کد خبر: ۳۸۸۸۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
رئیس جمهور به مناسبت هفته دولت در ارتباط ویدئو کنفرانسی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی آب و برق روستایی را در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان‌غربی، کرمان و لرستان افتتاح کرد.
به گزارش  برق نیوز،  حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیربنایی روستا‌های کشور و در ارتباط ویدئو کنفرانسی، دستور افتتاح طرح‌های آبرسانی به ۳۵ روستای استان سیستان و بلوچستان با اعتباری بالغ بر ۱۹۲ میلیارد تومان را صادر کرد تا دو هزار و ۴۰۰ هزار خانوار روستایی تحت پوشش طرح‌های آبرسانی هفته دولت قرار بگیرند.

همچنین در جریان این مراسم رئیس جمهور دستور افتتاح طرح‌های برق‌رسانی به ۴۶ روستای سیستان و بلوچستان را نیز صادر کرد.

رئیس‌جمهور همچنین در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان فارس طرح برق‌رسانی به ۱۳ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان و پروژه‌های آبرسانی به ۲۳ روستای استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان را افتتاح کرد.

 روحانی در ادامه دستور افتتاح طرح‌های برق‌رسانی به ۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۵.۵ میلیارد تومان و طرح‌های آب‌رسانی به ۴۹ روستای استان آذربایجان غربی را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

رئیس جمهور همچنین در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان کرمان، دستور برق‌رسانی به ۲۴ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۹۷ خانوار و همچنین طرح آب‌رسانی به ۵۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۳۸۵ خانوار را صادر کرد.

با دستور رئیس جمهور همچنین طرح‌های برق‌رسانی به ۲۳ روستا و آب‎‌رسانی به ۵۸ روستا در استان لرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور همچنین در حاشیه این مراسم از نمایشگاهی که از دستاورد‌های وزارتخانه‌های نیرو، نفت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در حوزه توسعه زیربنایی روستا‌های کشور طی ۶ سال گذشته انجام شده بازدید کرد و در جریان این بازدید، وزرای مربوطه از دستاوردها، عملکرد‌ها و خدمات زیربنایی وزارت متبوع خود در توسعه روستایی گزارشی ارایه کردند.

در جریان این بازدید وزیر نیرو از اقدامات انجام شده در حوزه آب و برق روستایی، وزیر راه و شهرسازی از اقدامات انجام شده در حوزه راه و بهسازی راه‌های روستایی، وزیر نفت در زمینه گازرسانی به روستاها، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص دسترسی روستا‌ها به شبکه ملی اطلاعات و خدمات جانبی در زمینه IT به روستا‌ها و وزیر بهداشت و درمان در خصوص احداث مراکز بهداشت و درمان روستا‌ها گزارش دادند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار