کد خبر: ۳۸۹۴۹
تاریخ انتشار : ۰۸:۵۵ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸
رییس روابط عمومی فرمانداری هویزه گفت: یک نوجوان ۱۲ ساله در شهر هویزه در زمان نصب موکب عزای امام حسین (ع) دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.
به گزارش برق نیوز، سامی جرفی  با بیان اینکه این نوجوان "عبداله ساکی" نام داشت بیان کرد: صاحبان موکب‌های حسینی باید برای برپایی موکب خود مجوز دریافت کنند، اما متاسفانه افراد زیادی هستند که بدون دریافت مجوز اقدام به راه اندازی موکب می‌کنند و نبود نظارت بر نحوه راه اندازی موکب منجر به رخ دادن اینگونه حوادث می‌شود.

وی گفت: مواکب زیادی در ایام محرم و صفر در هویزه راه اندازی می‌شود که برخی از آن‌ها فاقد مجوز بوده و منجر به بروز حوادثی شود به همین دلیل از تمامی برپاکنندگان مواکب تقاضا داریم مجوز لازم را دریافت، تا با رعایت اصول ایمنی و کارشناسی موکب را برپا کنند.

وی ادامه داد: افرادی که متقاضی برپایی موکب در ایام محرم هستند باید مجوز و پروانه برپایی موکب را از ستاد بازسازی عتبات عالیات دریافت کنند.

شهرستان هویزه در غرب خوزستان و نزدیکی مرز چذابه که از گذرگاه‌های عبور زائران اربعین حسینی است، واقع است و مرکز آن حدود ۱۰۰ کیلومتری با اهواز فاصله دارد.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
0
0
ای خدا
برق را جدب بگیرید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار