پیش آمده و اینکه آیا شما با حراست و بازرسی وزارت نیرو هم ارتباط دارید؟ اگر ارتباط دارید این مواردی که همکاران در شرکتهای توزیع و تولید حرارتی و سایر شرکتها مطرح میکنند به حراست منعکس کنید لطفاً.
مدیر پایگاه نه ارتباطی نداریم. آنها اعتقادی به ارتباط با رسانه های منتقد ندارند ولی تمامی انتقادها و کامنت ها را رصد می کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
واقعا در انتخاب مدیر عامل توزیع مازندران اشتباه شد و فشار معاون کمیسیون انرژی باعث این انتصاب شد.
لذا وزیر محترم نیرو در حهت درخواست متخصشین توزیع نیروی برق مازندران در این انتصاب تجدید نظر کند و انشالله تا عید که دسته جدید نمایندگان مجلس می آیند فزدی شایسته در این مقام برگزیند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار