کد خبر: ۳۹۱۹۰
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۸
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین شرکت توانیر پرداخت قبوض الکترونیکی برق برای اشخاصی که به تلفن ثابت و همراه دسترسی ندارند را از طریق دستگاه پوز و با همراه داشتن شناسه قبض قابل انجام دانست و یادآور شد: ساکنان مناطق دورافتاده روستایی نیز می‌توانند از طریق دفاتر خدمات مشترکان و بدون پرداخت وجه اضافی نسبت به پرداخت قبض برق خود اقدام کنند.

به گزارش برق نیوز، "هادی مدقق"  اظهار داشت: بیش از ۹ هزار نفر پرسنل در بخش‌های قرائت کنتور، صدور و چاپ قبوض برق فعال بوده و با توجه به افزایش فعالیت‌های ICT در شرکت‌ها، تغییری در تعداد پرسنل شاغل در این بخش‌ها اتفاق نمی‌افتد.

وی اضافه کرد: بخشی از نیرو‌های پیمانکاری که عهده‌دار توزیع قبوض برق هستند در سایر بخش‌های مورد نیاز مشغول به‌کار می‌شوند، بنابراین اجرای طرح حذف قبوض کاغذی تاثیری بر حجم نیرو‌های شاغل ایجاد نمی‌کند.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر، پرداخت قبوض الکترونیکی برق برای اشخاصی که به تلفن ثابت و همراه دسترسی ندارند را از طریق دستگاه پوز و با همراه داشتن شناسه قبض قابل انجام دانست و یادآور شد: ساکنان مناطق دورافتاده روستایی نیز می‌توانند از طریق دفاتر خدمات مشترکان و بدون پرداخت وجه اضافی نسبت به پرداخت قبض برق خود اقدام کنند.

وی افزود: دریافت فیزیک قبض از طریق اپلیکیشن پرداخت و یا مراجعه به وب سایت شرکت‌های توزیع برق امکان‌پذیر است و فایل الکترونیکی قبض در اختیار همه مشترکان قرار می‌گیرد.

مدقق صرفه‌جویی حاصل از حذف قبوض کاغذی را صرف خرید بسته‌های آموزشی شامل کتاب و دفتر و توزیع آن در بین دانش‌آموزان مناطق محروم ذکر کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار