کد خبر: ۳۸۹۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸:۴۷ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزیر نیرو در کمیسیون انرژی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حاضر شد، گفت: سوالات نمایندگان در رابطه با حوزه برق کشور از جمله قیمت آن و عدم رعایت افزایش سقف حقوق برخی از کارکنان و مدیران وزارت نیرو طبق قانون بودجه بود.

به گزارش برق نیوز، احمد صفری  در تشریح جزئیات جلسه عصر دیروز کمیسیون انرژی گفت: امروز رضا اردکانیان جهت پاسخگویی به سوالت تعدادی از نمایندگان در این کمیسیون حضور به هم رساند و نمایندگان مباحث خود را مطرح کرده و وزیر نیز نظرات خود را ارائه داد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سوالات نمایندگان در رابطه با حوزه برق کشور از جمله قیمت آن بود که قرار بر این شد ده روز به وزیر نیرو فرصت داده شود تا در این باره جمع‌بندی‌هایی انجام دهند و پس از آن اگر نمایندگان از پاسخ‌های وزیر قانع شدند که سوالات منتفی می‌شود و در غیر این صورت در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

بررسی سوال یک نماینده از وزیر نیرو در کمیسیون انرژی مجلس

یک عضو دیگر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی سوال ملی فرهنگی از وزیر نیرو در جلسه  این کمیسیون خبر داد.

علی بختیار  ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز سوال ملی آقای فرهنگی از وزیر نیرو مطرح بود که با حضور وزیر نیرو و معاونان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار کرد: سوال ایشان در رابطه با علت عدم رعایت افزایش سقف حقوق برخی از کارکنان و مدیران وزارت نیرو طبق قانون بودجه بود که ایشان معتقد بودند سقف حداقلی تعیین شده رعایت نمی‌شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: آقای وزیر توضیحاتی ارایه دادند و اذعان داشتند که سقف حداقلی افزایش حقوق رعایت شده است. قرار بر این شد این موضوع در کمیته برق کمیسیون انرژی بررسی شده و نتیجه آن اعلام شود.
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
اگر مجلس محترم بتواند آقای اردکانیان را از وزارت نیرو برکنار کند خدمت بزرگی به :
-عقلانیت
خواهد کرد.
آقای اردکانیان نماد پوپولیسم و عوام فریبی است ایشان چه در دوران وزارت و چه در زمانی که در حوزه اب بودند منشا کج روی فکری در مدیریت منابع اب و انرژی بودند. تمام مصاحبه های آقای اردکانیان را اگر از نظر تراز علمی بررسی نمایید، هیچیک از ان مصاحبه ها چه در سطح علمی( متناسب با مدرک دکترا) و چه در سطح مدیریتی( بعنوان وزیر) مورد ارجاع مطالعاتی و مدیریتی قرار نگرفته است.
اوج دانایی ایشان در اظهار نظر مربوط به غذا خوردن ایرانی ها و مقایسه با چینی ها بود که مورد انتقاد همه جانبه از سوی همه اقشار جامعه از دولت، مجلس، رسانه ها و دانشگاهی ها قرار گرفت.
عقلانیت در انتظار تصمیم مجلس محترم است.
-
ناشناس
|
Singapore
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
0
0
چه عجب بالاخره نمایندگان محترم دست روی حقوق مدیران وزارت نیرو گذاشتند
آخه چجوری یک مدیر عامل برق منطقه ای با حقوق خود میتونه یک کارخانه کاشی به نام مجتمع کاشی ... بزنه البته اخوی های ایشان هم شریک هستند ولی بازهم این همه ثروت یکدفعه طی 12 سال از کجا آمده؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
واقعا ادم متاسف ميشه به داشتن همچين وزير بي اراده اي که حتي معاوناش هم ادم حسابش نمي کنن باز خدا پدر انجم شعاع را رحمت کنه حداقل داره حقوقه کارمندارا سر و سامان ميده والا آقايان يزدان رضايي و بختيار فقط برا ... کار ميکنن ودر ازائ دادن بودجه به شرکت ها که جزئ وظايف ذاتيشون هست شرکت هارو ... ميکنن از قبل گرفتن ...هاي آنچناني و ... ديگر ميتونيد بررسي کنيد اگر درست بود خواستيد ترتيب اثر بدهيد چنانچه جرات داشتيد
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار