کد خبر: ۳۹۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸
شاسی زنگ از جمله موارد پرکاربرد در تجهیزات صنعت برق است که در هر ساختمانی به آن نیاز است و فرقی نمی‌کند که آن ساختمان مسکونی باشد یا اداری...
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز، شاسی زنگ از جمله موارد پرکاربرد در تجهیزات صنعت برق است که در هر ساختمانی به آن نیاز است و فرقی نمی‌کند که آن ساختمان مسکونی باشد یا اداری...

شاسی زنگ و ویژگی‌های آن
تنوع شاسی زنگ و توسعه‌ی مدل‌های فانتزی این محصول

شاسی زنگ می‌تواند شکل و طرح‌های متنوعی داشته باشد. در گذشته معمولا تنوع چندانی در این نوع از محصول تولیدی وجود نداشت اما، امروزه این محصول تولیدی بسیار متنوع شده است به صورتی که شما می‌توانید در ساختمان و یا شرکت‌ها و اداره‌های مختلف مدل‌های متفاوت از شاسی زنگ را مشاهده نمایید. رنگ بندی شاسی‌های زنگ نیز از تنوع خوبی برخوردار است و حتی نمونه‌های فانتزی این محصول نیز در صنعت برق وجود دارد. صدای تولید شده توسط شاسی‌های زنگ نیز مهم است و بسیاری از خریداران در هنگام خرید به این مسئله توجه می‌کنند. در بسیاری از سازمان‌ها یا شرکت‌ها از این نوع شاسی‌ها برای اتاق‌های کنفرانس نیز استفاده می‌کنند تا افرادی که قصد ورود به اتاق را دارند بتوانند از طریق شاسی زنگ اعلام ورود نمایند.

جریان نامی و ولتاژ شاسی زنگ چه مقدار است؟

برای بسیاری از خریداران مهم است که بدانند جریان نامی و ولتاژ شاسی زنگ، چه میزان است. جریان نامی این نوع از شاسی‌ها معمولا ۱۰ آمپری است و و ولتاژ آن‌ها نیز به صورت ۲۵۰ ولت می‌باشد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار