کد خبر: ۳۹۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷:۵۶ - ۱۷ مهر ۱۳۹۸
در نخستین روز پویش " الف ب ایران "، با حضور وزیر نیرو دو طرح برقی در تهران افتتاح شد. " الف ب ایران " مخفف " آب برق ایران " است. قرار است در این پویش، وزیر نیرو هر ۲۰ روز یک واحد نیروگاهی بهره برداری کند و تا پایان سال هم ۳۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به ظرفیت کشور اضافه نماید.
الف-ب-ایران وزیر نیرو شروع شد
 
پویش «الف، ب، ایران» آغاز شد که در این طرح ۲۲۰ طرح بزرگ تا پایان سال جاری با اعتبار ۳۳ هزار میلیارد تومان در سراسر کشور افتتاح می‌شود.در نخستین روز پویش " الف ب ایران "، با حضور وزیر نیرو دو طرح برقی در تهران افتتاح شد. " الف ب ایران " مخفف " آب برق ایران " است.

وزیر نیرو وعده داده بود: هر ۲۰ روز یک واحد نیروگاهی، هر ۴۵ روز یک تصفیه‌خانه فاضلاب، هر یک ماه یک تصفیه‌خانه آب به مدار بهره‌برداری می‌رسد. همچنین هر هفته، حداقل سه روستا به شبکه آبرسانی پایدار متصل می‌شوند و ۳۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر که عمدتا خورشیدی هستند وارد مدار خواهند شد که باعث صرفه‌جویی عظیمی در مصرف سوخت طبیعی در کشور می‌شود.
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جعفر مظفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
0
0
سلام خدمت برادر عزیز و زحمت کش پیشنهادی داشتم،چرا طرح برق شدن چاهای کشاورزی را اجرا نمیکنید بهتر میدانید که این طرح چه کمک بزرگی به کشاورزان برای تولید بهتر وکمک بزرگی به دولت خودتان هست تا بجای گازائیلی که به کشاورزان میدهید همه را میتوان صادر کرد ممنون که وقت گذاشتید
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
هرکس به این ملت خدمت میکند خداوند عزت دنیا و آخرت نصیبش کند. ممنون از وزیر محترم نیرو
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار