کد خبر: ۳۹۴۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۹ - ۲۴ مهر ۱۳۹۸
شرکت لیدوپارس بعنوان برند برتر آموزش‌های خورشیدی ایران، بزرگترین و مجهزترین کارگاه آموزش‌های خورشیدی ایران را راه اندازی کرد. در این کارگاه آموزشی، انواع پنل‌های خورشیدی داخلی و خارجی، منو و پلی کریستال، ۶۰ سلولی و ۷۲ سلولی، دبل گلس و فریم لس و... همچنین انواع اینورتر‌های سه فاز و تکفاز آنگرید و آفگرید، انواع استراکچر‌های تک پایه و دوپایه، تک زاویه و چند زاویه، تک ردیفه و دو ردیفه، سقفی و بتنی و... و با اموزش‌های کامل ارتینگ و کابلکشی ها، انواع تابلو‌های برق AC و DC با تجهیزات حفاظتی کامل سه فاز و اکفاز و تابلوکنتور‌های تکفاز و سه فاز با تجهیزات کامل اندازه گیری و نصب استاندارد وجود دارد.
سرویس انرژی های تجدیدپذیر برق نیوز: لیدوپارس بعنوان مجری نیروگاه‌های خورشیدی و برند برتر آموزش‌های خورشیدی ایران، کارگاه تماما اجرایی و نصب خود را جهت پرورش نیرو‌های حرفه‌ای جهت نصب انواع نیروگاه خورشیدی راه اندازی کرد. در این کارگاه که به صورت کامل تجهیز شده است، خود شرکت کننده ها؛ نیروگاه خورشیدی را تحت نظارت فنی مدرس نصب کرده و با چالش‌های نصب و جزئیات واقعی احداث درگیر می‌شوند. این کارگاه نه تنها یک پروژه واقعی نصب است که تلاش کرده تمامی انواع مدل‌های مختلف نصب نیروگاهی را آموزش دهد. 
 
در این کارگاه مجهز سیستم های خورشیدی انواع پنل‌های منو کریستال و پلی کریستال، پنل‌های ۶۰ سلولی و ۷۲ سلولی، پنل‌های Dual glass - پنل‌های با ابعاد مختلف، پنل‌های ایرانی و خارجی و مقایسه آنها، پنل‌های فریم دار و بدون فریم Frameless solar module- مهار انواع پنل‌ها روی استراکچر با روش‌های متفاوت و با ۳ مدل گیره و کلمپ متنوع پرکاربرد آموزش داده می شود.

بستن انواع استراکچر‌های تک پایه و دوپایه، استراکچر‌های تک زاویه و چند زاویه، استراکچر‌های بتنی و وزنی، استراکچر‌های تک ردیفه و دو ردیفه،  استراکچر‌های سقفی صاف و شیروانی (شیب دار) از دیگر آموزشهای ارائه شده در این کارگاه تخصصی است.

اینورترهای آنگرید on-grid سه فاز و تکفاز، اینورتر آفگرید off-grid سینوسی و شبه سینوسی و هیبرید با انواع تابلو برق نیروگاه‌های خورشیدی نیروگاهی AC سه فاز و تکفاز- تابلوی نیروگاهی DC- تابلوی کنتور تکفاز و سه فاز و همچنین محافظت اضافه ولتاژ‌ها با انواع سرج ارستر‌های (برقگیر) سه فاز و تکفاز- سرج ارستر DC-محافظت اضافه جریان‌ها با فیوز‌های مختلف AC و DC- کلیدمینیاتوری ها- کلید اتومات و... از جمله تجهیزات الکتریکی این کارگاه آموزشی است.

ست کامل تجهیزات ارتینگ نیروگاه خورشیدی و اندازه گیری با دستگاه ارت سنج حرفه ای، اجرای جوشهای ارت مختلف و آموزش همبندی تمامی پنل‌ها و استراکچر و اینورتر و تابلو‌ها و... به چاه یا شبکه ارت نیز آموزش داده خواهد شد. نمونه‌های مختلف MC۴و انواع سیم‌های DC، سیم و کابل‌های AC مختلف تکفاز و سه فاز مورد استفاده تا ۱۰۰ کیلووات، انواع کابلشو و سرسیم و... با ابزار حرفه‌ای مورد نیاز نصب نیروگاه خورشیدی آموزش داده می شود.

در این دوره ها، پیاده سازی نیروگاه بر اساس مدارات الکتریکال و ارائه نکات مهم استاندراد‌های نصب، نصب استراکچر روی پایه‌های بتنی و سقف شیروانی- نصب انواع پنل روی استراکچر‌های مختلف و تنظیم جهت و زاویه بهینه، نحوه سری و موازی کردن پنلها، تنظیم فواصل بین ردیف‌ها و عدم سایه اندازی ها، سیم کشی زیر استراکچر و عبور تا اینورتر و تابلو DC با فلکسی و لوله، سرسیم و کابلشو زدن- اجرای ارت، نصب اینورتر‌های سه فاز و تکفاز آنگرید روی استراکچر، نصب تابلو‌های DC و AC سه فاز و تکفاز، برقدار کردن نیروگاه‌های آفگرید و آنگرید و تست پارامتر‌های ولتاژی و جریانی و تولید،نکات فنی نصب و... آموزش داده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از دوره های آتی به لینک زیر مراجعه نمایید:

کارگاه حرفه ای و تماما عملی نصب نیروگاه خورشیدی

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار