کد خبر: ۳۹۲۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۷ - ۰۸ مهر ۱۳۹۸
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اجرای آموزش‌های مدیریتی در جهت کاهش حوادث، گفت: در ۷۴۵ روز گذشته تا امروز هیچگونه حادثه جانی و حتی نقص عضو در توزیع برق اهواز رخ نداده است.
به گزارش برق نیوز، حسن کریمی در چهارمین همایش ایمنی ویژه کارکنان این شرکت که در سالن همایش‌های مجموعه آب و برق برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی ایمنی در کاهش حوادث تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه حدود بیش از یک سال از آخرین حادثه در امور برق اهواز می‌گذرد، افزود: در ۷۴۵ روز گذشته تا امروز هیچگونه حادثه جانی و حتی نقص عضو در شرکت توزیع نیروی برق اهواز رخ نداده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: کاهش حوادث و افزایش ایمنی و بازدهی حاصل تلاش مجموعه سیمبانان، پرسنل و مدیران شرکت است که نسبت به این مهم همواره توجه داشته اند.

وی با تاکید بر اینکه توجه به مسائل ایمنی باید در تک تک نیرو‌ها نهادینه شود، افزود: یکی از دلایل مهم موفقیت واحد HSE شرکت توزیع نیروی برق اهواز، حمایت و پشتیبانی و همچنین توجه ویژه‌ای است که مدیران ارشد از این مقوله دارند.

کریمی رعایت نکات ایمنی را مهم و پایه‌ای دانست و ادامه داد: در کلاس‌های ایمنی تنها نیازمند آموزش فنی نیستیم، یکی از مولفه‌های اصلی رعایت اصول ایمنی، آموزش روانی است، چرا که ایمنی باید هوشمندانه و عاقلانه باشد.

وی در تکمیل مطلب فوق توضیح داد: سلامت جسمی و روانی کارکنان شرکت، یکی از مولفه‌های مهم و موثر بر نحوه عملکرد شغلی آنان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز، همچنین با اشاره به وجود ریسک بالا و مخاطرات شغلی در بخش عملیات، تصریح کرد: با توجه به آموزش‌های ایمنی حین خدمت و انجام تمرین‌های شرایط اضطراری عملیاتی شاهد کاهش چشمگیر حوادث جانی، نقص عضو و حتی تجهیزاتی بوده ایم.

وی فرهنگ سازی کار بدون حادثه در جهت حذف حوادث مشابه را از برنامه‌های شاخص این مدیریت دانست و گفت: در راستای افزایش آگاهی مدیران عملیات و مناطق، جلسات و نشست‌های به منظور حذف حوادث تکراری به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق اهواز، با اظهار اینکه تجارب عملیاتی و فرمن‌های ما در هیچ دانشگاهی تدریس نشده است، بر استفاده و بکارگیری آن به منظور ارائه آموزش‌های لازم تاکید کرد.

کریمی در ادامه عنوان کرد: آموزش در راستای افزایش ایمنی و کاهش خطرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که آموزش صحیح سطح آگاهی افراد را بالاتر برده و فرهنگ ایمنی را در بین نیرو‌های عملیاتی باز می‌کند.

در پایان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر اجرا و برگزاری مستمر جلسات ایمنی روزانه ویژه کار خاص، تهیه هشدار‌های ایمنی جهت آگاهی و ارتقاء فرهنگ HSE کارکنان تاکید کرد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار