کد خبر: ۳۹۱۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۸ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸
مدیر حقوقی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با انجام مکاتبه‌ای از زد و خورد‌های ماموران این شرکت با مشترکان ابراز نارضایتی کرده است.

به گزارش برق نیوز، بنا به ارسال برخی گزارش‌ها از مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، زد و خورد میان ماموران گروه‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق این استان با مردم وجود دارد.

شهر یاسوج به دلیل مهاجرت پذیری گسترده نیازمند خدمات مستمر از سوی مدیران خاصه مدیران خدمات رسان بوده که متاسفانه به‌نظر می‌رسد حاشیه نشینان و مهاجران به این شهر از داشتن زیرساخت‌های اولیه رفاهی مانند برق، آب و جاده برخوردار نیستند و برای ادامه حیات خود مجبور بوده از راه نادرست این خدمات را دریافت کنند.

گرفتن برق غیرمجاز به طور حتم به‌دلیل نبود شبکه‌های برق انجام می‌گیرد و می‌طلبد شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به‌جای انجام رفتار‌های خشونت آمیز به‌فکر احداث شبکه‌های برق برای مهاجران به حاشیه شهر یاسوج باشد.

اگر شهروندی از شهروندان این استان در زمان رفتار‌های خشونت آمیز ماموران شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد دچار خسارت جسمانی شدید شود چه کسی پاسخگوی این خسارت است؟

آیا قانون گذار اجازه برخورد فیزیکی خشونت آمیز را به ماموران شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد داده است تا مردم را مورد آزار و اذیت قرار دهند؟

مدیر دفتر حقوقی و شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاران برخی از گروه‌های عملیاتی خود خواست با خشونت با مردم برخورد نکنند.
رفتار بد گروه‌های عملیاتی توزیع  برق کهگیلویه و بویراحمد با مشترکان

پیشنهاد می‌شود مدیرعامل و مدیران میانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اجرای پروژه‌های برقی و خدمات رسانی مناسب و در خور شآن مردم این استان اجازه ندهند برخی از همکاران با خشونت با مردم برخورد کنند.
منبع: تسنیم
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۲
0
0
خود انتقادی اولین گام توسعه است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار